קודם כל מה זה עשיתי טיימינג? החלפת שרשרת או הורדת גלי זיזים כדי לשים שימסים לשסתומים?
בדרך כלל שאופנוע מוציא שמן מחורים שנראים יעודיים לזה יכול להיות שהנשם בראש המנוע (אם יש) סתום
הי , עשיתי טימינג היום ואחרי שחיברתי הכל הנעתי את האופנוע. האופנוע נדלק כרגיל נשמע תקין ופתאום אני רואה נזילה של שמן , טיפטוף שמן שיוצא מחור שנמצא מתחת לאגזוז של צילינדר 3 שקרוב לטימינג.
זהו חור מקורי מתחת לכל יציאה של אגזוז - כנראה לעודפים ?.
כאמור האופנוע מניע ונוסע אבל יוצא שמן.
השמן יוצא בהתאם לסלד של המנוע , בסרק טפטוף חלש , עם עליית הסלד ממש נזילה.
כל מי שיודע ומיתמצה אשמח לעצות.
בתודה וחג שמח.
קודם כל מה זה עשיתי טיימינג? החלפת שרשרת או הורדת גלי זיזים כדי לשים שימסים לשסתומים?
בדרך כלל שאופנוע מוציא שמן מחורים שנראים יעודיים לזה יכול להיות שהנשם בראש המנוע (אם יש) סתום
הי , הורדתי גלי זיזים של יניקה ופלטה , והחלפתי שימסים.
עשיתי תזמון לפי הספר ויצא מעולה.
לפני ההפעלה של המנוע סובבתי כמה פעמים ביד וראיתי שהכל טוב.
חיברתי הכל , המנוע נדלק , הצליל נכון , עולה בסל"ד , ואז מתחיל לצאת שמן מהחור של היצרן שלא ידעתי שהוא קיים ...
מה שאתה אומר שיתכן שהגומיה במכסה השסתומים פגומה ?
עדכון :
האטם במכסה השסתומים לא הורכב נכון , הוצאתי אותו והרכבתי מחדש והבעיה נפתרה !!!
תודה רבה לכולם , אתם מעולים !!!