תמונות יעזרו לנסות לפענח מה קרה שם
Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
אהלן , בבעלותי 600rr שנת 2007 כבר שנה וחצי, לא צייץ המנוע שמור מטופל כראוי , מרגישים שהוא בריא ולא כל תקלות , נכנסתי למוסך ב95אלף קילומטר לעשות טיפול שיגרתי , הוחלפו פלאגים שמן מנוע ופילטר שמן
רכיבה ראשונה שלי לאחר הטיפול עם האופנוע (יומיים אחרי) לאחר שעה וחצי של רכיבה קול פיצוץ קטן הגז ניהיה מאוד חלש יותר בצד שם לב לחור בבלוק מנוע ליד הפילטר שמן
בשוק טוטאלי בשנה וחצי איתו מעולם לא היתה תקלה, שום נורה לא נדלקה , טופל כמוש צריך, חומם לפני נסיעה, לא עבד על סלד גבוהה מהרגיל
פתאום רכיבה ראשונה אחרי הטיפול פיצוץ שזה פשוט תקלה קיצונית ביותר.
למישהו יש רעיון ממה זה? האם יש סיכוי שזה כתוצאה לא יודע אולי מהפלאגים
או שבאמת זה בלאי של חומר עם הזמן .
בכל מקרה מה ממליצים לעשות? ואם מישהו מכיר מנועים מפירוק איפשהו
תמונות יעזרו לנסות לפענח מה קרה שם
Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
נשבר טלטל.
שקול להחליף מנוע שלם כנראה יהיה משתלם יותר.
קודם כל אני רוצה לנצל את המעמד בלהזיל דמעה על מותו בטרם עת של מנוע יפני אמין כמותו.
לגבי מה לעשות יש לך כמה אופציות:
1-להביא מנוע קומפלט מפירוק (האופציה הכי סבירה וזולה כנראה)
2-להביא בלוק במנוע תחתון ולהחליף את הבלוק הנוכחי (ככל הנראה לא יקרה זו הרפתקה מאד מסובכת וסביר שלא אתה תעשה את העבודה אז זה יהיה יקר בצורה מגוחכת)
3- למכור את האופנוע במצבו הנוכחי לחלקים (פרויקט עתידי של מישהו/שלך)
4- המשך של 3, להשתיל מנוע של אופנוע מרובע צילינדרים אחר - לא יודע מבחינה חוקית!!!!! - יש לבדוק(כל הנאמר בהנחה שאתה הוא אותו מישהו שמעוניין בהרפתקאה ואתה מבין דבר או שניים במכונאות. )
מעבר לכך אני מאחל בהצלחה.
Sent from my ONE A2005 using Tapatalk