עכשיו שכבר רואים את הנזק הזמנתי את כל החלקים ובמזל מצאתי סלסלת קלאץ משומשת כחדשה בעלות כחצי מחיר מחדשה.
בזמן הזמנת החלקים באתר דילר של קטמ זה די נפוץ שמזינים את המק"ט המערכת כותבת שיש מספר קטלוגי חדש שאותו צריך להזמין ואכן זה קרה עם כמה חלקים ככה שלא התענייתי בזה יותר מידי, אבל אז הגיעו החלקים ואיתם הריקול שלא היה בKTM

החלק השבור
brooken sprocket.jpg

החלק החדש
IMG_20180913_180951[110528].jpg

לא צריך להיות מהנדס כדי להבין שהחלק הישן חלש וכנראה שכמה אירועים דומים כבר קרו אבל בקטמ לא הוציאו ריקול לבעייה בטיחותית שעלולה לגרום לנעילת מנוע ותאונה בעיקבות זאת.

פניתי לקטמ גרמניה לפני פתיחת המנוע ולמרבה הפלא הם ענו שאני צריך ללכת לדילר שזה הגיוני אבל אז הגיע השוס, כדי שהם יסתכלו על האופנוע וישקלו תיקון מחוץ לזמן האחריות אני צריך להגיע לדילר עם הוכחה להיסטורית טיפולים במוסכי קטמ בלבד מ2012 עד היום.
כאן הבנתי אם מי יש לי עסק ועם מי אני לא יעשה עסקים לעולם.

האופנוע תוקן ובימים אלו עומד למכירה.