מאז הסיפור עם הצינור עברו 6000 ק"מ בלבד, קניתי קסדה חדשה (שואי GT AIR) ורציתי לבדוק איך היא במהירות גבוה כי אפשר להחזיר לFC MOTO במקרה ולא מתאים לי, בעודי רוכב 160 ל180 קמ"ש שלא ממש מרגשים את מנוע הLC8 של KTM נורת לחץ השמן נדלקת ובמזל הכביש היה פנוי כדי לרדת במהירות לשוליים ולכבות מנוע.
IMG_20180904_194608_HDR.jpg
מזמינים גרר גדול במיוחד וחוזרים הביתה כדי לנסות להבין מה קרה.
מרוקן שמן ופילטרים (יש 3) ולא רואה שום עדות לבעיה, דוחף את המצלמה הקטנה מאליאקספרס מאיזור הפילטר רשת כי שם נמצאת משאבת השמן ומבחין בגלגל שיניים שלא אמור להיות שם.
oil pump sprocket small.jpg
כאן כבר הבנתי שאכלתי אותה ופתיחת הצד הימני של המנוע בלתי נמנעת, לאחר הפתיחה והורדת הקלאץ קומפלט
הנזק גלוי, גלגל השיניים של משאבת הדלק נשבר לחצי
IMG_20180911_200013.jpg
IMG_20180919_183811.jpg
על הדרך גלגל השיניים מאחורי סלסלת הקלאץ קרע את הפינים של סלסלת הקלאץ ממקומם
broken pins of clutch basket.jpg
עכשיו מתחיל התיקון ושם קטמ התגלו במערומיהם שלא לדבר על סיכון הרוכבים