ציטוט נכתב במקור על ידי Nick 645 צפיה בהודעה
לאט לך דרזדנר,
בוא ואנסה לשקף לך את המציאות...
עד עכשיו אתה בזוגיות יפה וטובה עם האופנוע כבר לא מעט זמן,
למדתם להסתדר אחד עם השני/ה, לכל אחד יש את המגבלות שלו ואת החוזקות שלו
ואתם אוהבים ומעריכים אחד את השני כפי שהם, למרות הכל.
עכשיו מה?, נגיד אשתך/ בת הזוג באה ומספרת לך, לא עלינו, שיש לה בעיה רפואית, משהו גנטי, צריך לטפל,
כמו בן זוג טוב ואוהב אתה כמובן מלווה אותה בכל התהליך, עוזר לה להבריא, להשתקם, להתאושש, לא קם והולך.
ואז מגיע הטלפון להורים, שלה, עם הסברים מה היה, מה קרה, מה שלום בתם האהובה,
והם בתשובה "מה פתאום, לא יכול להיות, לא גנטי, אצלנו כולם בריאים... אולי היה לא ישנה מספיק?, אולי אכלה משהו לא טוב?... אולי הזנחת אותה?..."
ואתה? אתה יודע שזה לא כך, נתת לה מה שרק אפשר, קפה חם בבוקר למיטה, גלידה בימי השמש, כיסיתה אותה בלילות הקרים... אבל לך תתווכח, לך תוכיח שאין לך אחות...
ומה עכשיו? בגלל שאבא שלה אמר שזה לא גנטי, זו הסיבה לפרק משפחה אוהבת? זה החינוך שאתה רוצה להקנות לילדים? שעם הקושי הראשון הקטן קמים, זורקים הכל ועוזבים?
לא !! זה לא אתה, אתה גדול מזה.

לך, תניע, תשמע איך הכל עכשיו מסונכרן ומתוזמן, תעשה סיבוב בחוץ ותרגע, תיזכר בכל הרגעים הקטנים היפים שעברתם יחד, בכל החוויות שצברתם, בכל הדרכים הצדדיות, עם השלכת, הנוף והרוח בפנים.

הגדולה האמיתית זה גם לדעת לסלוח ג˜»
זה פיספוס של השירשור הזה,
1. השירשור מזהיר בעלי LC8 990 שבזמן רכיבה הגלגל שיניים של משאבת השמן יכול להישבר כי יש לו כשל הנדסי ברור ומוכח, הכשל הזה יכול להביא לנעילת הגלגל האחורי ולגרום לתאונה, רוכב עם אינסטינקטים טובים ילחץ על הקלאץ מהר ובכך ישחרר את הגלגל שוב.

2. יש פיתרון לבעיה ע"י החלפת גלגל השיניים לדגם החדש שנראה מחוזק יותר (מק"ט סופק)

3. אופנועים מתקלקלים ויש מזל נאחס, הייתה כאן חברת פורום לפני כמה שנים טובות שהבוכנה יצאה לטייל מחוץ למנוע בהונדה CBR כמעט חדש, אם זה היה קורה לי אומנם הייתי פותח שירשור התבכינות על מר גורלי אבל לא הייתי מאשים את הונדה במשהוא שיטתי.
במקרה שלי מדובר באופנוע עם קילומטרז מאד נמוך שכבר הספיק לבלות פעמיים על גרר שבפעם השניה אין ספק שמדובר בכשל תיכנוני שעלול לסכן חיי אדם, חברות אחרות לוקחות את זה יותר ברצינות ונראה שקטמ לא, הם מעדיפים את החישובים המשפטיים שעומדים לצידם.

האופנוע כרגע תקין ללא שום צורך בישור קו (בלמים, צמיגים, שמן, מים, כיוון שסתומים) ואולי ישרת נאמנה את הבעלים הבאים לשנים הבאות אבל מנטלית קשה לי לבטוח באופנוע הזה או כל אופנוע מהמותג הזה, אם להיכנס לעולם האנלוגיות שלך אז אישתי בגדה בי עם החבר הכי טוב שלי וקשה לסלוח על זה לכן דרכנו יפרדו