תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: חוות דעת על אופנועי בטא - 300/250 דו"פ

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218

    חוות דעת על אופנועי בטא - 300/250 דו"פ

    שלום לכולם,
    מעוניין לקבל חוות דעת לגבי דגמי הדופ"ים 250/ ו 300 בדגש על ה300 משומשים,
    בשנתונים 2015-2017 לגבי אמינות הכלי, בעיות מיוחדות אם יש, חלקים וכו..
    משמועות הבנתי שיש בעיית נזילות בחלק מהדגמים (או בדגמי האיקסטריינר..)
    אשמח לקבל חוות דעת ע"פ ידיעה או ממי שיש לו כלי כזה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    שלום לכולם,
    מעוניין לקבל חוות דעת לגבי דגמי הדופ"ים 250/ ו 300 בדגש על ה300 משומשים,
    בשנתונים 2015-2017 לגבי אמינות הכלי, בעיות מיוחדות אם יש, חלקים וכו..
    משמועות הבנתי שיש בעיית נזילות בחלק מהדגמים (או בדגמי האיקסטריינר..)
    אשמח לקבל חוות דעת ע"פ ידיעה או ממי שיש לו כלי כזה.
    יש איקסטריינר בחבורה, שייך לעובד מטרו.
    מבחינת אמינות - לדעתי הבעיה היחידה שהייתה זה שהבולם הקדמי נפרץ מאוד מהר (בכלי כמעט חדש). מעבר לזה, האופנוע מתפקד כמצופה.
    שמעתי על כמה כלים שחוו תקלה במשאבת השמן, והיו צריכים לשפץ מנוע.
    מבחינת רכיבה - הטריינר לא מתנהג יפה כשהקצב עולה, וצריך להיות רוכב מאוד טוב כדי לעמוד בקצב של אופנועי אינדורו בשבילים מהירים.
    אם זה חלק מהתוואי שלך, עדיף ללכת על ה-RR.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש איקסטריינר בחבורה, שייך לעובד מטרו.
    מבחינת אמינות - לדעתי הבעיה היחידה שהייתה זה שהבולם הקדמי נפרץ מאוד מהר (בכלי כמעט חדש). מעבר לזה, האופנוע מתפקד כמצופה.
    שמעתי על כמה כלים שחוו תקלה במשאבת השמן, והיו צריכים לשפץ מנוע.
    מבחינת רכיבה - הטריינר לא מתנהג יפה כשהקצב עולה, וצריך להיות רוכב מאוד טוב כדי לעמוד בקצב של אופנועי אינדורו בשבילים מהירים.
    אם זה חלק מהתוואי שלך, עדיף ללכת על ה-RR.
    תודה,
    התכוונתי באמת יותר לדגמי הRR
    האם ידועות בעיות נפוצות בהם?
    ומה רמת האמינות שלהם..
    מבחינת מחירי שוק הם יחסית מאוד זולים ביחס לדגמים אחרים בשנתונים מקבילים..

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    הבטא מראה אמינות מוחלטת, במיוחד במנוע העובד יחסית קר אל מול הק.ט.מ וההוסקוורנה.
    היה מקרה יחיד שאני מכיר בארץ בו משאבת השמן שבקה וגרמה נזק למנוע, והעניין טופל במסגרת אחראיות במטרו.

    במחיר הזול אתה מקבל אופנוע מדהים שעושה הכל ולא פחות טוב מהמתחרים, השאלה שלך איפה הקאץ'?
    הפלסטיקה בכלים של בטא לא מדהימה ולא ברמה של האוסטרים, איכות הגימור גם היא לא ברמה של הכלים היקרים יותר, צריך לוודא שהברגים מחוזקים כיאות עקב הוויברציות.

    בנוגע למשאבת השמן - ישנם מספר מקרים בארצות קרות וגשומות כמו אנגליה של חבר'ה שהמשאבה הפסיקה לעבוד עקב לחות באחד מרכיבי המערכת.
    מכיוון שאנחנו במדינה יבשה יחסית אין כאן סיכון ממשי, וגם ניתן לרכוב בימי גשם ללא דאגה - ואם זה ממש נחוץ ניתן לקנות במחיר זול את הרכיבים אטומים למים כדי למנוע סיכוי כזה או אחר.

    בנוסף, אופנוע קונים בהתאמה לצרכים לכן ממליץ לך לקחת אם ניתן נסיעת מבחן.
    היו ברשותי גם ק.ט.מ והוסקוורנה והבטא דווקא התאים לי מהרבה בחינות ואין לי ספק שאני אשאר עם המותג עוד שנים קדימה.

    מבחינת טיפול בתקלות, אמנם השם מטרו מרתיע הרבה אנשים אך מנהל המותג של בטא הוא איציק קלנר, ורמת השירות והאמינות שהוא הביא למותג לא פחות ממדהימה!

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    תודה!
    האם יש שנתון שמומלץ יותר? כמובן ככל שיותר חדש לרוב יותר טוב אבל חדש לא בתקציב כרגע..
    לפי מה שקראתי השינויים בין שנתונים 2015-2018 הם לא מהותיים מידי..
    איזה שנתון אתה רוכב וכמה זמן אתה עם הבטא?

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    בשמחה.

    הייתי ממליץ על דגמי 2017, אמנם השינויים במכלולים כגון המנוע/שלדה/מתלים לא עברו שינויים מהותיים אך בכל הקשור לשאר (גימור,צמת חשמל) החברה עברה ועדיין עוברת תהליך שיפור, בנוסף זה השנתון שמטרו החלו לייבא כך שהחלקים יהיו כמובן זמינים במידה ויש הבדלים מהדגמים הישנים יותר.

    רכשתי לפני כשנה את הקרוסטריינר - לפני שאתה חושש מההבדלים בדגמים מבחינת אמינות וכו', מדובר על אותו מנוע בדיוק למעט אגזוז שונה, ספייסר בתא נפח של שסתום הלחץ..
    יש חבר'ה ש"ממירים" את הקרוס ל-RR מבחינת ביצועי המנוע ע"י בדיוק החלפת הרכיבים הנ"ל.
    מדובר על אותו אופנוע עם שלדה קטנה יותר, מתלים רכים יותר (ופחות איכותיים), פלסטיקה שונה.

    אצלי כ-70 ש"מ, מרוצה מאוד מהמותג ומהשירות עד כה.
    מבחינת תמורה למחיר הוא שווה כל שקל.

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על אופנועי מטלון
    על ידי Leaf בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-01-2018, 22:08
  2. כ"ע: מחפש חוות דעת על אופנועי AJP
    על ידי בורקה בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-10-2017, 07:59
  3. (כ"ע) מבקש חוות דעת כללית על אופנועי זירו
    על ידי kookoo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-09-2016, 22:02
  4. מעוניין לקבל חוות דעת על אופנועי ajp (pr5)
    על ידי baybosh21 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 16:19
  5. מבקש חוות דעת על אופנועי גאס גאס
    על ידי TheMustache בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 12:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO