הבטא מראה אמינות מוחלטת, במיוחד במנוע העובד יחסית קר אל מול הק.ט.מ וההוסקוורנה.
היה מקרה יחיד שאני מכיר בארץ בו משאבת השמן שבקה וגרמה נזק למנוע, והעניין טופל במסגרת אחראיות במטרו.
במחיר הזול אתה מקבל אופנוע מדהים שעושה הכל ולא פחות טוב מהמתחרים, השאלה שלך איפה הקאץ'?
הפלסטיקה בכלים של בטא לא מדהימה ולא ברמה של האוסטרים, איכות הגימור גם היא לא ברמה של הכלים היקרים יותר, צריך לוודא שהברגים מחוזקים כיאות עקב הוויברציות.
בנוגע למשאבת השמן - ישנם מספר מקרים בארצות קרות וגשומות כמו אנגליה של חבר'ה שהמשאבה הפסיקה לעבוד עקב לחות באחד מרכיבי המערכת.
מכיוון שאנחנו במדינה יבשה יחסית אין כאן סיכון ממשי, וגם ניתן לרכוב בימי גשם ללא דאגה - ואם זה ממש נחוץ ניתן לקנות במחיר זול את הרכיבים אטומים למים כדי למנוע סיכוי כזה או אחר.
בנוסף, אופנוע קונים בהתאמה לצרכים לכן ממליץ לך לקחת אם ניתן נסיעת מבחן.
היו ברשותי גם ק.ט.מ והוסקוורנה והבטא דווקא התאים לי מהרבה בחינות ואין לי ספק שאני אשאר עם המותג עוד שנים קדימה.
מבחינת טיפול בתקלות, אמנם השם מטרו מרתיע הרבה אנשים אך מנהל המותג של בטא הוא איציק קלנר, ורמת השירות והאמינות שהוא הביא למותג לא פחות ממדהימה!


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה