תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: פוסט פרגון - להונדה אופנועים - מרכז שירות (ברחוב שבח תל-אביב)

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170

    פוסט פרגון - להונדה אופנועים - מרכז שירות (ברחוב שבח תל-אביב)

    הגעתי בפעם הראשונה מרחוק למוסך השירות המרכזי של הונדה עם האפריקה טווין שלי, כי היה לי עניין שנוגע לאחריות ורציתי את המוסך המרכזי.

    מהרגע הראשון כל מי שהיה לי איתו ממשק פעל באדיבות ובמקצועיות.

    כשהגעתי עשו בדיקה קצרה ומשנוכחו לדעת שזו בעיה שכלולה באחריות, אמרו שהעסק יטופל על חשבונם ומיד הזמינו את החלקים הנדרשים מחו"ל.
    לאחר כמה ימים כשהחלקים הגיעו הוזמנתי למוסך וקיבלתי אופנוע חלופי למשך זמן התיקון.
    בנוסף לבעיה שטופלה תחת האחריות, החלטתי גם לעשות טיפול 24000 כי בדיוק הגיע גם הזמן לזה.
    כל הטיפול וההתנהלות נעשתה בזריזות ובנעימות, לא חייבו אותי על חלקים של הטיפול השוטף שהיו נושקים לאלו שטופלו בחינם תחת האחריות (למשל הורידו שעות עבודה, ושמן ממחיר הטיפול השוטף). בסוף גם האריכו לי את האחריות על האופנוע שכמעט פגה, כדי שאהיה רגוע לעוד כמה חודשים.

    כל הכבוד על שירות הלקוחות המצוין. זאת הפעם הראשונה שהיתה לי התעסקות עם היבואן/שירות של הונדה ויצאתי לקוח מאוד מרוצה.

    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    אין ספק שאצל הונדה השירותיות היא לא מה שהיבואנים האחרים מספקים..
    כיף לשמוע שפירגנו לך.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    אז יאללה, אני אתעלק על השרשור ואוסיף מחמאה:
    לפני מס חודשים החלטתי לפנק את ה NC שלי בידיות ברקס וקלאץ מתקפלות ויקרות של פוייג בצבע האופנוע הם הותקנו איכן שרכשתית את הידיות (לא בהונדה)
    כעבור זמן לא רב התחלתי להבחין ברעש של חיכוך קל אך מעצבן להפליא מכיוון הברקס הקידמי.
    כתבתי בכל הפורומים האפשריים , הייתי אצל מספר מכונאים של הונדה וגם אחרים ו וקיבלתי תשובות שונות ומשונות - זה רעש נורמלי בכל אופנוע, רוטור עגול יפתור את הבעייה , הרפידה לא מקורית, רעש מהצמיג , לא שומע שום רעש חריג..
    אחד המכונאים יעץ לי לעשות רכיבת מבחן על NC אחר ולראות אם גם בו יש רעש..
    וזה מה שעשיתי , היה רעש ? ממש לא.. שקט לגמרי.
    אמרתי לעצמי , נחליף חזרה את הידיות למקוריות של הונדה וניתקדם משם. גם לא עזר. הרעש חי וקיים. ההחלפה בוצעה במוסך הונדה בשבח.
    מפה לשם , אחד המכונאים בשבח שאיני זוכר את שמו אמר שיתכן שעקב החלפת ידית הברקס חלה לחיצה קלה על הרפידה וגרמה לה לשינו צורה מסויים שגורם לחיכוך מוגזם ולרעש.
    כעבור 20 דק עבודה במוסך , וטיפול ברפידה הבעיייתית הרעש נעלם כלא היה.
    אז תודה להונדה על אופנוע נהדר ואיכותי (ממש מרגישים את האיכות - זו לא אמירה סתמית)
    ותודה ומוסך המרכזי בשבח על תודעת שירות גבוהה ומיקצוענות.
    שי

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    כן השרות שלהם טוב ומקצועי

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    השירות במוסך המרכזי שלהם מעולה. המחירים קצת פחות.
    אני מניח שעל איכות משלמים

    ייתכן שהעלות היא בעיקר בגלל המכס על ייבוא חלפים, אבל מבחינתי לא משנה מה אתה עושה, החלפת מצבר ורפידת בלם אחת לא אמור לעלות 500$.
    מבחינת שירות, קיבלתי שירות מהיר, מעולה וכנה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    טוב חברים, אני מרגיש צורך לסיים לכם את הסיפור הזה ומעט לסייג את ההמלצה הגורפת שלי.

    מה שקרה זה שלאחר שהאופנוע יצא מהמוסך, גיליתי להפתעתי שיש נזילה של שמן וגם ריח של דלק. התכופפתי להסתכל מתחת למיכל כדי לראות אם יש משהו גלוי לעין, ולא זיהיתי את מקור הנזילה אבל מה שכן היה גלוי לעין זה שחרשו לי שני ראשים של ברגים (הראש היה אכול ממש, בדרך להתעגל). אלו ברגים שאף פעם לא נפתחו לפני כן, כלומר המוסך פתח אותם פעם אחת וסגר אותם, ובכל זאת הצליח להרוס לי שניים. מכיוון שלא פירקתי מחדש את כל הרכיבים באזור, אני לא יודע אם נעשו עוד נזקים, אך אפשר לומר שזה לא נסך בי בטחון רב...



    חזרתי כמובן למוסך ושירות הלקוחות כרגיל קיבלו אותי בסבר פנים יפות. לאחר כשעה של בדיקה במוסך, המכונאי החליט שאין בכלל נזילה, אלא אני פשוט מדמיין שיש בריחת שמן ודלק. ההסבר שלו לרטיבות שנראית לעין היתה שהם השאירו את האזור מלוכלך בעודפי שמן בטיפול הקודם ועכשיו זה פשוט נוזל החוצה מכל מיני מצבורים שנאסף בהם (מי משאיר מנוע מרוח בשמן אחרי טיפול?). והפתרון שלו לריח הדלק, שאמרתי לו שהזכיר לי ריח של תערובת עשירה, זה לאפס את המחשב. בקשר לברגים שנהרסו הוא תירץ שהם בזווית קצת קשה להשגה, וזה נורמלי לגמרי שיהרסו. לדבריו "כל בורג באופנוע שאתה פותח וסוגר נהרס מזה". לעומת המכונאי, שירות הלקוחות הנחמדים מיד אמרו שיחליפו לי את הברגים שנהרסו...
    לא יצאתי הכי רגוע מכל אחד מההסברים השונים אבל קיוויתי שהוא צודק ונסעתי הביתה.



    כמובן למחרת שוב היה ברור שיש נזילות שמן חדשות וגם ריח חריף של דלק שלא מרפה. עכשיו זה כבר פחות הצחיק אותי וביקשתי שיעשו בדיקה יסודית יותר, יפרקו מיכל, וכל מה שנדרש ויתקנו את הבעיה (ועל הדרך יחליפו גם את הברגים שהושחתו). שוב קיבלו אותי יפה והבטיחו שהפעם יסתכל על זה המנהל הטכני, יפרקו הכל, ויגיעו לשורש הבעיה. הפעם האופנוע היה אצלם יום שלם, בסופו נאמר לי שמצאו איזה צינור משוחרר וחיזקו אותו ועכשיו הכל תקין.


    נחשו מה? למחרת הבעיה שוב חזרה!


    פה לדעתי זה כבר גבל בחובבנות אמיתית, לא משהו שהייתי מצפה מאף מוסך, בטח שלא מוסך מרכזי. אז כתבתי מכתב מנומס אך תקיף שמסביר את חוסר שביעות רצוני מהמצב.
    מיד התקשר אלי מנהל שירות הלקוחות והבטיח לטפל בעניין באופן אישי. הוא הציע להגיע אלי עם אופנוע חלופי לאן שארצה (או לתל אביב או לירושלים) ולקחת את האופנוע שלי עד הכל יהיה פיקס תחת השגחה צמודה שלו. באמת שירות יוצר מן הכלל.
    הפעם לקחו את האופנוע לשלושה ימים שלמים, בין השאר כי דרשתי שהמכונאי הראשי ירכב עליו מספר קילומטרים (אמרתי שמצידי יקח אותו הביתה) ולא רק יסתפק בבדיקה קצרה במוסך, עד שישתכנע שהבעיה נפתרה קליל. כך היה ובאמת הפעם גילו את שורש הבעיה וזה תוקן כמו שצריך. עכשיו האופנוע חזר להיות עצמו.


    המסקנה האישית שלי מכל הסיפור הזה: שרות הלקוחות של הונדה מצוינת, איכות המוסך אולי קצת פחות. בשקלול העניין הזה, אם יש בעיה שדורשת התערבות יצרן/יבואן אני מעדיף להתעסק עם שירות לקוחות מצוין ומוסך בינוני, מאשר הפוך. כאשר שרות הלקוחות באמת רוצה לעזור ושהלקוח יהיה מרוצה, כל בעיה תיפתר גם אם יקח עוד מעט זמן או ידרוש לקחת למוסך אחר. אם לעומת זאת שרות הלקוחות לא באמת רוצה לעזור ללקוח, לא יעזור לך המוסך המצוין שעומד מאחוריו כי לא תזכה להגיע לשם (לפחות לא על חשבון היבואן).

    בסופו של יום למרות הטרחה וההתרוצצות יצאתי לקוח מרוצה מכל הסיפור הזה.



    אז לאחר כל החפירה הזאת אני מסייג קצת את ההמלצה הגורפת שלי על מוסך הונדה ברחוב שבח, ואנסח זאת כך: אם יש לך בעיה שדורשת עזרת יבואן/שרות לקוחות (כגון בעיה בתוך אחריות), אל תהסס ללכת למוסך הזה הם יעשו כל מאמץ שהבעיה תיפתר ותהיה מרוצה. אם יש לך סתם בעיה מכנית רגילה, כגון טיפול שוטף או תקלה אחרת שאינה דורשת שרות לקוחות מיוחד, אני לא משוכנע שזה המוסך הראשון שהייתי בוחר לטפל אצלו.

    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    המסקנה האישית שלי מכל הסיפור הזה: שרות הלקוחות של הונדה מצוינת, איכות המוסך אולי קצת פחות. בשקלול העניין הזה, אם יש בעיה שדורשת התערבות יצרן/יבואן אני מעדיף להתעסק עם שירות לקוחות מצוין ומוסך בינוני, מאשר הפוך. כאשר שרות הלקוחות באמת רוצה לעזור ושהלקוח יהיה מרוצה, כל בעיה תיפתר גם אם יקח עוד מעט זמן או ידרוש לקחת למוסך אחר. אם לעומת זאת שרות הלקוחות לא באמת רוצה לעזור ללקוח, לא יעזור לך המוסך המצוין שעומד מאחוריו כי לא תזכה להגיע לשם (לפחות לא על חשבון היבואן).
    בדיוק אותו סיפור אצלי עם התקנה של crashbar, שהותקן בצורה לא טובה וגרם לזמזום קבוע במראות שהיו לא שמישות עקב כך. שירות הלקוחות וביג בויז ששם קניתי, יצאו מגדרם לעזור וכל הבעיה היתה בעצם בהתקנה חובבנית. חזרתי בגלל זה 4 פעמים למוסך והתעקשתי, עד שעלו על הבעיה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    תודה על המידע

  9. #9
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    שכחת לכתוב מה הייתה הבעיה בפעם השלישית

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    שכחת לכתוב מה הייתה הבעיה בפעם השלישית
    זו אותה הבעיה כל הזמן.
    פשוט חשבו שפתרו אותה בפעם השניה כשחיזקו איזה צינור, אבל תכלס זה לא היה קשור לבעיה האמיתית.
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    זו אותה הבעיה כל הזמן.
    פשוט חשבו שפתרו אותה בפעם השניה כשחיזקו איזה צינור, אבל תכלס זה לא היה קשור לבעיה האמיתית.
    מה הבעיה האמיתית?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי duadi צפיה בהודעה
    מה הבעיה האמיתית?

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    זה פחות רלוונטי לדיון ולכן לא נכנסתי לזה. אבל אם זה מעניין אותך... עשו איזה עבודה באזור המנוע ותיבת האויר וכשחיברו חזרה נוצר קפל קטן בגומי של המניפולד שמתחבר לתיבת האויר, מה שפגע באטימה ואפשר לאדי דלק ושמן לצאת משם.

    תכל'ס זו תקלה שיכולה לקרות כשאתה מחבר תיבת אויר וברור לי שלפעמים לא יוצא מושלם בפעם הראשונה. על זה אין לי ביקורת.
    אכזב אותי שלא מצאו את זה בפעם הראשונה או השניה שחיפשו. הרי זו לא בעיה שצצה משום מקום, היה מיקוד איפה לחפש כי ידעו באיזה חלקים טיפלו ביום שלפני כן. וגם העובדה שהברגים שראיתי בעין שניזוקו היו גם באותו אזור גאוגרפי, יכולים אולי להעיד על טיב העבודה של מי שסגר את החלקים האלה...
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה

    תכל'ס זו תקלה שיכולה לקרות כשאתה מחבר תיבת אויר וברור לי שלפעמים לא יוצא מושלם בפעם הראשונה. על זה אין לי ביקורת.
    יש הבדל בין להבין ששום מכונאי לא מושלם וכולם עושים טעויות לפעמים.
    לבין להשלים עם זה שעשו לך עבודה לא מושלמת ושיחררו את הכלי ככה.
    "לא יוצא מושלם בפעם הראשונה"? אז אדוני המכונאי, קח פנס ותעבור על המניפולד 30 פעם עד שתוודא שהוא יושב כמו שצריך. ועבדתי כמכונאי וזו הייתה ההנחייה.

    קיצור, אולי עשו לך אחלה קפה ויש להם מזכירה כוסית. על האופנוע עשו חרא עבודה.
    כשאני הולך לפאב הכי חשוב לי שירות לקוחות. כשאני הולך למוסך כי חשוב לי הטיפול בכלי הרכב. נראה לי שמוטב שגם אצלך סדרי העדיפויות יהיו כאלה.

    ומי ייתן ותגיע רק לטיפולים שוטפים!

אשכולות דומים

  1. פוסט פרגון - אביזריון
    על ידי ofir בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-08-2018, 23:05
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-06-2018, 07:27
  3. חווית שירות - מוסך אופנועים.
    על ידי shochats בפורום כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 24-01-2018, 12:30
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-06-2017, 12:26
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 12:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO