המחיר סביר.
בדר"כ מחליפים שרשרת עם גלגלי שיניים. אם כבר מחליפים גלגלי שיניים אז כן- מחליפים את שניהם.
אם תרצה חוות דעת על גלגלי השיניים תעלה תמונות. למרות שסביר שאחרי 25 אק"מ צריך להחליף.
ברשותי נינגה 300 עם 25 אלף קמ ולאחרונה השרשרת התעייפה. במוסך התעקשו שצריך להחליף גם את הגלגלש, שבניגוד לשרשרת נראה חדש והשיניים לא שחוקות כלל. בכל אופן לקחתי הצעת מחיר והלכתי.
מספר שאלות לי אליכם
באמת חובה להחליף שרשרת וגלגלש ביחד?
כשבמוסך אומרים גלגלש, זה אומר גם את גלגל השיניים שיוצא מהגיר או רק את האחורי?
750₪ זה מחיר הוגן לסט שרשרת מחוזקת וגלגלש כולל עבודה?
תודה לעוזרים
Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
המחיר סביר.
בדר"כ מחליפים שרשרת עם גלגלי שיניים. אם כבר מחליפים גלגלי שיניים אז כן- מחליפים את שניהם.
אם תרצה חוות דעת על גלגלי השיניים תעלה תמונות. למרות שסביר שאחרי 25 אק"מ צריך להחליף.
שרשרת יכולה להיות "עייפה" למרות שגלגלי השיניים נראים טוב.
כדי לדעת עם השרשרת גמורה אתה צריך לבדוק שהגומיות נמצאות על כל החוליות (היו לי שרשראות שאיבדו גומיה אחת בלבד אבל זה מחייב החלפה), החוליות צריכות לנוע בחופשיות (לא תפוסות) ובספר המוסך מוגדר כמה אמור להיות האורך הכולל של כמה חוליות כדי להבין אם השרשרת התמתחה מעל המותר
אכן מחליפים הכל כסט. זו גם האופציה הזולה ביותר בסופו של דבר. המחיר סביר