הסר
לאחר עיון באתר של כביש 6 צפון (https://6cn.co.il/prices) מתברר שאופנועים יחויבו ככלי רכב פרטיים (עד שני סרנים, עד 5 טון). לעניות דעתי זו חוצפה!
מבקש את התיחסות הפורום לעולה בפני המחוקק והחברה המבצעת (6 חוצה צפון).
הסר
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
ממש חוצפה!
בזיון!
כוסומו המדינה הזאת, על כל דבר רוצים כסף.
חארות!
יש לך אופנוע, אתה יכול להרשות לעצמך לפסוח על כביש 6
תתחילו לתפוס מקומות חניה של רכבים, ואולי זה יפעיל לחץ על מישהוא. עד אז זה מה יש.
דרך ארץ לא מפעילה את המקטע החדש.
חברת "חוצה צפון" או משהו כזה, מתפעלת וגובה עבור המקטעים מעין תות צפונה (שטרם נפתחו)
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
קודם כל שווה לפנות אליהם, השאלה אם אתה מתכוון להשתמש בכביש באופן קבוע ואם זה יקצר לך את הזמן?
צריך לבדוק גם אם יהיה להם מנוי כמו בכביש 6 (מניח שכן) וגם הוא נותן הנחה.
מוזר שעוד לא הגיעו תגובות של "תקפל את הלוחית"...
Tracer 900
תקפל את הלוחית
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
למה חוצפה? אף אחד לא מכריח אותך להשתמש בכביש
מצחיק התגובות של אנשים שאומרים "סע מכביש אחר", או "אף אחד לא מכריח אותך לנסוע בכביש הזה"...
מי שהתחיל קטע של כביש 6, והיעד שלו זה עוד מקטע אחד צפונה, לא יצא מהכביש ויעשה עוד 30 ק"מ סיבוב כדי לא להמשיך בכביש ולשלם את האגרה. רק הבלאי של הכלי, הזמן והדלק, יצאו יקרים יותר מאשר להמשיך לסובב בגז.
ובנוסף כביש שש הוא לא כביש פרטי!!! הוא כביש אגרה ציבורי, שנבנה על קרקע של המדינה ששייכת לאזרחים, כולל קרקעות שהופקעו במיוחד לפרויקט, וגם נקנו מכספי מדינה, כספי המיסים שלנו.
הכביש לא שייך לאבא שלהם, אלא הם סוללים אותו ואחראים עליו, והם מרוויחים ממנו יפה! אבל זה עדיין לא הופך אותו לפרטי.
אז כשיש אי צדק וחיובים מיותרים על דו גלגלי ובכלל, זה מעצבן, ואם אתם שואלים אותי, צריכים לבטל את האגרה לגמרי לדו גלגלי על הכביש הזה... אנחנו לא יוצרים עיכובים לאף אחד בכביש, יוצרים בלאי מינימלי לכביש, בניגוד למשאיות והאוטובוסים שמנצלים את הכביש הזה בהמוניהם, ויש כמות אפסית של רוכבים על הכביש הזה גם ככה, והמדינה צריכה לעודד מעבר לדו גלגלי, וזה עוד מקום שאפשר לעשות את זה.
מורטר - מה שמצחיק בזה זה שלפי המפה התוואי הולך יחד עם כביש 70 והמקטע ש"חוסך" הוא של סומך. אורכו בערך 5-6 ק"מ (בהערכה) בעוד ש"עיקוף" מאריך את הדרך ל11 ק"מ. לאופנוע בשעות העומס שימוש בכביש הזה נראה זניח. ייתכן שבשל זה הם החליטו לתמחר אותו מחיר לרכב ולאופנוע, ייתכן גם שבשל המנהרות, ייתכן גם שהם לא צופים שימוש נרחב בדו גלגלי בכבישים הללו וייתכן שסתם בא להם לגבות מחיר כזה עבור אופנוע. בכל מקרה זה לא רלוונטי למה.
מי שרוצה שישלם.
מי שלא רוצה ייסע עוד 5-6 דקות.
מי שרוצה להילחם שיעלה את הנושא מול מועדון האופנועים ויראה כיצד הם יכולים לעזור במאבק מול החברה ש"מפעילה" את הכביש.
אין שום חיוב מיותר לדו גלגלי. אף אחד לא תכנן לגבות אגורה אחת נוספת מרוכב דו גלגלי לעומת רכב פרטי.
התעריפים בכביש הזה לרוב זולים יותר מאשר היית משלם בכביש 6 ה"רגיל". אם רכבת את שני המקטעים בשעות רגילות תשלם 7 שקלים, בעוד שבכביש 6 תשלם 10 שקלים.
אם תרכב את שני המקטעים בשעות העומס יוצא שתשלם 12.5 שקלים לעומת 10 בכביש 6 ה"רגיל".
אם תעשה הקבלה בין כל המצבים האפשריים אז בממוצע הכביש הצפוני יקר יותר מכביש 6 ה"רגיל".
https://www.kvish6.co.il/taarif.aspx...nt=2&PageId=14