עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: התייעצות בנושא שונה מקצת - אופנוע פרוייקט

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131

    התייעצות בנושא שונה מקצת - אופנוע פרוייקט

    לא ידעתי לאיזה פורום הנושא מתאמים אז מחילה מנהלים .

    ערב טוב , כמו שהכותרת אומרת אני בגדול מחפש אופנוע פרוייקט שיאפשר לי ללמוד את רזי המכניקה של האופנוענות .
    אני לא רוצה משהו מסובך יתר על מידה ( הכוונה ל4 בשורה , אופנועים מיוחדים וכדומה ) , כן רוצה ללמוד על בעיות ולנסות לתקנם ,
    אם זה בדרך האינטרנט , האנשים בפורום או הקורס המיועד לאביעד .
    אשמח להמלצות לאופנוע שאפשרי להתחיל ללמוד עליו .

    הדרישות שלי (אשמח לדעת אם הם ראליות) :

    מחיר הכלי נטו : 7,000 שח
    מחיר הוצאות ( בהתאם לבעיה ) : 3,000
    כלים ודברים מויחדים : 3,000.
    סוג הכלי : העדיף סופרמוטו / שטח בין השנתונים 2003-2007
    מוכן לקבל כל בעיה , מנוע לא מניע , מנוע שורף שמן , בעיית הצעה , כמעט הכל .
    יש דברים שאני כן מפחד מהם מבחינת תקלות והם : בעיות גיר וקרבורטור ובעיקר בעיות חשמל .
    אשמח לחוות דעת

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    הכול תלוי בזמן שיש לך, בתוצר שמעוניין להוציא וכמובן בכסף ואף גם ב how deep down the rabbit hole do you want to go?

    בכול מקרה ממש אין לך ממה לפחד מבעיות חשמל לדעתי הן הקלות והזולות ביותר לתיקון / שיפוץ.

    בכול מקרה ככול שתלך על מכונה עם יותר צילינדרים זה יהיה יקר יותר, יתכן שבשביל לטעום וללכלך את הידיים, מכונה עם צילינדר יחיד לא יהיה יקר מדי ויתן הצצה ראשונית סבירה לא מסובכת מדי.

    השאלה שצריך לשאול את עצמך מה אתה רוצה להפיק לעצמך מפרויקט כזה, מה תרצה לקבל כתוצאה?

    אולי דווקא הסבה של אופנוע לקפה רייסר, יתן לך את התוצאה הרצויה מבחינת אופנוע ולימוד...

    בהצלחה, פרוייקטים כאלו תמיד מהנים, מלמדים ומשכירים טעם של עוד..
    תהנה!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    הכול תלוי בזמן שיש לך, בתוצר שמעוניין להוציא וכמובן בכסף ואף גם ב how deep down the rabbit hole do you want to go?

    בכול מקרה ממש אין לך ממה לפחד מבעיות חשמל לדעתי הן הקלות והזולות ביותר לתיקון / שיפוץ.

    בכול מקרה ככול שתלך על מכונה עם יותר צילינדרים זה יהיה יקר יותר, יתכן שבשביל לטעום וללכלך את הידיים, מכונה עם צילינדר יחיד לא יהיה יקר מדי ויתן הצצה ראשונית סבירה לא מסובכת מדי.

    השאלה שצריך לשאול את עצמך מה אתה רוצה להפיק לעצמך מפרויקט כזה, מה תרצה לקבל כתוצאה?

    אולי דווקא הסבה של אופנוע לקפה רייסר, יתן לך את התוצאה הרצויה מבחינת אופנוע ולימוד...

    בהצלחה, פרוייקטים כאלו תמיד מהנים, מלמדים ומשכירים טעם של עוד..
    תהנה!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    קודם כל תודה רבה , אני רוצה להוציא מהפרוייקט נטו הנאה ולימוד , ללמוד מתקלות שונות ואיך להתמודד איתם , להביא את האופנוע למצב נסיעה ולרכב עליו
    ביום יום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לשפץ אופנוע 4 בשורה בלי שום ניסיון קודם זה אוברקיל.
    קרבורטורים לא תמיד ניתן לתקן בתנאים ביתיים או בכלל (מדובר בחלקים יצוקים שניתנים לפתיחה רק בצורה חלקית) וככל שהכלי יותר ישן ככה הסיכוי לבעיות פנימיות גדל.

    אם בכל זאת תחליט 4 בשורה הייתי ממליץ להתחיל ממנוע רכב,מלבד הגיר עקרון הפעולה זהה למנוע של אופנוע רק שהוא יהיה הרבה יותר זול לתיקון.
    ההמלצה להתחיל מסינגלים ועדיף מקטנועים קטנים מרובעי פעימות (ולא 2 פעימות) הם זמינים,טובים ללמידה והחלקים זולים.

    לרוב אופנועי סופרמוטו (לא ליפאן) שימכרו ב7,000 יהיה אפשרי לעלות חזרה לכביש אחרי שתשקיע בהם עוד 10,000 - 15,000 בחלקים ואגרות.
    חשמל הוא תחום בפני עצמו.
    בעיות חשמל לא קלות בהכרח ולא זולות,יהיו רכיבים שיעלו המון כסף,יהיו תקלות פשוטות ויהיו כאלה שלא תפתור לבד.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לשפץ אופנוע 4 בשורה בלי שום ניסיון קודם זה אוברקיל.
    קרבורטורים לא תמיד ניתן לתקן בתנאים ביתיים או בכלל (מדובר בחלקים יצוקים שניתנים לפתיחה רק בצורה חלקית) וככל שהכלי יותר ישן ככה הסיכוי לבעיות פנימיות גדל.

    אם בכל זאת תחליט 4 בשורה הייתי ממליץ להתחיל ממנוע רכב,מלבד הגיר עקרון הפעולה זהה למנוע של אופנוע רק שהוא יהיה הרבה יותר זול לתיקון.
    ההמלצה להתחיל מסינגלים ועדיף מקטנועים קטנים מרובעי פעימות (ולא 2 פעימות) הם זמינים,טובים ללמידה והחלקים זולים.

    לרוב אופנועי סופרמוטו (לא ליפאן) שימכרו ב7,000 יהיה אפשרי לעלות חזרה לכביש אחרי שתשקיע בהם עוד 10,000 - 15,000 בחלקים ואגרות.
    חשמל הוא תחום בפני עצמו.
    בעיות חשמל לא קלות בהכרח ולא זולות,יהיו רכיבים שיעלו המון כסף,יהיו תקלות פשוטות ויהיו כאלה שלא תפתור לבד.
    אני לא חושב שהבנת מה שהוא כתב, הוא הביא את זה כדוגמאות של מה לא

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    אני לא חושב שהבנת מה שהוא כתב, הוא הביא את זה כדוגמאות של מה לא
    איזה מזל שמכל השרשור מצאת את הטעות הזו

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אתה כמו שהילדים שלי אומרים "חי בסרט".

    כמי שישפץ כמה וכמה אופנועים ישנים בחיים שלו התקציב שלך לא יספק אפילו לא לשיפוץ בסיסי.

    בתקציב הקנייה תמצא רק נבלות סרוחות שאיש לא מעוניין לשפץ, אין להם שום ערך גם לאחר השיפוץ,
    וההשקעה בתקציב השווה ל 4 אופנועים כאלה מושלמים עם רישיונות במצב תצוגה.

    אפילו לא וספה מעוכה לא תיכנס בתקציב.

    מחיר אופנוע בסיסי במצב סביר לשיפוץ של מתחילים ינוע בין 25000-40000 בהתאם לסוג ולרמת הנזק.
    ככל שתרד במחיר יעלה מחיר השיפוץ.

    לשיפוץ עצמו תתחיל מ-10000 ש"ח ותסתכל למעלה.

    עם הכלים כבר תסתדר ....

    אגב תצטרך גם מקום סגור, הדרכה, ליפט, מכשירים פנאומטיים, חשמל, היכרות אינטימית עם:
    מכס, דואר ישראל, מע"מ גוגל טרנסלייט, רמאים שרלטנים, "מכונאים" זבל, אנשים מדהימים, ועוד.

    בקיצור שיפוץ הוא לא קיצור דרך לאופנוע אלה קיצור דרך לגירושין חובות הלוואות ומנהל בנק כועס!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    בקיצור שיפוץ הוא לא קיצור דרך לאופנוע אלה קיצור דרך לגירושין חובות הלוואות ומנהל בנק כועס!
    הזכרת לי את תחילת הדרך (שלי)

    אתה בטח בחור צעיר אולי אחד שממש עכשיו השתחרר מצה״ל, ומחפש את הדרך האפשרית לאופנוע בתקציב העומד לרשותך.

    מנסיון ולא מעט טעויות כמו @שהשושנים כתב לך זו הדרך הארוכה, היקרה, הפחות וודאית לאופנוע.

    עד כמה שזה נשמע מאכזב ודובר את הבניין שבנית בראש, הוא עדיין באויר (בהנחה שמבין נכון, שבסופו של דבר מעוניין באופנוע כדי לרכב, אך בתקציב נגיש).

    שנה כיוון, זה יהיה פרקטי יותר להגיע לאופנוע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אתה כמו שהילדים שלי אומרים "חי בסרט".

    כמי שישפץ כמה וכמה אופנועים ישנים בחיים שלו התקציב שלך לא יספק אפילו לא לשיפוץ בסיסי.

    בתקציב הקנייה תמצא רק נבלות סרוחות שאיש לא מעוניין לשפץ, אין להם שום ערך גם לאחר השיפוץ,
    וההשקעה בתקציב השווה ל 4 אופנועים כאלה מושלמים עם רישיונות במצב תצוגה.

    אפילו לא וספה מעוכה לא תיכנס בתקציב.

    מחיר אופנוע בסיסי במצב סביר לשיפוץ של מתחילים ינוע בין 25000-40000 בהתאם לסוג ולרמת הנזק.
    ככל שתרד במחיר יעלה מחיר השיפוץ.

    לשיפוץ עצמו תתחיל מ-10000 ש"ח ותסתכל למעלה.

    עם הכלים כבר תסתדר ....

    אגב תצטרך גם מקום סגור, הדרכה, ליפט, מכשירים פנאומטיים, חשמל, היכרות אינטימית עם:
    מכס, דואר ישראל, מע"מ גוגל טרנסלייט, רמאים שרלטנים, "מכונאים" זבל, אנשים מדהימים, ועוד.

    בקיצור שיפוץ הוא לא קיצור דרך לאופנוע אלה קיצור דרך לגירושין חובות הלוואות ומנהל בנק כועס!
    WTF?
    פספסתי את הנקודה שבה דברו על אספנות?
    הבחור רוצה ללמוד מכונאות.
    לסדר אופנוע יפאני משנות ה-90 שקבלת במצב נוסע כדי שייראה טוב ויסע בסדר (מה שהבחור קורא לו "שיפוץ") יכול בהחלט להסתכם בעשיריה לחלקים ועבודות חוץ (צבע, השחזת ראש במידת הצורך וכו'), אם הבחור עושה את שאר העבודה לבד.
    יכול להיות גם פחות מזה, אם המצב ההתחלתי של האופנוע היה מעל לממוצע פרט לבעיה נקודתית כלשהי.

    גם אם אתה מדבר על כלים שיותר קרובים לא ל-"אספנות" מאשר ל-"אופנוע ישן מיושר קו", אני אישית לא חושב שאתה צודק בהערכות.
    אני די בטוח ששיפוץ בסיסי של וספה PX מתחילת שנות ה-90 לא עובר בהרבה את התקציב שצויין.
    כנ"ל שיפוץ (שוב - בסיסי, לא למצב תצוגה) של סוזוקי GN או GS500, הונדה CB250 ודומיהם.
    כל הכלים האלה יכולים להירשם כאספנות בטווח של 5 שנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    WTF?
    פספסתי את הנקודה שבה דברו על אספנות?
    הבחור רוצה ללמוד מכונאות.
    לסדר אופנוע יפאני משנות ה-90 שקבלת במצב נוסע כדי שייראה טוב ויסע בסדר (מה שהבחור קורא לו "שיפוץ") יכול בהחלט להסתכם בעשיריה לחלקים ועבודות חוץ (צבע, השחזת ראש במידת הצורך וכו'), אם הבחור עושה את שאר העבודה לבד.
    יכול להיות גם פחות מזה, אם המצב ההתחלתי של האופנוע היה מעל לממוצע פרט לבעיה נקודתית כלשהי.

    גם אם אתה מדבר על כלים שיותר קרובים לא ל-"אספנות" מאשר ל-"אופנוע ישן מיושר קו", אני אישית לא חושב שאתה צודק בהערכות.
    אני די בטוח ששיפוץ בסיסי של וספה PX מתחילת שנות ה-90 לא עובר בהרבה את התקציב שצויין.
    כנ"ל שיפוץ (שוב - בסיסי, לא למצב תצוגה) של סוזוקי GN או GS500, הונדה CB250 ודומיהם.
    כל הכלים האלה יכולים להירשם כאספנות בטווח של 5 שנים.

    אני די מתפלא עליך, כי אתה די חזק בעניין, אופנועי שנות התשעים התהדרו במידות צמיגים שונות
    מהנמצא בארץ היום אז נתחיל מכאן, כמה יעלו לך זוג צמיגים ל-GS500 להערכתך (האופנוע היחידי
    ששווה התבוננות כלשהי מכל מה שרשמת אם נדבר גם על יעילות ועניין ברכיבה אח"כ).

    עכשיו שיפוץ וניקוי קרב' רוב הסיכויים שבשנתון הזה כל מערכות האלה יהיו במצב רע, מערכת אגזוז
    משם נעבור לכיוון שסתומים במקרה הטוב ואטימות הזעות ונזילות, גלגלי שיניים ושרשרת, הכלים האלה
    עברו עשרות ידיים, ברור שתצטרך לתקן גם נזקים קוסמטיים, ואפילו לוח השעונים שלהם סובל.

    תיקון כל האלתורים והעוולות שנעשו במשך השנים בלמים בולמים מערכת חשמל (פיק אפים סובלים).

    כמה לדעתך יעלה לך לטפל ביחד עם מכונאי בכל הדברים הבסיסים האלה (אני יודע יש לי שכן שעובר כרגע
    את התהליך).

    ולא נגענו במחיר רכישת הנבלה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני די מתפלא עליך, כי אתה די חזק בעניין, אופנועי שנות התשעים התהדרו במידות צמיגים שונות
    מהנמצא בארץ היום אז נתחיל מכאן, כמה יעלו לך זוג צמיגים ל-GS500 להערכתך (האופנוע היחידי
    ששווה התבוננות כלשהי מכל מה שרשמת אם נדבר גם על יעילות ועניין ברכיבה אח"כ).

    עכשיו שיפוץ וניקוי קרב' רוב הסיכויים שבשנתון הזה כל מערכות האלה יהיו במצב רע, מערכת אגזוז
    משם נעבור לכיוון שסתומים במקרה הטוב ואטימות הזעות ונזילות, גלגלי שיניים ושרשרת, הכלים האלה
    עברו עשרות ידיים, ברור שתצטרך לתקן גם נזקים קוסמטיים, ואפילו לוח השעונים שלהם סובל.

    תיקון כל האלתורים והעוולות שנעשו במשך השנים בלמים בולמים מערכת חשמל (פיק אפים סובלים).

    כמה לדעתך יעלה לך לטפל ביחד עם מכונאי בכל הדברים הבסיסים האלה (אני יודע יש לי שכן שעובר כרגע
    את התהליך).

    ולא נגענו במחיר רכישת הנבלה.
    למה צריך "ביחד עם מכונאי"?
    אגב לשאלתך- שיפוץ וניקוי קרבורטור עולה מקסימום עשרות שקלים. לא מדבר על כמות זמן ועצבים. מחיר- עשרות שקלים.
    כיוון שסתומים- כנ"ל. מקסימום אטם ראש ואפשר אם רוצים לחסוך להשתמש בסיליקון אם האטם הישן לא מתפורר.
    צמיגים אפשר לקנות משומשים בכלום כסף. בכל מוסך יש במחסן ערמות של ג'אנטים שהצטברו במשך השנים.
    שרשרת וגלגל"ש- מי אמר שחייב להחליף? ואם כן, אז כמה מאות שקלים.

    הבחור לא אמר שהוא רוצה לקנות כלי אקזוטי מת ולהחיות אותו לרמת תצוגה. הוא רוצה לקנות כלי קטן ופשוט וללמוד. קצת פרופורציות.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    למה צריך "ביחד עם מכונאי"?
    כי לפחות בפעם הראשונה שווה לעשות את זה עם מישהו שמבין!
    אגב לשאלתך- שיפוץ וניקוי קרבורטור עולה מקסימום עשרות שקלים. לא מדבר על כמות זמן ועצבים. מחיר- עשרות שקלים.
    מעולם לא שיפצת קרבורטור אני מבין....חפש קיט שיפוץ לאופנוע תשכלל זאת עם המשלוח-וקווה שלא צריך הברזות וכד'.
    כיוון שסתומים- כנ"ל. מקסימום אטם ראש ואפשר אם רוצים לחסוך להשתמש בסיליקון אם האטם הישן לא מתפורר.
    התחלנו עם החאפריות, הסיליקון הוא אבי כל חטא.
    צמיגים אפשר לקנות משומשים בכלום כסף. בכל מוסך יש במחסן ערמות של ג'אנטים שהצטברו במשך השנים.
    שוב חאפר במידה של עזה והשטחים הכבושים. ונסה להגיע למוסכים עם הערימות ותראה כמה מבקשים על ג'אנט תקין.
    שרשרת וגלגל"ש- מי אמר שחייב להחליף? ואם כן, אז כמה מאות שקלים.
    היצרן, השכל הישר, הניסיון...רק תבחר.

    הבחור לא אמר שהוא רוצה לקנות כלי אקזוטי מת ולהחיות אותו לרמת תצוגה. הוא רוצה לקנות כלי קטן ופשוט וללמוד. קצת פרופורציות.
    המקרה שאנחנו בוחנים הוא GS500 כלי זול....אבל זה נכון כמעט לכל כלי בגיל הזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    שתקבל אופנוע עם תקלה לא באמת תדע מה יש שם, החל מבעיות חשמל דרך דלק ולתוך המנוע, אולי בכלל הבלוק פגום..... תצטרך כלים שיבדקו דליפות לחץ וכלים מיוחדים שיש חלקים לפרק שלא בכל אופנוע זהים.
    כלי עבודה טובים שתוכל לעבוד איתם כמו שצריך יעלו הרבה מעל 5000 ש"ח.
    לצלול לתוך פרוייקט ללא רקע זה הכי מסוכן, לפני שאתה מתחיל אכן קורס יהיה דבר מצויין וגם למידה עצמית תתרום המון לקרוא ולהבין איך הכל עובד.
    הנאה מובטחת ללא ספק לקחת לשקם ולהנות אבל ההשקעה תהיה גבוהה כפי שכתב הבחור מעליי, אתה מתחיל אבל לא באמת יודע היכן תסיים
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  14. #14
    הדרך הכי טובה לשפץ אופנוע ולדעת מה הבעיה שלו היא:
    לקנות חדש, להחליק איתו כמה פעמים, להסיע אותו לקיר פעם או פעמיים.
    לרכב בהילוך ראשון תוך קריעת הגיר ממטולה לאילת.
    לפתוח קצת את הצמת חשמל ולתת לגשם להרוות את הצמה הצמאה.
    ואז תדע מה הבעיות ותוכל ללמוד ולתקן.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לקנות אופנוע עם בעיה יכול להיות טריקי. אתה לא יודע לאן אתה נכנס וזה עלול להגמר במפח נפש גדול.

    כתבת שאתה לא מחפש מסובך ולא 4 בשורה וכו'. זו כבר התחלה מעולה.

    אם אתה לא בוחל בקטני צילינדרים אתה יכול לחפש אופנוע דו"ש 50/125 שעובד, בתקציב נמוך ממה שהקצבת מלכתחילה ולשפץ אותו לאט לאט. זה כבר תסריט יותר הגיוני.
    לא חפרתי יותר מדי אבל רק נכנסתי לחפש ביד 2 וישר מצאתי איזה DT50 שמפורסם ב2500 ש"ח. לטענת המודעה וא עובד ונוסע. אתה קונה אחד כזה ב2000 ש"ח ויש לך תקציב גבוה (יחסית) לשפץ אותו.

    אל תתייחס לכל רואי השחורות. החיים הם לא שחור לבן. יש הרבה אפור באמצע.

אשכולות דומים

  1. מרגיש שונה מאחרים
    על ידי RaceForHappines בפורום אוף טופיק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 20:32
  2. יעוץ בנושא מדבקות אופנוע מתקלפות
    על ידי razielr בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-05-2017, 08:16
  3. פרוייקט שיפוץ אופנוע ראשון - Suzuki TU250
    על ידי AmsTeRdaM בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 17:21
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-08-2015, 18:03
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 16:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO