ציטוט נכתב במקור על ידי bubin689 צפיה בהודעה
בתור בעלים של Z800 לשעבר יש לו כמה יתרונות וגם כמה חסרונות נתחיל בדברים הטובים:
יתרונות
כלי מאוד ליניארי - מנוע חלק מאוד בלי הפתעות או מדרגות כוח מאוד קל לרכיבה
תנוחה - תנוחה זקופה בלי רכינה לעבר הכידון מה שהופך אותו מאוד נוח לנסיעות מנהלתיות .
סחירות - יש אחלה כלי לשוק הזה כמו הMT09 הוא די נחשב ל"מאזדה" של האופנועים
מחיר - אתה מקבל הרבה מאוד תמורת המחיר , רוב הכלים נמכרים מתחת למחירון ואפשר למצוא אחלה מציאות באזור ה 40K עם שנתון די גבוה וק"מ נמוך.
אמינות - גם לי וגם לחברי הטוב שעשה על הכלי נסיעות מנהלתיות לא היו שום בעיות עם האופנוע. האופנוע שלי עבר אצלי 10K ק"מ וגם אצל הבחור שמכרתי לו (ידיד)* התקלה היחידה שהייתה אצלו זה פיוז שרוף . אצל חברי הטוב הכלי עבר 30K עם 0 תקלות.

ועכשיו לחלק הפחות טוב

חסרונות :
משקל (230 ק"ג ) ולמרות שזה לא כלכך מורגש עדיין זה משפיע על התאוצה שלו
בלמים : כאופנוע תקציב זה אחד החלקים הקריטיים שקאוואסקי חסכו במקום קליפר רדיאלי מותקנים זוג קליפרים פשוטים שעושים עבודה לא ממש טובה ומחייבות לחיצה די חזקה ומרחקי בלימה ארוכים , חלק מזה גם נובע מהמשקל שלו .
מתלים ובולמים : מאוד בסיסיים הקדמי פחות טוב מהאחורי,במהירויות גבוהות לא מצליחים לרסן את התנודות אמנם אפשר לשפר זאת בעזרת כיוונים אבל סופר נייקד זה לא והעדר של משכך היגוי מורגש מאוד ביציאה מפניות. ניתן לפתור זאת ע"י משכך היגוי אפטר מרקט זול או יקר לשיקולך .
צריכת דלק : במהירות שיוט נמוכה באזור ה130 צריכת דלק תהיה באזור ה 1L ל18 ק"מ .
מד דלק : לא מדוייק
בקרות : אין חוץ מ ABS (אין גם סליפר קלאץ')

לסיכום : מה שאתה תקבל בZ זה הרבה אופנוע במעט כסף ובגלל שזה מעט כסף חסכו לא מעט בהרבה מכלולים אבל עדיין אחרי כל זה מבחינת עלות תועלת זה הכלי הכי משתלם שישץ

מקווה שעזרתי בהצלחה עם הקניה .
תודה רבה אחי עזרת לי מאוד, זאת בדיוק התשובה שחיפשתי לקבל.