תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: התייעצות בנושא שונה מקצת - אופנוע פרוייקט

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    אתה כמו שהילדים שלי אומרים "חי בסרט".

    כמי שישפץ כמה וכמה אופנועים ישנים בחיים שלו התקציב שלך לא יספק אפילו לא לשיפוץ בסיסי.

    בתקציב הקנייה תמצא רק נבלות סרוחות שאיש לא מעוניין לשפץ, אין להם שום ערך גם לאחר השיפוץ,
    וההשקעה בתקציב השווה ל 4 אופנועים כאלה מושלמים עם רישיונות במצב תצוגה.

    אפילו לא וספה מעוכה לא תיכנס בתקציב.

    מחיר אופנוע בסיסי במצב סביר לשיפוץ של מתחילים ינוע בין 25000-40000 בהתאם לסוג ולרמת הנזק.
    ככל שתרד במחיר יעלה מחיר השיפוץ.

    לשיפוץ עצמו תתחיל מ-10000 ש"ח ותסתכל למעלה.

    עם הכלים כבר תסתדר ....

    אגב תצטרך גם מקום סגור, הדרכה, ליפט, מכשירים פנאומטיים, חשמל, היכרות אינטימית עם:
    מכס, דואר ישראל, מע"מ גוגל טרנסלייט, רמאים שרלטנים, "מכונאים" זבל, אנשים מדהימים, ועוד.

    בקיצור שיפוץ הוא לא קיצור דרך לאופנוע אלה קיצור דרך לגירושין חובות הלוואות ומנהל בנק כועס!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    בקיצור שיפוץ הוא לא קיצור דרך לאופנוע אלה קיצור דרך לגירושין חובות הלוואות ומנהל בנק כועס!
    הזכרת לי את תחילת הדרך (שלי)

    אתה בטח בחור צעיר אולי אחד שממש עכשיו השתחרר מצה״ל, ומחפש את הדרך האפשרית לאופנוע בתקציב העומד לרשותך.

    מנסיון ולא מעט טעויות כמו @שהשושנים כתב לך זו הדרך הארוכה, היקרה, הפחות וודאית לאופנוע.

    עד כמה שזה נשמע מאכזב ודובר את הבניין שבנית בראש, הוא עדיין באויר (בהנחה שמבין נכון, שבסופו של דבר מעוניין באופנוע כדי לרכב, אך בתקציב נגיש).

    שנה כיוון, זה יהיה פרקטי יותר להגיע לאופנוע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אתה כמו שהילדים שלי אומרים "חי בסרט".

    כמי שישפץ כמה וכמה אופנועים ישנים בחיים שלו התקציב שלך לא יספק אפילו לא לשיפוץ בסיסי.

    בתקציב הקנייה תמצא רק נבלות סרוחות שאיש לא מעוניין לשפץ, אין להם שום ערך גם לאחר השיפוץ,
    וההשקעה בתקציב השווה ל 4 אופנועים כאלה מושלמים עם רישיונות במצב תצוגה.

    אפילו לא וספה מעוכה לא תיכנס בתקציב.

    מחיר אופנוע בסיסי במצב סביר לשיפוץ של מתחילים ינוע בין 25000-40000 בהתאם לסוג ולרמת הנזק.
    ככל שתרד במחיר יעלה מחיר השיפוץ.

    לשיפוץ עצמו תתחיל מ-10000 ש"ח ותסתכל למעלה.

    עם הכלים כבר תסתדר ....

    אגב תצטרך גם מקום סגור, הדרכה, ליפט, מכשירים פנאומטיים, חשמל, היכרות אינטימית עם:
    מכס, דואר ישראל, מע"מ גוגל טרנסלייט, רמאים שרלטנים, "מכונאים" זבל, אנשים מדהימים, ועוד.

    בקיצור שיפוץ הוא לא קיצור דרך לאופנוע אלה קיצור דרך לגירושין חובות הלוואות ומנהל בנק כועס!
    WTF?
    פספסתי את הנקודה שבה דברו על אספנות?
    הבחור רוצה ללמוד מכונאות.
    לסדר אופנוע יפאני משנות ה-90 שקבלת במצב נוסע כדי שייראה טוב ויסע בסדר (מה שהבחור קורא לו "שיפוץ") יכול בהחלט להסתכם בעשיריה לחלקים ועבודות חוץ (צבע, השחזת ראש במידת הצורך וכו'), אם הבחור עושה את שאר העבודה לבד.
    יכול להיות גם פחות מזה, אם המצב ההתחלתי של האופנוע היה מעל לממוצע פרט לבעיה נקודתית כלשהי.

    גם אם אתה מדבר על כלים שיותר קרובים לא ל-"אספנות" מאשר ל-"אופנוע ישן מיושר קו", אני אישית לא חושב שאתה צודק בהערכות.
    אני די בטוח ששיפוץ בסיסי של וספה PX מתחילת שנות ה-90 לא עובר בהרבה את התקציב שצויין.
    כנ"ל שיפוץ (שוב - בסיסי, לא למצב תצוגה) של סוזוקי GN או GS500, הונדה CB250 ודומיהם.
    כל הכלים האלה יכולים להירשם כאספנות בטווח של 5 שנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    WTF?
    פספסתי את הנקודה שבה דברו על אספנות?
    הבחור רוצה ללמוד מכונאות.
    לסדר אופנוע יפאני משנות ה-90 שקבלת במצב נוסע כדי שייראה טוב ויסע בסדר (מה שהבחור קורא לו "שיפוץ") יכול בהחלט להסתכם בעשיריה לחלקים ועבודות חוץ (צבע, השחזת ראש במידת הצורך וכו'), אם הבחור עושה את שאר העבודה לבד.
    יכול להיות גם פחות מזה, אם המצב ההתחלתי של האופנוע היה מעל לממוצע פרט לבעיה נקודתית כלשהי.

    גם אם אתה מדבר על כלים שיותר קרובים לא ל-"אספנות" מאשר ל-"אופנוע ישן מיושר קו", אני אישית לא חושב שאתה צודק בהערכות.
    אני די בטוח ששיפוץ בסיסי של וספה PX מתחילת שנות ה-90 לא עובר בהרבה את התקציב שצויין.
    כנ"ל שיפוץ (שוב - בסיסי, לא למצב תצוגה) של סוזוקי GN או GS500, הונדה CB250 ודומיהם.
    כל הכלים האלה יכולים להירשם כאספנות בטווח של 5 שנים.

    אני די מתפלא עליך, כי אתה די חזק בעניין, אופנועי שנות התשעים התהדרו במידות צמיגים שונות
    מהנמצא בארץ היום אז נתחיל מכאן, כמה יעלו לך זוג צמיגים ל-GS500 להערכתך (האופנוע היחידי
    ששווה התבוננות כלשהי מכל מה שרשמת אם נדבר גם על יעילות ועניין ברכיבה אח"כ).

    עכשיו שיפוץ וניקוי קרב' רוב הסיכויים שבשנתון הזה כל מערכות האלה יהיו במצב רע, מערכת אגזוז
    משם נעבור לכיוון שסתומים במקרה הטוב ואטימות הזעות ונזילות, גלגלי שיניים ושרשרת, הכלים האלה
    עברו עשרות ידיים, ברור שתצטרך לתקן גם נזקים קוסמטיים, ואפילו לוח השעונים שלהם סובל.

    תיקון כל האלתורים והעוולות שנעשו במשך השנים בלמים בולמים מערכת חשמל (פיק אפים סובלים).

    כמה לדעתך יעלה לך לטפל ביחד עם מכונאי בכל הדברים הבסיסים האלה (אני יודע יש לי שכן שעובר כרגע
    את התהליך).

    ולא נגענו במחיר רכישת הנבלה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני די מתפלא עליך, כי אתה די חזק בעניין, אופנועי שנות התשעים התהדרו במידות צמיגים שונות
    מהנמצא בארץ היום אז נתחיל מכאן, כמה יעלו לך זוג צמיגים ל-GS500 להערכתך (האופנוע היחידי
    ששווה התבוננות כלשהי מכל מה שרשמת אם נדבר גם על יעילות ועניין ברכיבה אח"כ).

    עכשיו שיפוץ וניקוי קרב' רוב הסיכויים שבשנתון הזה כל מערכות האלה יהיו במצב רע, מערכת אגזוז
    משם נעבור לכיוון שסתומים במקרה הטוב ואטימות הזעות ונזילות, גלגלי שיניים ושרשרת, הכלים האלה
    עברו עשרות ידיים, ברור שתצטרך לתקן גם נזקים קוסמטיים, ואפילו לוח השעונים שלהם סובל.

    תיקון כל האלתורים והעוולות שנעשו במשך השנים בלמים בולמים מערכת חשמל (פיק אפים סובלים).

    כמה לדעתך יעלה לך לטפל ביחד עם מכונאי בכל הדברים הבסיסים האלה (אני יודע יש לי שכן שעובר כרגע
    את התהליך).

    ולא נגענו במחיר רכישת הנבלה.
    למה צריך "ביחד עם מכונאי"?
    אגב לשאלתך- שיפוץ וניקוי קרבורטור עולה מקסימום עשרות שקלים. לא מדבר על כמות זמן ועצבים. מחיר- עשרות שקלים.
    כיוון שסתומים- כנ"ל. מקסימום אטם ראש ואפשר אם רוצים לחסוך להשתמש בסיליקון אם האטם הישן לא מתפורר.
    צמיגים אפשר לקנות משומשים בכלום כסף. בכל מוסך יש במחסן ערמות של ג'אנטים שהצטברו במשך השנים.
    שרשרת וגלגל"ש- מי אמר שחייב להחליף? ואם כן, אז כמה מאות שקלים.

    הבחור לא אמר שהוא רוצה לקנות כלי אקזוטי מת ולהחיות אותו לרמת תצוגה. הוא רוצה לקנות כלי קטן ופשוט וללמוד. קצת פרופורציות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    למה צריך "ביחד עם מכונאי"?
    כי לפחות בפעם הראשונה שווה לעשות את זה עם מישהו שמבין!
    אגב לשאלתך- שיפוץ וניקוי קרבורטור עולה מקסימום עשרות שקלים. לא מדבר על כמות זמן ועצבים. מחיר- עשרות שקלים.
    מעולם לא שיפצת קרבורטור אני מבין....חפש קיט שיפוץ לאופנוע תשכלל זאת עם המשלוח-וקווה שלא צריך הברזות וכד'.
    כיוון שסתומים- כנ"ל. מקסימום אטם ראש ואפשר אם רוצים לחסוך להשתמש בסיליקון אם האטם הישן לא מתפורר.
    התחלנו עם החאפריות, הסיליקון הוא אבי כל חטא.
    צמיגים אפשר לקנות משומשים בכלום כסף. בכל מוסך יש במחסן ערמות של ג'אנטים שהצטברו במשך השנים.
    שוב חאפר במידה של עזה והשטחים הכבושים. ונסה להגיע למוסכים עם הערימות ותראה כמה מבקשים על ג'אנט תקין.
    שרשרת וגלגל"ש- מי אמר שחייב להחליף? ואם כן, אז כמה מאות שקלים.
    היצרן, השכל הישר, הניסיון...רק תבחר.

    הבחור לא אמר שהוא רוצה לקנות כלי אקזוטי מת ולהחיות אותו לרמת תצוגה. הוא רוצה לקנות כלי קטן ופשוט וללמוד. קצת פרופורציות.
    המקרה שאנחנו בוחנים הוא GS500 כלי זול....אבל זה נכון כמעט לכל כלי בגיל הזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    המקרה שאנחנו בוחנים הוא GS500 כלי זול....אבל זה נכון כמעט לכל כלי בגיל הזה.
    למה סיליקון זה חאפר? זה עושה את העבודה. זה טוב.
    צמיגים - משומשים כי האופנוע הלך לפירוק לא הופך אותם לפחות תקינים, בטח לא כשהאופנוע נועד להיות פרוייקט לימוד ולא פרוייקט נסיעה.
    שרשרת גלגלש אותו דבר - עד שאתה לא רואה את מניח הנחות.
    ובעזה והבשטחים הכבושים כמו שאתה קורה להם - יש יכולת אילתור עובדת שאנחנו כבר שכחנו ממנה, ולא היה מזיק לשמר את הידע הזה.
    בכאב אני אומר אבל הרקטות שהם שולחים עלינו עשויות מצינור מתכת ואלצנו אם הבורג הוא לא מקורי אז אוי ואבוי לנו ישר בכי ונהי.
    אז חאפר ללמוד זה טוב.
    חאפר לשפץ לרמת תצוגה זה רע.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    המקרה שאנחנו בוחנים הוא GS500 כלי זול....אבל זה נכון כמעט לכל כלי בגיל הזה.
    אתה צודק, אני טועה.
    ונכון, אף פעם לא שיפצתי קרבורטור.
    ונכון, סיליקון (מיועד) הוא אבי כל החרטא.
    ונכון, על צמיג שיושב על גאנט במחסן יבקשו כמה אלפים. כי הוא משתבח עם השנים.

    אוי, אילו הייתי חכם ובעל נסיון כמוך אז לא הייתי כותב שטויות.

אשכולות דומים

  1. מרגיש שונה מאחרים
    על ידי RaceForHappines בפורום אוף טופיק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 21:32
  2. יעוץ בנושא מדבקות אופנוע מתקלפות
    על ידי razielr בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-05-2017, 09:16
  3. פרוייקט שיפוץ אופנוע ראשון - Suzuki TU250
    על ידי AmsTeRdaM בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 18:21
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-08-2015, 19:03
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 17:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO