WTF?
פספסתי את הנקודה שבה דברו על אספנות?
הבחור רוצה ללמוד מכונאות.
לסדר אופנוע יפאני משנות ה-90 שקבלת במצב נוסע כדי שייראה טוב ויסע בסדר (מה שהבחור קורא לו "שיפוץ") יכול בהחלט להסתכם בעשיריה לחלקים ועבודות חוץ (צבע, השחזת ראש במידת הצורך וכו'), אם הבחור עושה את שאר העבודה לבד.
יכול להיות גם פחות מזה, אם המצב ההתחלתי של האופנוע היה מעל לממוצע פרט לבעיה נקודתית כלשהי.
גם אם אתה מדבר על כלים שיותר קרובים לא ל-"אספנות" מאשר ל-"אופנוע ישן מיושר קו", אני אישית לא חושב שאתה צודק בהערכות.
אני די בטוח ששיפוץ בסיסי של וספה PX מתחילת שנות ה-90 לא עובר בהרבה את התקציב שצויין.
כנ"ל שיפוץ (שוב - בסיסי, לא למצב תצוגה) של סוזוקי GN או GS500, הונדה CB250 ודומיהם.
כל הכלים האלה יכולים להירשם כאספנות בטווח של 5 שנים.