ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
אני די מתפלא עליך, כי אתה די חזק בעניין, אופנועי שנות התשעים התהדרו במידות צמיגים שונות
מהנמצא בארץ היום אז נתחיל מכאן, כמה יעלו לך זוג צמיגים ל-GS500 להערכתך (האופנוע היחידי
ששווה התבוננות כלשהי מכל מה שרשמת אם נדבר גם על יעילות ועניין ברכיבה אח"כ).

עכשיו שיפוץ וניקוי קרב' רוב הסיכויים שבשנתון הזה כל מערכות האלה יהיו במצב רע, מערכת אגזוז
משם נעבור לכיוון שסתומים במקרה הטוב ואטימות הזעות ונזילות, גלגלי שיניים ושרשרת, הכלים האלה
עברו עשרות ידיים, ברור שתצטרך לתקן גם נזקים קוסמטיים, ואפילו לוח השעונים שלהם סובל.

תיקון כל האלתורים והעוולות שנעשו במשך השנים בלמים בולמים מערכת חשמל (פיק אפים סובלים).

כמה לדעתך יעלה לך לטפל ביחד עם מכונאי בכל הדברים הבסיסים האלה (אני יודע יש לי שכן שעובר כרגע
את התהליך).

ולא נגענו במחיר רכישת הנבלה.
למה צריך "ביחד עם מכונאי"?
אגב לשאלתך- שיפוץ וניקוי קרבורטור עולה מקסימום עשרות שקלים. לא מדבר על כמות זמן ועצבים. מחיר- עשרות שקלים.
כיוון שסתומים- כנ"ל. מקסימום אטם ראש ואפשר אם רוצים לחסוך להשתמש בסיליקון אם האטם הישן לא מתפורר.
צמיגים אפשר לקנות משומשים בכלום כסף. בכל מוסך יש במחסן ערמות של ג'אנטים שהצטברו במשך השנים.
שרשרת וגלגל"ש- מי אמר שחייב להחליף? ואם כן, אז כמה מאות שקלים.

הבחור לא אמר שהוא רוצה לקנות כלי אקזוטי מת ולהחיות אותו לרמת תצוגה. הוא רוצה לקנות כלי קטן ופשוט וללמוד. קצת פרופורציות.