למה צריך "ביחד עם מכונאי"? כי לפחות בפעם הראשונה שווה לעשות את זה עם מישהו שמבין!
אגב לשאלתך- שיפוץ וניקוי קרבורטור עולה מקסימום עשרות שקלים. לא מדבר על כמות זמן ועצבים. מחיר- עשרות שקלים. מעולם לא שיפצת קרבורטור אני מבין....חפש קיט שיפוץ לאופנוע תשכלל זאת עם המשלוח-וקווה שלא צריך הברזות וכד'.
כיוון שסתומים- כנ"ל. מקסימום אטם ראש ואפשר אם רוצים לחסוך להשתמש בסיליקון אם האטם הישן לא מתפורר. התחלנו עם החאפריות, הסיליקון הוא אבי כל חטא.
צמיגים אפשר לקנות משומשים בכלום כסף. בכל מוסך יש במחסן ערמות של ג'אנטים שהצטברו במשך השנים. שוב חאפר במידה של עזה והשטחים הכבושים. ונסה להגיע למוסכים עם הערימות ותראה כמה מבקשים על ג'אנט תקין.
שרשרת וגלגל"ש- מי אמר שחייב להחליף? ואם כן, אז כמה מאות שקלים. היצרן, השכל הישר, הניסיון...רק תבחר.
הבחור לא אמר שהוא רוצה לקנות כלי אקזוטי מת ולהחיות אותו לרמת תצוגה. הוא רוצה לקנות כלי קטן ופשוט וללמוד. קצת פרופורציות.
המקרה שאנחנו בוחנים הוא GS500 כלי זול....אבל זה נכון כמעט לכל כלי בגיל הזה.