יש כיוון "חשבתי על DR650 ולמה לא הדו"פ הישנים? מסובכים מדיי?"
לדעתי צריך לחשוב על הערך המוסף, זה צריך להיות כלי שתרצה לרכב עליו, שתהיה לך פינה בלב שתיתן לך את הרוח במפרשים.
אם אתה איש של כביש, שטח, דו"ש, טוסטוס, BSA - אספנות או cafeRacer זה אתה צריך להחליט.
2 פעימות או 4 זה לא עקרוני, 2 פעימות יותר פשוט באופן כללי.
ריבויי צילינדרים ברור שמיקר אבל ניראה לי שאין הבדל משמעותי בנפח מנוע.
תלוי בניסיון ויכולות שלך עד כמה תעמיק בפרוייקט.
המלצה שלי היא לאחר בחירת הכיוון, למצוא כלי במצב כמה שיותר טוב (לא משופץ) ליישר קו ולעשות טיפול יסודי, לרכב עליו ורק אז לחשוב על פרוייקט לאופנוע.
בטיפול היסודי אתה כבר תתארגן על ספרות, כלי עבודה בסיסיים, מתחם עבודה, יכולות שלך, פורומים וקבוצות פייס בתחום.
סתם לשפץ כלי מכאני כלשהוא אתה יכול גם מכסחת דשא..