בעוונתי חשבתי כמוך.
היה לי סוזוקי גדול נפח די חדש ורציתי לשחק עם משהו שמתקלקל.
קניתי XR650 ישן 1996 שהייתה לו תקלת מנוע. נסע אבל עישן בטירוף.
הגעתי איתו למצב שלמדי את הדגם על כל פרטיו.
הפשטתי את האופנוע לרמת השילדה.
ריתכתי את השילדה במקומות הידועים לכשל. לקחתי לניקוי חול ואחרי זה לצביעה "בחצם"
התחלתי מלמטה למעלה כמעט כל חלק באופנוע הנ"ל היה זקוק ליד אוהבת וכסף.
יכול להיות שלקחתי את זה לקיצון (מצב האופנוע בתחילה ורמת השיפוץ בסוף).
את הקורבורטור אחרי מלחמות רבות החלפתי בחדש!
את המנוע שניסיתי לתקן והשקעתי אלפי שקלים אחרי מספר רכיבות המנוע קרס. מצאתי את עצמי מחפש מנוע קומפלט שעובד... בסוף קניתי מנוע מפרוק (וגם נראה טוב יותר ועם סטרטר)
את ה CDI שפתחתי והלחמתי הייתי צריך בסוף להחליף בחדש.. לא משנה כמה ניסיתי לתקן
גאנטים הוחלפו בחדשים (הנאבה הייתה מפוצצת)
צמיגים
אגזוז
תיבת אוויר
בולם אחורי
שיפוך והחלפת קפיצים פנימיים בקידמי
צמת חשמל שעשתה המון בעיות הוחלפה אחרי לילות רבים של עבודה בחדשה.
ועוד מליון דברים כמעט שנה לקח הסיפור הזה
בסוף האם היה משתלם ? בעניים שלי מאוד! למדתי המון . עשיתי מה שאני אוהב.
19032007186_resize.jpg23032007198.jpgIMG_5252.jpg