פות"ש - אין שום בעיה לעשות את מה שאתה מכוון אליו בתקציב שאתה מכוון אליו, הכול תלוי במצב של הכלי אותו תרכוש ואילו בעיות יש לדגם. אין ספק שיהיו חריגות בתקציב במקרים מסויימים אבל שוב - זה תלוי כלי ותקלה/בעיה.
הייתי מציע להתחיל דווקא מכלי תקין ונוסע מה שיאפשר התחלה עדינה עם מינימום התעסקות בקרביים של הכלי, אבל לא הייתי שולל כלים "לא נוסעים" במחירי ריצפה כל עוד אפשר להעריך בסבירות גבוהה מה התקלה וכמה יעלה לתקן.
לחילופין - אתה יכול להביא 2 כלים מאותו דגם, אחד תקין ואחד "גמור" לחלקים - להתלמד על שניהם ובמידה ויש בעיה עם חלק יש לך מאיפה לקחת.
ראיתי בזמנו ביד 2 GS עם בעיה במנוע בפחות מ 2000, תוסיף אחד תקין ב8000 ואתה עדיין בתקציב.

זיקי- הXR נראה סוף הדרך! למה זה לא עלה למשקיענים?