אני החזקתי dr650 ישן בתחזוקה עצמית.
זה אחלה אופנוע למטרות שלך, והתקציב ריאלי. כל הגישה למנוע ולפירוקים היא קלה.
שים לב לנושא הגיר, אם זה משהו שאתה לא רוצה להכנס אליו. צריך לבדוק טוב טוב שאין שריקות מהגיר או קפיצות הילוך, כי יש להם מחלה של גלגלשים שנשחקים ושורקים, או קופצים (בעיקר השלישי). בשלב מסוים הגלגלש משתחרר לטיול ברחבי הגיר/מנוע וזה כבר נזק שלא כלכלי לתקן.
יש לך לדעתי כלים עד 2002-2003.
מי שאמר לך שבעיות חשמל הכי קל וזול לתקן טועה.
בדרך כלל אלו התקלות הכי חמקמקות ובהן אתה הרבה פעמים נתקל באנשים (ומוסכים) שמחליפים רכיב אחרי רכיב בלי לפתור את התקלה.
בדיאר, המערכת מאוד פשוטה, אבל הרבה מהצמות חשופות לרטיבות וחום מעצם העובדה שאין פיירינג, ושהכלים הללו רואים גם שטח. בשנתונים שאתה מדבר עליהם ייתכן ויש כבר הרבה חוטים יבשי, כולל חוטי הצתה, שעלולים לשגע אותך כל פעם שיורד גשם.
אני לא הייתי נרתע מזה, רק לוקח בחשבון עלות של רכיבי שרשרת ההצתה (הcdi שלהם דווקא יחסית אמין לעומת אופנועים ישנים מקבילים, אבל לך תדע).
ספר המכונאים של הדיאר מאוד פשוט וברור. כמעט אין דבר שלא תוכל לעשות.