אם לא בדקת כבר בדוק לחצי אוויר.
בדוק מרווח בין חיישן למגנט.
בGTR החלה להידלק לי נורת הABS.
מקור התקלה כפי הנראה מחיישן הABS האחורי.
היא קורית כאשר ישנו שימוש בבלם האחורי ( לעיתים בעקבות שריקה של מהבלמים - יש לציין שהפידות בסדר).
בנוסף היא נדלקת במהירות של מעל 1XX.
חיברתי את האופנוע למחשב דיאגנוסטיקה והוא לא זיהה תקלות במערכת הABS (בהמשך אני יעשה עוד ניסוי אחד והוא לחבר לאחר רכיבה כשהנורית דולקת ).
בנוסף ניקיתי את החיישן ועברתי על הקונקטורים והכל נראה בסדר.
האם יש עוד משהו ששווה לנסות בטרם אני מזמין חיישן?
LOKI
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם לא בדקת כבר בדוק לחצי אוויר.
בדוק מרווח בין חיישן למגנט.
תודה
החיישן בנוי מיחידה אחת. ולא ראיתי מקום לכיוון.
אלא אם אני מפספס משהו.
אבדוק לחץ אוויר למרות שעל פניו הוא תקין.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חפש בספר רכב צריך להיות נתון של מרווח חיישן.
בדוק גם מיסבי גלגל לחופש.
תודה אני אבדוק.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
היום נפגשתי עם חבר יקר שקצת מבין במטרו דבר או שתיים.
האופנוע עמד כמה שבועות והיום בדרך למרכז הנורית כבר לא ניכבית שזה טוב כי כשהיגענו לרופא וחיברנו את הkds הופיע תקלה .
טוב כמה תקלות כאשר אחת משנית ואפשר להתעלם.
בדקנו התנגדות בחיישן ויש לנו open loop מה שכנראה מעיד שהחיישן תקול.
נבדקו הפיוזים והכל מזמם כהלכה.
שיעורי הבית שקיבלתי הם
עושה רושם שיש אוויר במערכת ורצוי לשלול את זה ( לנקז אוויר).
לאחר מכן לפרק את הקונקטורים ולהרביץ ניקוי.
למדוד שוב התנגדות ( הוא יבדוק לי מחר מה צריך להופיע ואם אכן זה התנגדות או מתח וכמובן את הפרטים הנדרשים.
ואם כל זה לא יעזור נזמין חיישן חדש.
מצורפת תמונה של מיקום הקונקטור
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI