עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: נסיעה על איילון ביום חמישי בערב.

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772

    נסיעה על איילון ביום חמישי בערב.

    הספיקה לי פעם אחת של נסיעה על איילון(כביש 20) ביום חמישי בערב(שעות 19:00-20:00) שאני מבין שאם אני לא אתנהל על הכביש הזה בצורה נכונה אני אתאחד עם האספלט.
    בדרך כלל אני בזמן פקקים אני נוסע בשול הימני אבל באיילון כל 200 מטר יש יציאה לאיזה כביש אחר אז אני מוצא את עצמי נוסע 100 מטר בשול ואז נאלץ לחזור לכביש הראשי תוך כדי שאני חותך את הטור של המכוניות שיוצא ליציאה ונוסע על הזברות(אני יודע שזה לא חוקי).
    מה עושים?
    איך נוסעים שם חכם ובצורה חוקית?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני מבצע עבירת תנועה, עולה על אי התנועה, מסתכל ימינה לראות שאני מצליח להשתלב (ברוב המקרים בלי שום בעיה), אם יש פקק בירידה אז פשוט נכנס לפקק לאט לאט וחוזר לשוליים, הנהגים שיורדים לאיילון יראו אותך בבירור כשאתה משתלב אם לא תעשה את זה בצורה חדה מאוד ומטומטמת.
    אם יש שם שוטר על דו גלגלי אתה עלול להיות בבעיה, אם יש ניידת, עדיף שלא לעשות את זה, אבל גם אם הייתה ניידת ולא ראית אותה, הסיכוי שהם יצליחו להגיע אליך באמצע הפקק - די אפסי.

    לא סתם עושים את זה אלפי רוכבים כל יום, ולא סתם נסעו כולם על השוליים לפני שזה קיבל אישור במשטרה... חוכמת ההמונים.
    יגידו פה אנשים שזה מסוכן והתאבדות ובלה בלה בלה... אם באופן טבעי ההמשך לשוליים מרגיש לך כמו לנסוע על הזברה, זה בגלל שזה הדבר הבטוח לעשות, ולא בטוח להידחף שוב לפקק מצד שמאל, רכבים גדולים וגם מכוניות לא ישימו לב אליך כשאתה משתלב בחזרה מצד שמאל ואתה נכנס מכביש פתוח לתנועה צפופה עם מלא נהגים עצבניים שמקיפים אותך, מי רוצה להכנס לדבר הזה ? ולמה ?

    אם חשובה לך הבטיחות, תחפש איפה שהכביש פתוח ונקי מרכבים.
    אם חשוב לך הרשיון ואתה עוד 2 נק' משלילה, סע כאילו שאתה בטסט.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מנסים כל מיני תרחישים ואז לוקחים את הכי יעיל
    הרבה יותר בטוח להיות על הזברות מאשר להיות בין רכבים בתנועה בקרבת מחלף,כשאתה חותך תמיד תחפש רכבים\רוכבים שחותכים לפניך או מאחוריך
    שוטרים יש במקומות ושעות קבועים, לא תמיד אבל בד"כ
    עניין של תרגול.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מסכים איתך, זה סיוט, לשמחתי ביומיום לא יוצא לי לעבור שם, בפעמים הבודדות כשעובר אני נוסע על השול הצהוב ודואג לחזור לנתיב לפני הזברות הלבנות, אבל בכללי הכביש מפחיד ועמוס, רוכבים משתוללים בשוליים ועוקפים אותך מימין ומשמאל. רכבים סוטים מהנתיב כל רגע. לא מקנא במי שרוכב שם ביומיום.
    Tracer 900

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    נוסע על השול הצהוב ודואג לחזור לנתיב לפני הזברות הלבנות
    .
    זה מה שאני עושה גם רוב הפעמים בגלל שנותנים על זה דוחות, אבל אני מרגיש שזה ממש מסוכן כל פעם לחזור לנתיב לפני הזיברה, צריך לתכנן את זה הרבה לפני, לפעמים יוצא שאני לא מתכנן את זה ואז אין לי ברירה אלא להמשיך בזברה.
    גם אחרי זה לחזור לשול יכול להיות מסוכן.

    בכללי הדוחות האלה יצרו מצב מסוכן של חזרה לנתיב לפני הזברה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    כמו שפז כתב, הכביש הזה מסוכן בשעות העומס, בכל מטר שתסתכל מבוצעות מספיק עבירות תנועה כדי לכלכל משפחה מפונקת.
    כשהייתי רוכב בכביש הזה באופן קבוע, הייתי בשוליים וחוזר לתוך הפקק לפני זברות. בגלל אופי הכביש, גם בשוליים וגם בפקק הייתי רוכב באופן סופר זהיר בהתאם.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    אני רוכב באיזור הזה יום יום כבר 5 שנים.
    אכן מפחיד כל בוקר/ערב מחדש.
    אני לא עולה על הזברות, עושה את זה מאוד בזהירות עם המון מבטים, משתדל שהנהגים יבחינו בי ויוצר קשר עין איתם כדי לוודא שאכן הבחינו בי.
    חוזר לשוליים הצהובים אחרי הזברה. קורים מקרים שבהם אני לא מספיק לחזור לנתיב אז אני ממשיך על הזברה אבל זה לעיתים מאוד רחוקות.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    בשורה התחתונה יסכימו איתי רוב האנשים, שהם נמנעים מעלייה על הזברה רק בגלל הפחד מדו"ח ופגיעה בכיס וברשיון, לא בגלל שום סיבה הגיונית אחרת.
    אם אתם לא מפחדים מהמשטרה, אתם תסעו שם.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אני משלב רכיבה בין הרכבים רוב הזמן. זה יותר נוח לי מאשר להכנס ולצאת מהשוליים לפני כל יציאה. לכיוון דרום עוד איכשהו אפשר לרכב על השוליים ולהכנס בין רכבים לפני הזברה, אבל לצפון? עד שאתה מגיע לשוליים יש יציאה ואני מעדיף לרכב בשני בין רכבים במשנה זהירות מאשר לשחק הלוך ושוב. עושה את זה כבר מעל שנה.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    בשורה התחתונה יסכימו איתי רוב האנשים, שהם נמנעים מעלייה על הזברה רק בגלל הפחד מדו"ח ופגיעה בכיס וברשיון, לא בגלל שום סיבה הגיונית אחרת.
    אם אתם לא מפחדים מהמשטרה, אתם תסעו שם.
    בגדול אתה צודק.
    בפועל, הזברות הן האזורים הכי מסוכנים בכביש הזה בשעות העומס (ולא רק...). בגלל תרבות הנהיגה בארץ, רכבים נוטים להתעלם מהזברות ולחתוך עליהם בדרכם להספיק למחלף או לצאת ראשונים לכביש. באופן לא מפתיע בכלל, לא מעניין אותם בכלל אם יש שם דו''ג או ניידת. נסיעה בין הרכבים באזורים האלו היא מעט פחות מסוכנת.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    קיבלתי פעם דוח של 250 שקל בגלל נסיעה על ה"זברות".
    בגדול, השוטרים עומדים במקומות די קבועים (צומת חולון לכיוון צפון, ארלוזורוב לכיוון צפון, וולפסון לכיוון דרום וזה לפחות מה שאני יודע).
    בשאר המקומות הם לא עומדים על הזברות כי אפשר לראות אותם מרחוק ולברוח.
    עד לאחרונה הייתי על הקו של ראשון-רמת גן, לא עליתי על הזברות פשוט תיכננתי את הנסיעה ככה שאני יוצא מהשול לפני וחוזר אחרי.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הכביש עמוס, ומלא במטומטמים.
    מפחיד? לא יותר מכל ציר עמוס.
    חווה את האיילונים בבוקר ובערב כמעט כל יום.
    סע איפה שפתוח לך (אני אישית לא עולה על איי התנועה, אבל אני במיעוט).
    אתה תתרגל די מהר והמבטים יזרקו אוטומטית למקומות הנכונים.
    הרבה יותר מפחיד לנסוע על ציר זבוטינסקי ר"ג- בני ברק- פתח תקווה, במקומות בהם עבודות הרכבת הקלה הפכה את הציר לצר מאוד עם עיקולים.
    נהגים לא יודעים באיזה נתיב להמשיך וסוטים עליך, אוטובוסים לוכדים אותך ביניהם ומתקרבים זה לזה בגלל היצרות הנתיבים ועוד....
    שם, מי שלא חד על הגז, או נוסע כמו מכונית, פשוט לא שורד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מסכים. על ציר ז'בוטינסקי אני משתדל לא לעלות גם עם מכונית.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    כמו שחשבתי.
    אז בעצם השיטה שלי הייתה נכונה.
    עד שיתפסו אותי רוכב על השוליים אבל זה שווה את זה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    בגדול אתה צודק.
    בפועל, הזברות הן האזורים הכי מסוכנים בכביש הזה בשעות העומס (ולא רק...). בגלל תרבות הנהיגה בארץ, רכבים נוטים להתעלם מהזברות ולחתוך עליהם בדרכם להספיק למחלף או לצאת ראשונים לכביש. באופן לא מפתיע בכלל, לא מעניין אותם בכלל אם יש שם דו''ג או ניידת. נסיעה בין הרכבים באזורים האלו היא מעט פחות מסוכנת.

    להשתחל בין רכבים בפקק זה הדבר המסוכן,בייחוד בקרבת זברות.
    בזמן שאתה עסוק במראות רכבים יבלמו לפניך ואופנועים יחתכו מאחוריך.
    אני מעדיף להישאר בשול ולחתוך לשול הבא במהירות האפשרית,לפני שהרכבים שלפניי יעשו את זה,ככה אני צריך להתמודד רק עם מה שקורה מאחוריי ולא בשתי החזיתות.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 10-11-2018 בשעה 21:52.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 04-03-2018, 08:02
  2. motoGP סבב חמישי, לה מאנס צרפת
    על ידי rusty james בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-05-2017, 17:36
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 10:39
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 14:18
  5. לאן נעלם מבחן יום חמישי?
    על ידי diesel בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-06-2015, 01:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO