לפי מה שאתה כותב אתה מנוסה ובשל מספיק כדי לשבת על 4 בשורה.
תהיה עדין. תזכור שהשטח מאוד מאוד סלחן לעומת הכביש. בכביש כל נפילה במקרה הטוב זה מפח נפש. במקרה הפחות טוב... נו... אתה יודע.
בשטח מרוב הנפילות מסדירים נשימה מניעים וממשיכים עם חיוך דבילי.
בגדול, אני תמיד מזכיר לעצמי בשטח שיש המון משקל למה שאני עושה עם האחורי. מבחינתי האחורי יותר דומיננטי בשטח.
בכביש- זה הפוך. הקדמי מנצח על הסימפוניה והאחורי זורם בעקבותיו.
זה השנקל שלי. לא רוכב מקצועי לא בשטח ולא בכביש אבל מסתדר די טוב בכל העולמות.