תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: האם זה מסוכן לקטנוע ליסוע ללא אגזוז?

  1. #1

    האם זה מסוכן לקטנוע ליסוע ללא אגזוז?

    היי חברה.
    סיפור מוזר.
    אז נסעתי לתומי מת"א לירושלים עם הסאן יאנג קלאסיק דיוק 2007 שלי ובמהלך הנסיעה הצינור של האגזוז נשבר לשניים. מיד נלחצתי והזמנתי גרר. עכשיו, מישהו אמר לי היום שיכולתי להמשיך לירושלים בלי אגזוז ואז פשוט לתקן את זה במוסך וזה היה מיותר שהזמנתי גרר כי כל התפקיד של האגזוז הוא להפחית את הרעש שיוצא מהמנוע.
    האם זה נכון? האם אפשר ליסוע ללא אגזוז? זה לא מסכן את הקטנוע?

    ראו תמונה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    דווקא מסכן בכמה אופנים -
    1. קנס על רעש מופרז
    2. קנס על נהיגה בכלי רכב לא תקין
    3. קנס על נהיגה בחוסר אחריות
    ---הגבוה מבינהם---
    4. לאורך זמן אם תתמיד בהרעשה הזו (ולא תתחרש בעצמך בינתיים), תוכל לצפות לנזק בשסטום הפליטה.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    הפחתת הרעש היא ממש לא התפקיד היחיד של האגזוז.
    עשית בשכל שהזמנת גרר, וממליץ לך להחליף (או לתקן אם אפשר) בהקדם.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  4. #4
    אז אילו עוד תפקידים יש לאגזוז?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לעצור תערובת מלעוף החוצה מהצילינדר ולמנוע מגזים שרופים לחזור פנימה לצילינדר.
    כמו ששמת לב בלי אגזוז המנוע לא בדיוק בשיא שלו.

  6. #6
    אהה אוקיי תודה רבה!
    אז טוב שהזמנתי גרר ולא המשכתי לירושלים

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לדעתי דווקא החבר צודק ונסיעה חד פעמית קצרה כנראה לא תיצור שום נזק אבל "It always better to be safe than sorry".
    (גם יש לי ניסיון אחד של גרנד דינק שנסע בלי אגזוז מראשון לירושלים והמשיך לתפקד אח"כ יפה).

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    הבחנתי בטרנד 4 צילינדרים ללא משתיק בת"א.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    נסיעה אחת לא תשנה - אני כתבתי '4.לאורך זמן...'

    טרנד טפשי, מרעיש ולא בריא למנוע. הבעיה שהנזק הוא מצטבר לטווח הארוך ומי שיאכל את הקש זה הבעלים הבא
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בתחילת מהלך יניקה יש אזור חפיפה שבו שסתום הפליטה עדיין לא סגור עד הסוף.
    בשלב הזה נוצר תת לחץ בצילינדר וגז חם משולב עם אוויר קר נינק חזרה פנימה,בגלל שהשסתום מגיע לטמפ' מאוד גבוהה משב רוח קר שמגיע אליו במהירות מאוד גבוהה שווה למתכת רותחת שדוחפים לתוך דלי מים.
    מנסיעה אחת לא יקרה כלום ו מ2 נסיעות אולי יהיה עיוות,מספיק עיוות לא גדול והשסתום יתחיל לדלוף,שסתום שדולף=שסתום שלא מקבל קירור ובסופו של דבר הוא נשבר ועושה נזק שעולה כמו 10 משתיקים.
    מצב נוסף למתמידים - שסתום שנשבר בגלל מחזורי חימום קירור.
    זה כמובן תלוי באיפה יש שבר במערכת ובמהלך של השסתום ביחס לבוכנה.


    מאוד לא מומלץ.

  11. #11
    אחלה תשובה תודה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 17:03
  2. צמיג חדש, מסוכן?
    על ידי אמיליוס בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 19:00
  3. אגזוז gpr
    על ידי Shai בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 23:16
  4. איזה אופנוע "הכי מסוכן" ?
    על ידי matanmalki בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 13:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO