תעשו לעצמכם טובה, לא סתם אסור לחתוך מהזברות, אני זוכר לא מעט רוכבים שנהרגו באיילון או כבישי דומים כשהם עקפו מימין ורכב שהגיע משמאל וחתך את כל הנתיבים כדי להספיק למחלף הוריד אותם.
אם הכביש לא עמוס פשוט תברחו לנתיב הכי שמאלי לפני כל מחלף.
בעקרון אתה צודק, ככה אכן היה בהתחלה כשהייתי רוכב בזמנים האלו. עם הזמן כבר למדתי איפה המקומות הבעייתיים להשתלבות, איפה עומדים השוטרים כדרך קבע (בבוקר מחלפים לה גוארדיה והשלום לכיוון צפון, אחה"צ בהלכה ולפעמים בשלום לכיוון דרום), ומה המחלף שבד''כ מנקז אליו הכי הרבה 'שכחנים'.
תעשו לעצמכם טובה, לא סתם אסור לחתוך מהזברות, אני זוכר לא מעט רוכבים שנהרגו באיילון או כבישי דומים כשהם עקפו מימין ורכב שהגיע משמאל וחתך את כל הנתיבים כדי להספיק למחלף הוריד אותם.
אם הכביש לא עמוס פשוט תברחו לנתיב הכי שמאלי לפני כל מחלף.
Tracer 900
שול ימיני זה המקום הכי טוב זה ידוע, אבל בכביש כשיש לך יציאה כל 200 מטר אין מה להישאר שם בשול.
כי אתה נוסע קצת בשול. ואז אתה נכנס כבר לאזור של היציאה ימינה.
נראה סיוט לנסוע כל יום בכביש הזה.
תכלס,
השול השמאלי הרבה יותר בטוח בשעות העומס כשהתנועה זוחלת.
אבל,
אותי, לא תמצא שם. מאותה סיבה שאני לא עולה על שטחי ההפרדה.
לפני כמה שנים היו איזה שלושה מקרים של אופנועים שנפלו לאיילון.
מה שאני עושה אם אני נאלץ לנסוע באיילון בשעות העומס זה לרדת לשול הימני בזהירות יתרה כי קטנועים שם נוסעים על 80-100 גם בזמן של עומס ולא ממש מעניין אותם משהו.
וכשאני מגיע ליציאה באחד המחלפים אני משתדל לא לעלות על הזברות, אני משתחל לנתיב כשפקק זורם טיפה אז נדחף טיפה בין המכוניות בנתיב ואם הפקק ממש עומד או זז ממש לאט פשוט עובר את המכוניות מצד ימין צמוד רק כדי לא לעלות על הזברות.