תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: חור ועיקום בסעפת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114

    חור ועיקום בסעפת

    שלום לכולם
    יש לי סדק באורך 2 ס"מ בערך דק בסעפת, והיא עקומה קצת ולא מתחברת בצורה מושלמת לבלוק. בורח טיפה אוויר. מדובר על exc sixdays 125 2016.
    השאלה כמה כוח אני מאבד והאם זה קריטי לתקן?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    אתה יכול לשלוח תמונה?
    כעיקרון דבר ראשון אתה יכול לשים אפוקסי כדי למנוע בריחת גזי פליטה,
    דבר שני והכי טוב, זה לבצע ריתוך עדין כמובן ע"י בעל מקצוע!

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    אתה יכול לשלוח תמונה?
    כעיקרון דבר ראשון אתה יכול לשים אפוקסי כדי למנוע בריחת גזי פליטה,
    דבר שני והכי טוב, זה לבצע ריתוך עדין כמובן ע"י בעל מקצוע!
    בעיקרון אם בורח אוויר אני מאבד כוח?
    לא יודע איך להעלות לפה תמונה ואין לי כוח להתעסק בזה חחח

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אם בורח אוויר, במקרים קיצוניים, אתה יכול גם לשרוף שסתום פליטה.
    אבל אם אין לך כוח להתעסק עם זה.....

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    בעיקרון אם בורח אוויר אני מאבד כוח?
    כן
    אתה רוצה שהסעפת תהיה מחוברת הרמטית או כמה שאפשר יש לזה השפעה

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אם בורח אוויר, במקרים קיצוניים, אתה יכול גם לשרוף שסתום פליטה.
    אבל אם אין לך כוח להתעסק עם זה.....
    אחי, אין שסתום פליטה במנוע דו"פ,
    ובגלל שאין שסתום פליטה יש חשיבות למפלט שיהיה אטום כי הוא משמש כעין שסתום פליטה ע"י הלחץ שנוצר..

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    אחי, אין שסתום פליטה במנוע דו"פ,
    ובגלל שאין שסתום פליטה יש חשיבות למפלט שיהיה אטום כי הוא משמש כעין שסתום פליטה ע"י הלחץ שנוצר..
    מה שמשמש שסתום בדופ היא הבוכנה.
    המפלט משפיע על לחצים

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מה שמשמש שסתום בדופ היא הבוכנה.
    המפלט משפיע על לחצים
    זה לא לגמרי מדויק.
    במהלך הדחיסה, לפני שהבוכנה סוגרת לגמרי את פתח הפליטה (ומאותו הרגע היא באמת מהווה שסתום), הגזים החוזרים מהסעפת אמורים
    לעזור בדחיסה ולמנוע מהתערובת הטרייה לברוח החוצה, כלומר גם הם סוג של שסתום פליטה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    לא נכנסתי לרמת הדיוק שבפעולת המנוע,
    דייקת את אופן הפעולה..

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    זה לא לגמרי מדויק.
    במהלך הדחיסה, לפני שהבוכנה סוגרת לגמרי את פתח הפליטה (ומאותו הרגע היא באמת מהווה שסתום), הגזים החוזרים מהסעפת אמורים
    לעזור בדחיסה ולמנוע מהתערובת הטרייה לברוח החוצה, כלומר גם הם סוג של שסתום פליטה.
    + מחזירים תערובת שמגיעה לשם מהתת לחץ

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    אז כמה כוח באמת מאבדים מאוויר שבורח בגלל סגירה לא הרמטית של הסעפת?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הסעפת היא המוח של המנוע סוג של יש לה השפעה משמעותית על הכוח.
    מה שעושה את הבעיה זה לא האוויר,זה הלחצים וברגע שיש בריחה הלחצים משתנים וזה משפיע לרעה בד"כ.
    כמה זה באמת מוריד אפשר לראות על דיינו.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    אז כמה כוח באמת מאבדים מאוויר שבורח בגלל סגירה לא הרמטית של הסעפת?
    כמו שטריבל כתב, אין דרך לדעת. יש עיקומים של יעשו כלום, יש כאלה שיפגעו ב-20%, ויש עיקומים שאפילו ישפרו ויוסיפו כח (!!!).
    הדרך היחידה לדעת את זה באמת היא לשים את האופנוע על דיינו עם סעפת תקינה וסעפת תקולה.
    אם זה היה רק ירידת כח, הייתי אומר שאם זה לא מפריע לך אל תעשה כלום, אבל זה משפיע על פעולת המנוע ויכול למשל לשנות את טמפ' הבעירה ולגרום לבעיות נוספות.
    גש למישהו שמתקן כאלה, בדרך כלל מדובר על 350-400 ש"ח ותקבל סעפת כמו חדשה.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ואם הסעפת גם קבלה כמה מכות אז באותה עלות +- אתה כבר יכול לעשות כבר ניפוח

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    אחי, אין שסתום פליטה במנוע דו"פ,
    ובגלל שאין שסתום פליטה יש חשיבות למפלט שיהיה אטום כי הוא משמש כעין שסתום פליטה ע"י הלחץ שנוצר..
    צודק.
    לא שמתי לב לעניין הדו"פ.

אשכולות דומים

  1. שבר בסעפת באגזוז- 2010 tgb250
    על ידי GAsulin בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2018, 22:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO