מה הולך חברים,
חשקה נפשו של בן דודי היקר בחיקוי של דוקאטי , ובעודף של 160 אלף שקל בחשבון הבנק [של חברת המימון].
הוא לא אוהב את ההונדה רייבל למרות שהיא כבר כולה עוצבה מחדש [שלי] , והוא לא שוקל לרכוש אחת.
עם החשיפה של בנלי 752S השבוע , נגלנו לדגם 402S .
דגם "שמזכיר מעט" את הדוקאטי דיאבל.
מדובר בבחור שרוכב שטח עם רישיון A1 , ככה שהוא לא באמת "צריך" דיאבל במפרסת.
אנחנו מבינים שהאופנוע יעלה בסיבות ה 40 אלף שקל .
ההבנה שמדובר בעיצוב איטלקי , יצור סיני ו"טכנולוגיה אירופאית" [כמו הצמיגים פח הסינים].
המטרה היא שנרכב SIDE BY SIDE , אני עם הרייבל והוא עם ה"דיאבל" המזויף.
אבל אנחנו חוששים מאמינות , כי לסינים יש נטייה להשתמש במתכחות זולות ולא עמידות.
הרכבה פח , ועמידות חרא.
לכן יש לי מספר שאלות:
-מה המחיר ? בכל מקום מצוין בסביבות ה 40 . 40 זה 38 או ש40 זה 49 ?
-למישהו יש פה נסיון עם הכלים של בנלי ?
-מהי איכות ההרכבה במפעל? [באמת מיוצר בסין?]
-איכות חומרים?
-מהו מרווח הטיפולים?
-מה אורך החיים של המנועים האלה בממוצע?
-איך השלדה שלהם עשויה ? האם זה זבל סיני שמחליד ומתעקם כשמחררים נאד ברכיבה?
למען האמת, הוא די חם על האופנוע .
בניגוד אילו אני לא רגוע .
אלה שאלות שלא כל כך היה צריך לשאול כשקניתי את ההונדה רייבל שלי .
כן זה לא הארלי אבל זה חתיכת אופנוע .
מה שהרייבל הזה עובר השם ירחם .
נסיעות בפקל בנס הרים , וכביש 1 [גר באזור].
ירושלים -> חיפה - קריית שמונה -> חיפה -> ירושלים.
אמא כמה שהאופנוע הזה עובר , והוא מרגיש לי היום יותר חלק ממה שהוא היה כשהיה "חדש".
36 אלף קילומטר , מטופל אפילו לפי הזמן .
אף פעם לא איכזב אותי , לא יודע מה זה "תקלה" .
וכל השאלות שצצות כמסתכלים על בנליי.
מרגיש כמו לקחת סיכון