עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: איך הבנלי דיאבל ?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100

    איך הבנלי דיאבל ?

    מה הולך חברים,
    חשקה נפשו של בן דודי היקר בחיקוי של דוקאטי , ובעודף של 160 אלף שקל בחשבון הבנק [של חברת המימון].
    הוא לא אוהב את ההונדה רייבל למרות שהיא כבר כולה עוצבה מחדש [שלי] , והוא לא שוקל לרכוש אחת.

    עם החשיפה של בנלי 752S השבוע , נגלנו לדגם 402S .
    דגם "שמזכיר מעט" את הדוקאטי דיאבל.
    מדובר בבחור שרוכב שטח עם רישיון A1 , ככה שהוא לא באמת "צריך" דיאבל במפרסת.

    אנחנו מבינים שהאופנוע יעלה בסיבות ה 40 אלף שקל .
    ההבנה שמדובר בעיצוב איטלקי , יצור סיני ו"טכנולוגיה אירופאית" [כמו הצמיגים פח הסינים].

    המטרה היא שנרכב SIDE BY SIDE , אני עם הרייבל והוא עם ה"דיאבל" המזויף.
    אבל אנחנו חוששים מאמינות , כי לסינים יש נטייה להשתמש במתכחות זולות ולא עמידות.
    הרכבה פח , ועמידות חרא.

    לכן יש לי מספר שאלות:

    -מה המחיר ? בכל מקום מצוין בסביבות ה 40 . 40 זה 38 או ש40 זה 49 ?
    -למישהו יש פה נסיון עם הכלים של בנלי ?
    -מהי איכות ההרכבה במפעל? [באמת מיוצר בסין?]
    -איכות חומרים?
    -מהו מרווח הטיפולים?
    -מה אורך החיים של המנועים האלה בממוצע?
    -איך השלדה שלהם עשויה ? האם זה זבל סיני שמחליד ומתעקם כשמחררים נאד ברכיבה?

    למען האמת, הוא די חם על האופנוע .
    בניגוד אילו אני לא רגוע .
    אלה שאלות שלא כל כך היה צריך לשאול כשקניתי את ההונדה רייבל שלי .
    כן זה לא הארלי אבל זה חתיכת אופנוע .

    מה שהרייבל הזה עובר השם ירחם .
    נסיעות בפקל בנס הרים , וכביש 1 [גר באזור].
    ירושלים -> חיפה - קריית שמונה -> חיפה -> ירושלים.

    אמא כמה שהאופנוע הזה עובר , והוא מרגיש לי היום יותר חלק ממה שהוא היה כשהיה "חדש".
    36 אלף קילומטר , מטופל אפילו לפי הזמן .
    אף פעם לא איכזב אותי , לא יודע מה זה "תקלה" .

    וכל השאלות שצצות כמסתכלים על בנליי.
    מרגיש כמו לקחת סיכון
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אתה מתכוון ל-502S? כי 402 זה דגם יוצא.
    https://www.youtube.com/watch?v=n8htWerr6mU

    זה חד משמעית הימור ולדעתי ההרכבה הסינית עדיין עשור מלהתקרב אפילו לייצור ההודי.
    יש די הרבה ביקורות על הלאונצ׳ינו שאומרות שזה לא אופנוע רע סה״כ ונראה שהוכנסו המון שיפורים בדגמי ה-502X ביחס ל-502.

    תשאל את עצמך אם באמת שווה לך להכנס לעלילות עם ייצור סיני.
    משקל רטוב של 220 קילו לאופנוע עם 40 וקצת כ״ס ותשכח לחלוטין מלנסות למכור אותו בלי להפסיד הון עתק. עדיין שווה את זה?

    חייב לציין לטובתם שמבחינת עיצוב, הם אכן קולעים כמעט בול לטעם שלי, גם עם ה-502S וגם עם הלאונצ׳ינו.

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לא מכיר את האופנוע ובכלל את החברה, אבל אם המראה חשוב לך - לך על זה. זה לא שמי שקונה את הדיאבל האמיתי קונה אותו בגלל האמינות שלו.



  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    אני מתכוון לדגם הזה:
    http://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%93%D7...0%D7%9C%D7%99/
    https://www.keeway.co.il/402s

    היבואן החזיר לי עכשיו תשובה , מסתבר שהדגם ינחת בארץ מתישהו ב 2019.
    אז אומנם אף אחד לא יוכל לספר לי על האופנוע כי אני מאמין שלאף איך אין פה נסיון עליו.
    אבללללללל ... השאלות על החברה עצמה עדיין רלוונטיות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אתה מתכוון ל-502S? כי 402 זה דגם יוצא.
    https://www.youtube.com/watch?v=n8htWerr6mU

    חייב לציין לטובתם שמבחינת עיצוב, הם אכן קולעים כמעט בול לטעם שלי, גם עם ה-502S וגם עם הלאונצ׳ינו.
    נכנסתי לאתר היצרן , אין שם אופנוע שהוא לא העתק של דוקאטי.
    יש שם העתק של מונסטר , דיאבל , סקרמבלר , ומולטיסטרדה.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  5. #5
    בתור בעלים של דיאבל בעבר ושונא דוקאטי בהווה, לקרוא לבנלי הזה דיאבל זה בושה לדיאבל (מבחינת נראות).

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ושונא דוקאטי בהווה ??? פרט הסבר ונמק

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    ושונא דוקאטי בהווה ??? פרט הסבר ונמק
    מה יש להסביר? היה לו דוקאטי ועכשיו הוא שונא...



  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    מה הולך חברים,
    חשקה נפשו של בן דודי היקר בחיקוי של דוקאטי , ובעודף של 160 אלף שקל בחשבון הבנק [של חברת המימון].
    הוא לא אוהב את ההונדה רייבל למרות שהיא כבר כולה עוצבה מחדש [שלי] , והוא לא שוקל לרכוש אחת.

    עם החשיפה של בנלי 752S השבוע , נגלנו לדגם 402S .
    דגם "שמזכיר מעט" את הדוקאטי דיאבל.
    מדובר בבחור שרוכב שטח עם רישיון A1 , ככה שהוא לא באמת "צריך" דיאבל במפרסת.

    אנחנו מבינים שהאופנוע יעלה בסיבות ה 40 אלף שקל .
    ההבנה שמדובר בעיצוב איטלקי , יצור סיני ו"טכנולוגיה אירופאית" [כמו הצמיגים פח הסינים].

    המטרה היא שנרכב SIDE BY SIDE , אני עם הרייבל והוא עם ה"דיאבל" המזויף.
    אבל אנחנו חוששים מאמינות , כי לסינים יש נטייה להשתמש במתכחות זולות ולא עמידות.
    הרכבה פח , ועמידות חרא.

    לכן יש לי מספר שאלות:

    -מה המחיר ? בכל מקום מצוין בסביבות ה 40 . 40 זה 38 או ש40 זה 49 ?
    -למישהו יש פה נסיון עם הכלים של בנלי ?
    -מהי איכות ההרכבה במפעל? [באמת מיוצר בסין?]
    -איכות חומרים?
    -מהו מרווח הטיפולים?
    -מה אורך החיים של המנועים האלה בממוצע?
    -איך השלדה שלהם עשויה ? האם זה זבל סיני שמחליד ומתעקם כשמחררים נאד ברכיבה?

    למען האמת, הוא די חם על האופנוע .
    בניגוד אילו אני לא רגוע .
    אלה שאלות שלא כל כך היה צריך לשאול כשקניתי את ההונדה רייבל שלי .
    כן זה לא הארלי אבל זה חתיכת אופנוע .

    מה שהרייבל הזה עובר השם ירחם .
    נסיעות בפקל בנס הרים , וכביש 1 [גר באזור].
    ירושלים -> חיפה - קריית שמונה -> חיפה -> ירושלים.

    אמא כמה שהאופנוע הזה עובר , והוא מרגיש לי היום יותר חלק ממה שהוא היה כשהיה "חדש".
    36 אלף קילומטר , מטופל אפילו לפי הזמן .
    אף פעם לא איכזב אותי , לא יודע מה זה "תקלה" .

    וכל השאלות שצצות כמסתכלים על בנליי.
    מרגיש כמו לקחת סיכון
    לגבי שלדה סינית שמחלידה ומתעקמת בוא אתן לך דוגמא - לאבא שלי יש קוואסאקי VN900, אופנוע "יפני" על הנייר במעל 60 אלף ש"ח שמיוצר בתאילנד. האופנוע בקושי בן שנה וחצי, מכוסה כל הזמן, מנוקה עם ווקס אחת לשבוע ו...מחליד כמו "זבל סיני". ראשי האגזוזים, הפנסים, רגלית הבלם, הכל לאט לאט מתחיל להחליד, ומסתבר שזו בעיה נפוצה אצל הקוואסאקי התאילנדים.
    אי אפשר לסמוך על שם. אם כבר מחליד כמו זבל סיני לפחות שיעלה כמו זבל סיני.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הבנאלי מיוצר בסין ואני גם בספק שהעיצוב אכן נעשה באיטליה כי למה שמעצב איטלקי יעתיק, הוא פאקינג איטלקי, הוא נולד עם זה.
    יש דגם אחד בליין שאכן עוצב באיטליה והוא לא נראה חיקויי.
    להזכירכם זאת החברה שעיצבה לנו בעבר את הטורנדו והTNT.

    החברה כמובן מפזרת ערפל כבד למה שכן נעשה בסין ומה באיטליה כדי לא לפגוע במכירות אבל ההרגשה היא שעכשיו מדובר בחברה סינית לכל דבר עם משרד קטן באיטליה והנגר הרכבה (הסבר למטה)

    מה שכן ידוע לפי מגזין גרמני זה שאופנועי בנלי לשוק האירופאי מגיעים לאיטליה מסין ושם הם מקבלים בולמים ובלמים ברמה טובה יותר ממה ששאר העולם מקבל.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לגבי שלדה סינית שמחלידה ומתעקמת בוא אתן לך דוגמא - לאבא שלי יש קוואסאקי VN900, אופנוע "יפני" על הנייר במעל 60 אלף ש"ח שמיוצר בתאילנד. האופנוע בקושי בן שנה וחצי, מכוסה כל הזמן, מנוקה עם ווקס אחת לשבוע ו...מחליד כמו "זבל סיני". ראשי האגזוזים, הפנסים, רגלית הבלם, הכל לאט לאט מתחיל להחליד, ומסתבר שזו בעיה נפוצה אצל הקוואסאקי התאילנדים.
    אי אפשר לסמוך על שם. אם כבר מחליד כמו זבל סיני לפחות שיעלה כמו זבל סיני.
    איזה שנה הכלי?
    Tracer 900

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לגבי שלדה סינית שמחלידה ומתעקמת בוא אתן לך דוגמא - לאבא שלי יש קוואסאקי VN900, אופנוע "יפני" על הנייר במעל 60 אלף ש"ח שמיוצר בתאילנד. האופנוע בקושי בן שנה וחצי, מכוסה כל הזמן, מנוקה עם ווקס אחת לשבוע ו...מחליד כמו "זבל סיני". ראשי האגזוזים, הפנסים, רגלית הבלם, הכל לאט לאט מתחיל להחליד, ומסתבר שזו בעיה נפוצה אצל הקוואסאקי התאילנדים.
    אי אפשר לסמוך על שם. אם כבר מחליד כמו זבל סיני לפחות שיעלה כמו זבל סיני.
    אני דיי בטוח שאופנוע 900 סמ"ק של בנלי יעלה בערך אותו הדבר, אולי קצת פחות.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    איזה שנה הכלי?
    2017. אמרתי - בקושי בן שנה וחצי.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    2017. אמרתי - בקושי בן שנה וחצי.
    הזוי, הוא פנה למטרו?
    Tracer 900

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    הזוי, הוא פנה למטרו?
    לא. היו כבר כמה פניות בנוגע לנושא הזה ספציפית מכמה בעלים וכולם אומרים שמטרו מתרצים ומתנערים מאחריות. מפתיע? לא ממש.
    זה בכל אופן כלי ביניים עד לפאט-בוי אז הוא לא מתרגש.

  15. #15
    היה לי חשק לבנלי (חיקוי של הGS) ואחרי שדיברתי עם כמה אנשים באירופה אמרו לי לעזוב ולא לגעת. מה שזול עכשיו יקר אח"כ.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: דוקאטי איקס-דיאבל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-01-2018, 09:33
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 21:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO