לא הבנתי למה נפלת..
בגלל שהגלגל האחורי החליק על המדרכה הצידה (כנראה היית צמוד מידי)
או בגלל שלא הגעת עם הרגליים לרצפה בגלל הזוית של האופנוע..
כעיקרון, כמו שעלית עם הקדמי ככה הייתה צריך להמשיך עם האחורי
הווה אומר, להגיע לפני המדרכה ולעבור עם הקדמי בגז קבוע,
עכשיו יש שתי אופציות:
1. אתה מגיע כשהגחון באמצע המדרכה (הגלגל האחורי במרחק מסויים מהמדרכה עדיין) ורגליים על המדרכה כבר,
ואז שוב גז קבוע ועובר(לפעמים צריך ברגע המעבר על המדרכה עם הגלגל לעזור עם עוד קצת גז.)
2. עובר את המדרכה בגז קבוע אחיד בלי לעצור כמו שהחבר לעיל הציע.
בהצלחה!


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה