תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: התייעצות - עלייה עם אופנוע על המדרכה.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    5

    התייעצות - עלייה עם אופנוע על המדרכה.

    שלום חברים ,חזרתי לרכב לאחר הפסקה של מס' שנים , אני עם אופנוע , מגיע במהירות נמוכה ניצב למדרכה, עוצר מספר סנטימטרים לפני המדרכה, טיפה גז עולה עם גלגל קדמי ללא בעיה , עוצר, מתקרב עם הגלגל האחורי למדרכה טיפה גז ואז איבוד שיווי משקל והאופנוע נופל הצידה (למזלי ללא נזק לי ולאופנוע).
    מה לדעתכם לא עשיתי בסדר ? האם לא הייתי צריך לבלום לאחר שהגלגל הקדמי כבר היה על המדרכה ?אשמח לשמוע את דעתכם ואיך אתם עולים /יורדים ממדרכה.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי avi7 צפיה בהודעה
    שלום חברים ,חזרתי לרכב לאחר הפסקה של מס' שנים , אני עם אופנוע , מגיע במהירות נמוכה ניצב למדרכה, עוצר מספר סנטימטרים לפני המדרכה, טיפה גז עולה עם גלגל קדמי ללא בעיה , עוצר, מתקרב עם הגלגל האחורי למדרכה טיפה גז ואז איבוד שיווי משקל והאופנוע נופל הצידה (למזלי ללא נזק לאופנוע).
    מה לדעתכם לא עשיתי בסדר ? האם לא הייתי צריך לבלום לאחר שהגלגל הקדמי כבר היה על המדרכה ?אשמח לשמוע את דעתכם ואיך אתם עולים /יורדים ממדרכה.
    אחרי שעלית עם הגלגל הקדמי, תן קצת גז כדי לעלות גם את האחורי.
    במידה ולא תעשה זאת, האופנוע יאבד את מרכז הכובד והשאר קצת היסטוריה.

    אם זו מדרכה גבוהה ממליץ לך להתאמן על נמוכות יותר עד שיהיה לך מספיק בטחון.

    בהצלחה

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    5
    תודה רבה ידידי !

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי avi7 צפיה בהודעה
    תודה רבה ידידי !
    בשמחה

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    לא הבנתי למה נפלת..
    בגלל שהגלגל האחורי החליק על המדרכה הצידה (כנראה היית צמוד מידי)
    או בגלל שלא הגעת עם הרגליים לרצפה בגלל הזוית של האופנוע..
    כעיקרון, כמו שעלית עם הקדמי ככה הייתה צריך להמשיך עם האחורי
    הווה אומר, להגיע לפני המדרכה ולעבור עם הקדמי בגז קבוע,
    עכשיו יש שתי אופציות:
    1. אתה מגיע כשהגחון באמצע המדרכה (הגלגל האחורי במרחק מסויים מהמדרכה עדיין) ורגליים על המדרכה כבר,
    ואז שוב גז קבוע ועובר(לפעמים צריך ברגע המעבר על המדרכה עם הגלגל לעזור עם עוד קצת גז.)
    2. עובר את המדרכה בגז קבוע אחיד בלי לעצור כמו שהחבר לעיל הציע.
    בהצלחה!

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אחרי שעולים עם הגלגל הקדמי אני ממליץ לעמוד, אם הגובה מאפשר לך כדי שיהיה פחות משקל על הגלגל האחורי כשעולים איתו. לי זה יותר קל ככה
    Tracer 900

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    5
    עידן , הגלגל האחורי לא החליק, כנראה שבנקודה שבה הגלגל הקדמי היה על המדרכה והגלגל האחורי על הכביש , בלמתי , לא הגעתי עם הרגליים לרצפה וזו הסיבה לנפילה. תודה על ההצעה , אני באמת יאמץ את השיטה שכתבתם גז קבוע ואחיד ....תודה.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    5
    תודה פז, אני אנסה לבדוק גם את ההמלצה שלך !!

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    בהצלחה!!

אשכולות דומים

  1. התייעצות ברכישת אופנוע
    על ידי orenzaq בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-06-2017, 23:44
  2. התייעצות אופנוע אינדורו 125
    על ידי asomeras בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-05-2017, 02:23
  3. דו"ח חניה לקטנוע על המדרכה
    על ידי Ori בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-09-2016, 16:04
  4. התייעצות בחירת אופנוע
    על ידי DDD בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-02-2016, 16:09
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 23-11-2015, 11:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO