הי
יש לי מנעול שרשרת ומנעול דיסק, שניהם של Abus
המפתחות לשניהם (כולל הרזרבים..) אבדו
האם יש אופציה (והאם בכלל שווה להשקיע) בשיחזור מפתחות ?
או שאבוד.. ?
תודה לעונים
כשקונים את המנעולים האלה מקבלים כרטיס שאיתו אפשר לייצר מפתח חדש גם ללא המפתחות המקוריים.
אם אין לך את הכרטיס נסה לשלוח מייל לחברת אבוס ולשאול אולי הם יוכלו לעזור.
אם הם לא יוכלו תבקש הנחה משמעותית למנעולים חדשים.
אם גם זה לא יעבוד הייתי מנסה למכור אותו לאחד האנשים שיש להם ערוצי יוטיוב לפריצת מנעולים.
כמו הבחור הזה
https://www.youtube.com/watch?v=551-pXX4Y9c
בהצלחה
תבדוק אם יש לך את הכרטיס הזה שאיתו אפשר לגשת למנעולן ולייצר מפתח (או להזמין מאבוס, לפעמים שולחים לך מפתח 1 חינם אם תיתן להם את המידע שעל הכרטיס)
אם לא.. תבדוק אם המנעולים שיש לך הם כאלו שאפשר להחליף בהם צלינדר (האמת שמהיכרות שלי במנעולי אופנוע כמו דיסק וכו' אי אפשר, אבל תבדוק) אם כן, צריך לבדוק אופציה של הריסת הצלינדר ללא נזק למנעול עצמו..
מקרה הכי גרוע- תמחזר את השרשרת מהמנעול הישן, ותנסה למכור את המנעולים עצמם לחבר'ה מיוטיוב.
אם הוא מרוצה מהמנעולים-הוא לקוח מרוצה.
הנחה לא צריכה לשנות את זה.
יש הבדל בין הנחה משמעותית לבין הנחה קטנה כמחווה של רצון טוב.
אם הוא יקבל הנחנה משמעותית (שתשתלם ליצרן\יבואן = מחיר עלות) שתגרום לו לקנות עוד מנעולים אז הוא יהיה לקוח מאד מרוצה וגם יספר\ימליץ לחברים.
כולם יודעים מה פוסט בפייסבוק חיובי\שלילי יכול לעשות.
לפני 4 שנים קניתי פנסי לד לאופנוע ב400$ מיצרן אמריקאי והתקנתי אותם על המגן מנוע באופנוע סינגל מווברץ.
אחרי שנה הברגים שמחזיקים את הפנסים לתושבת נשברו מויברציות.
שלחתי מייל ליצרן שביקש שאני אשלח אליו את הפנסים.
באותו יום שהוא קיבל את המוצר הוא שלח אליי קופסה חדשה עם שני פנסים בלי לשאול שאלות.
בעקבות השירות ואיכות המוצר (שום פנס לא היה מחזיק מעמד שם. המגן מנוע מווברץ כמו פטיש אוויר) המלצתי להרבה חברים על החברה הזאת.
מאז הפנסים האלה עברו לאופנוע הבא שלי.
כשקונים מוצר פרימיום יקר בדרך כלל החברות האלה גם ייתנו שירות לקוחות טוב וינסו להשאיר את הלקוח מרוצה.
אתה מדבר על מקרה אחר לגמרי.
הוא איבד את המפתחות, זה לא שהוא ניסה לפתוח את המנעול והמפתח נשבר בפנים.
במקרה כזה, אתה צודק, וחברה שרוצה להוציא לקוח מרוצה תיקח אחריות.
אגב, בהקבלה למקרה שלך, זה נגיד שהפנס היה נשבר אחרי שנכנסת בקיר והיית מבקש מהחברה חדש.
בשני המקרים זה לא באחריות החברה.
במקרה שלי היצרן בחר ללכת לקראתי.
הפנסים היו בשימוש מעל לשנה + המגן מנוע פירק להם תצורה.
זה לא שהיה קצר פנימי שבועיים אחרי שקניתי אותם.
זאת הגישה בהרבה יצרנים אמריקאים להשתדל להשאיר את הלקוח מרוצה גם כשברור שהבעיה היא לא המוצר.
אני חושב שזה ככה גם עם RAM MOUNT
גם בלדרמן אותה גישה
לסיכום
אני לא מצפה מאבוס לתת לו מנעול חינם
אבל במקום להרוויח עליו 25%
שירוויחו 10%