אם הוא יקבל הנחנה משמעותית (שתשתלם ליצרן\יבואן = מחיר עלות) שתגרום לו לקנות עוד מנעולים אז הוא יהיה לקוח מאד מרוצה וגם יספר\ימליץ לחברים.
כולם יודעים מה פוסט בפייסבוק חיובי\שלילי יכול לעשות.
לפני 4 שנים קניתי פנסי לד לאופנוע ב400$ מיצרן אמריקאי והתקנתי אותם על המגן מנוע באופנוע סינגל מווברץ.
אחרי שנה הברגים שמחזיקים את הפנסים לתושבת נשברו מויברציות.
שלחתי מייל ליצרן שביקש שאני אשלח אליו את הפנסים.
באותו יום שהוא קיבל את המוצר הוא שלח אליי קופסה חדשה עם שני פנסים בלי לשאול שאלות.
בעקבות השירות ואיכות המוצר (שום פנס לא היה מחזיק מעמד שם. המגן מנוע מווברץ כמו פטיש אוויר) המלצתי להרבה חברים על החברה הזאת.
מאז הפנסים האלה עברו לאופנוע הבא שלי.
כשקונים מוצר פרימיום יקר בדרך כלל החברות האלה גם ייתנו שירות לקוחות טוב וינסו להשאיר את הלקוח מרוצה.