תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: קימקו מובי - שיפור יחס העברה בגיר והוספת מערכת קירור שמן

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91

    קימקו מובי - שיפור יחס העברה בגיר והוספת מערכת קירור שמן

    שלום, כפי שציינתי בכותרת
    יש לי נסיעות רבות בעיקר בכבישים מהירים וחשבתי לשפר, אשמח לדעה מקצועית בנוגע להתאמות בעיות שיכולות להיווצר + אם החלקים יכולים להתאים במידות.

    יחס הגיר המקורי הוא 13\40 וחשבתי לשפר לפחות ב20% להחליף ליחס 15\37 - לא בטוח אם החלק יתאים בדיוק במקום המקורי ואם לא יווצרו בעיות שחיקה מוגזמות וכדומה.

    מערכת קירור שמן - הפשוט ביותר הוא חיבור מפתח ריקון בתחתית הקטנוע.


    אם יש למישהו דרך טובה יותר למצוא את החלקים במחירים טובים יותר אשמח ללינקים.
    בינתיים מה שמצאתי :


    http://www.jonway-parts.com/racing-p.../prod_606.html

    https://www.ebay.com/itm/Naraku-Seco...b285:rk:5:pf:0

    https://www.ebay.com/itm/125ml-Motor...H/202396985145

    https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...t/223225994964

    זה לדעתי לא מתאים בחיבור:
    https://www.ebay.com/itm/Set-CNC-ATV...e/362484878310

    תודה רבה ושבוע טוב.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא נכנסתי לקישורים ולפרטים להסתכל. לעניין, אם אתה רוצה שיפור קל תחליף משקולות ותשחק עם זה. אם אתה רוצה שיפור רציני קנה 250 במקום וזהו. 125 יישאר תמיד חלש ולא שווה להתחיל להתעסק איתו יותר מדי בשביל שיפורים זניחים. יש היום קטנועי 250 סבירים בכמה אלפים בודדים ביד2.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא תיווצר שחיקה זה יכול לגרום לוריאטור לא לעבוד טוב בגלל שהגיר והוריאטור מתוכננים אחד לשני.
    למשל כמו להתחיל ברכיבה מהילוך 4 באופנוע.

    לגבי הקולר הכניסה לקולר צריכה להיות בקו לחץ שיוצא מהמשאבה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא תיווצר שחיקה זה יכול לגרום לוריאטור לא לעבוד טוב בגלל שהגיר והוריאטור מתוכננים אחד לשני.
    למשל כמו להתחיל ברכיבה מהילוך 4 באופנוע.

    לגבי הקולר הכניסה לקולר צריכה להיות בקו לחץ שיוצא מהמשאבה.

    אתה חושב אבל שאם אני מכניס למערכת גיר קיימת גג"ש אחר עם יחס אחר הוא יכנס למערכת בלי בעיה?
    ותיאום בין גיר וריאטור- אני משנה יחס שמביא שיפור בערך ב20% כך שמהירות התחלה תהיה נמוכה יותר אז גם אם יתחיל לאט יותר לא נורא אבל הוריאטור לא יעבוד טוב בשינוי מינורי יחסית? איך אוכל לשפר זאת אולי להחליף למשקולות כבדות יותר ?

    לגבי הקולר - לא הבנתי למה התכוונת, ואיך אני יכול לדאוג לכך שהכניסה לקולר תהיה בקו לחץ היציאה ?
    חשבתי שהמנגנון שבחיבור אמור לבצע זאת אבל עד שלא אראה בעיניים או אקבל אסבר טוב כנראה אצטרך להאמין שאכן זה מה שקורה ?

    תודה להתייחסות ואם התנסית באחד משניהם אשמח לשמוע

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ברור שלא זה צריך להיות מתאים לגיר.

    כל האחוזים זה דיבורים באוויר צריך לראות איך הקטנוע מגיב במציאות.

    משקולות יותר כבדות מעלות מהירות סופית על חשבון בעיות אחרות אלה דברים שמחושבים,אפשר לשחק עם זה ולראות איך דברים יוצאים.

    לגבי הקולר.
    בקולר זורם שמן בלחץ,אם תחבר את הקולר לניקוז של השמן לא יזרום דרכו שמן

    http://3.bp.blogspot.com/_1agu36yXDm...lCooler002.jpg

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    אז אתה אומר שמי שחשב על הרעיון של לחבר קולר בפתח ריקון לא ביסס את התוכניות שלו למציאות ? ז"א בחיבור הספציפי הזה לא נקבל שום תמורה?

    לגבי הבדיקה איך הקטנוע מגיב במציאות- זו הסיבה שכתבתי כאן אבל אם אין קליינטים אבדוק זאת בעצמי ואשתף כאן מיד לאחר מכן

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא תקבל שום תמורה.
    המצנן יושב על קו לחץ.
    תחשוב על תעלה דמיונית,אתה קוטע אותה ומחבר באמצע מצנן כמו לחתוך חוט חשמלי ולחבר נגד בין הקצוות
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 21-11-2018 בשעה 12:38.

אשכולות דומים

  1. שינוי יחס העברה ב CB500X
    על ידי guy44 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 26-09-2017, 12:11
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 23:47
  3. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  4. יחסי העברה וווריאטור XMAX 250
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 16:48
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-05-2016, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO