ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
וכשאני מנסה להאבק ולפנות למבקר על הביטוח, ולהסביר כמה שודדים אותנו במדינה המושחתת הזאת... אנשים פה בפורום רבים איתי ומנסים להכניס לי מקלות לגלגלים...
ברוך הבא למאבק.

יש אנשים שעושים ביטוח תאונות אישיות ולא רוכבים עם ביטוח חובה אבל זה לא מכסה במקרה של תאונה כשאתה מרכיב אדם נוסף, וזה לא מכסה במקרה שאתה פוגע בהולך רגל/רוכב אופניים, כן יש גם מקרים כאלה...
זה לא חוקי לרכוב בלי ביטוח חובה, אבל שוטרים לא בודקים את זה ואין על זה אכיפה בתכלס.
אני לא ממליץ לרכוב בלי, אני אישית עושה ביטוח מוזל עם השתתפות עצמית, אני עובד כשליח על קטנוע של שהעבודה שם אני עם ביטוח מלא.


כן... זה עסק יקר לרכוב בישראל.
יקר זה קצת UNDERSTATEMENT, מי שמחפש להכנס לתחום לראשונה ידבר על סוכמים כאלה:
כלי קטן יד 2 זה איזור ה 15-30
ביטוחים משער שבאיזור ה 8
מיגון 4-6

אתה מגיע ל 27-44 א' שקל.. חצי מעלות של רכב דנדש מיבואן

אני לא מתכוון לעלות על הכביש בלי חובה..
לא לעשות צד ג' יהיה אידיוטי..
ומקיף? לא יודע.. לא רוצה לסכן 20 אלף בשביל עשירית מהסכום

ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
ההפרש מצטמצם טיפה עם וותק ביטוחי גדול יותר.
לא מצאת מחשבון לביטוחי ג' ומקיף כי הם נקבעים ע"י חברות הביטוח. צד ג' הוא די קבוע ובסביבות ה 800₪. מקיף מאוד תלוי בכלי, בחברת הביטוח, בוותק ובהיסטוריה הביטוחית, בהיקף הכיסוי (גניבה, שריפה, תאונה וכו') ובמקום המגורים.
מצטמצם זה מגניב אבל הרעיון זה לעבור טסט ולהביא כלי.. זה ששנה הבאה יתנו לי הנחה של 150 שקל זה לא מה שיעשה את ההבדל




בקיצור, מקבל וויב שבתכליתו המדינה לוקחת את מי שמקל על המערכת והפקקים בכביש ואומרת להם "כנסו לפחית, תשלמו המון דלק, קנסות חניה, מיסי יבוא חסרי הצדקה, תשבו קצת בפקקים, ואל תאכלו לנו את הראס". חבל.