עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: (כ"ע) חמש אותיות שגורמות לי לצמרמורת: ביטוח

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    14

    Question (כ"ע) חמש אותיות שגורמות לי לצמרמורת: ביטוח

    אהלן אנשים,
    עבדכם הנאמן בדרך להוצאת רשיון (שבוע הבא טסט) ורכישת כלי ראשון ומנסה להחכים בכל הנוגע לבלבול העצום הזה של ביטוח באופנועים.

    *לא בטוח מאיפה להתחיל בכלל.. מה זה הפול? מי הם בכלל ומה הם קשורים?

    *זה לא אפשרי פשוט להכנס אל הגנבים הרגילים שאני מבטח אצלם את הרכב ולרכוש שם ביטוחי חובה + ג + מקיף?

    *הסתכלתי קצת באינטרנט וראיתי שמצד אחד אי אפשר להעביר טסט בלי ביטוח, מצד שני ל ~40% רוכבים אין ביטוח..
    מה זה אומר? שהם עושים ביטוח, מעבירים טסט, ומיד לאחר מכן מבטלים? אם כן - זה חוקי?? ומה עושים במקרה של תאונה עם נזקי גוף?

    *הבנתי שיש עכשיו איזה שהם דרגות ביטוח חדשות בהתאם לנפח מנוע? (מה קרה שהחליטו פתאום ללכת לפי נפח ולא כוח סוס??)
    ושהמדרגה נופלת בדיוק על הגבול של לפני ואחרי 250 סמ"ק - השאלה היא איך זה מגיע לידי ביטוי בג'ובות? מה יהיה ההבדל בין לבטח CBR250r לבין R3\NINJA300

    *יש מצב לזרוק הערכת מחיר כמה יעלה לי לבטח כלים כפי שהזכרתי למעלה?
    כמובן שלא אתפוס אף אחד במילה אלא פשוט מנסה להעריך כמה יעלה לי ההוצאה הראשונית השמנה של כלי+ביטוחים+מיגון..
    (בן 25, וותק 7 שנים על הכביש, ללא תביעות, נהג B\C1)

    זה בערך רוב הבלבול שיש לי לגבי הנושא נכון לעכשיו,
    אודה לתשובותיכם

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    תשובות במודגש:

    חמש אותיות =

    *לא בטוח מאיפה להתחיל בכלל.. מה זה הפול? מי הם בכלל ומה הם קשורים?
    הפול מספק פתרונות כאשר חברות ביטוח לא מוכנות לבטח נהגים בעלי עבירות תנועה מרובות. מאחר וחברות הביטוח החליטו להמנע גם מביצוע ביטוח חובה לכל רוכבי הדו גלגלי, הפך הפול לגוף היחידי שאצלו ניתן לבצע ביטוח חובה לרוכבי דו-גלגלי. הפול הוא גוף משותף לכל החברות ונועד להיות ל"רשת" שקולטת את כל מסורבי ביטוח החובה.

    *זה לא אפשרי פשוט להכנס אל הגנבים הרגילים שאני מבטח אצלם את הרכב ולרכוש שם ביטוחי חובה + ג + מקיף?
    ביטוח חובה לא, כפי שהסברתי בסעיף הקודם. אבל ג' ומקיף אתה בהחלט יכול לנסות.

    *הסתכלתי קצת באינטרנט וראיתי שמצד אחד אי אפשר להעביר טסט בלי ביטוח, מצד שני ל ~40% רוכבים אין ביטוח..
    מה זה אומר? שהם עושים ביטוח, מעבירים טסט, ומיד לאחר מכן מבטלים? אם כן - זה חוקי?? ומה עושים במקרה של תאונה עם נזקי גוף?
    כן, זה מה שעושים. ולא, זה לא חוקי לרכוב כך או להעביר טסט כך (קומבינה).
    אתה לא רוצה לדעת כמה גרוע זה הופך להיות אם מתרחשת תאונה ומעורב בה מחוסר ביטוח.


    *הבנתי שיש עכשיו איזה שהם דרגות ביטוח חדשות בהתאם לנפח מנוע? (מה קרה שהחליטו פתאום ללכת לפי נפח ולא כוח סוס??)
    ושהמדרגה נופלת בדיוק על הגבול של לפני ואחרי 250 סמ"ק - השאלה היא איך זה מגיע לידי ביטוי בג'ובות? מה יהיה ההבדל בין לבטח CBR250r לבין R3\NINJA300
    כן. מדרגות ביטוח החובה, נכון להיום, עדיין נצמדות לחלוקה שהייתה בין דרגות הרישיונות מלפני 12 שנים בערך (לפי נפח) ולא התעדכנו מאז לחלוקת הרישיונות שיש כיום (לפי הספק).
    ההפרש בין אופנוע 250 סמ"ק ל-300 יכול להגיע ליותר מ-1000 שקלים בשנה.


    *יש מצב לזרוק הערכת מחיר כמה יעלה לי לבטח כלים כפי שהזכרתי למעלה?
    כמובן שלא אתפוס אף אחד במילה אלא פשוט מנסה להעריך כמה יעלה לי ההוצאה הראשונית השמנה של כלי+ביטוחים+מיגון..
    (בן 25, וותק 7 שנים על הכביש, ללא תביעות, נהג B\C1)
    יש מחשבון של חברות הביטוח באינטרנט שבו אתה מקליד פרטים ומקבל מחיר. חפש אותו.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    רק דבר את להוסיף לתשובה המפורטת של כרובי: הוותק הביטוחי נקבע בהתאם לשנות הרישיון לדו גלגלי. ז''א שכדי שתוכל לעדכן וותק ביטוחי אתה צריך רישיון כלשהו לדו''ג, לא משנה באיזו דרגה. וותק ביטוחי על כלי עם 4 גלגלים (או 6 או 8) לא תופס כאן.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    תשובות במודגש:

    חמש אותיות =

    *לא בטוח מאיפה להתחיל בכלל.. מה זה הפול? מי הם בכלל ומה הם קשורים?
    הפול מספק פתרונות כאשר חברות ביטוח לא מוכנות לבטח נהגים בעלי עבירות תנועה מרובות. מאחר וחברות הביטוח החליטו להמנע גם מביצוע ביטוח חובה לכל רוכבי הדו גלגלי, הפך הפול לגוף היחידי שאצלו ניתן לבצע ביטוח חובה לרוכבי דו-גלגלי. הפול הוא גוף משותף לכל החברות ונועד להיות ל"רשת" שקולטת את כל מסורבי ביטוח החובה.

    *זה לא אפשרי פשוט להכנס אל הגנבים הרגילים שאני מבטח אצלם את הרכב ולרכוש שם ביטוחי חובה + ג + מקיף?
    ביטוח חובה לא, כפי שהסברתי בסעיף הקודם. אבל ג' ומקיף אתה בהחלט יכול לנסות.

    *הסתכלתי קצת באינטרנט וראיתי שמצד אחד אי אפשר להעביר טסט בלי ביטוח, מצד שני ל ~40% רוכבים אין ביטוח..
    מה זה אומר? שהם עושים ביטוח, מעבירים טסט, ומיד לאחר מכן מבטלים? אם כן - זה חוקי?? ומה עושים במקרה של תאונה עם נזקי גוף?
    כן, זה מה שעושים. ולא, זה לא חוקי לרכוב כך או להעביר טסט כך (קומבינה).
    אתה לא רוצה לדעת כמה גרוע זה הופך להיות אם מתרחשת תאונה ומעורב בה מחוסר ביטוח.


    *הבנתי שיש עכשיו איזה שהם דרגות ביטוח חדשות בהתאם לנפח מנוע? (מה קרה שהחליטו פתאום ללכת לפי נפח ולא כוח סוס??)
    ושהמדרגה נופלת בדיוק על הגבול של לפני ואחרי 250 סמ"ק - השאלה היא איך זה מגיע לידי ביטוי בג'ובות? מה יהיה ההבדל בין לבטח CBR250r לבין R3\NINJA300
    כן. מדרגות ביטוח החובה, נכון להיום, עדיין נצמדות לחלוקה שהייתה בין דרגות הרישיונות מלפני 12 שנים בערך (לפי נפח) ולא התעדכנו מאז לחלוקת הרישיונות שיש כיום (לפי הספק).
    ההפרש בין אופנוע 250 סמ"ק ל-300 יכול להגיע ליותר מ-1000 שקלים בשנה.


    *יש מצב לזרוק הערכת מחיר כמה יעלה לי לבטח כלים כפי שהזכרתי למעלה?
    כמובן שלא אתפוס אף אחד במילה אלא פשוט מנסה להעריך כמה יעלה לי ההוצאה הראשונית השמנה של כלי+ביטוחים+מיגון..
    (בן 25, וותק 7 שנים על הכביש, ללא תביעות, נהג B\C1)
    יש מחשבון של חברות הביטוח באינטרנט שבו אתה מקליד פרטים ומקבל מחיר. חפש אותו.
    תודה רבה על התשובות המפורטות

    כותב מחירי ביטוח חובה אם מישהו יתעניין בעתיד:
    250 סמק, ללא השתתפות עצמית - 4,278 ש"ח
    300 סמ"ק, ללא השתתפות עצמית - 5,990 ש"ח
    הפרש של 1,712 ש"ח!

    (לא הצלחתי למצוא מחשבון לביטוח מקיף וצד ג')

    קצת מבאס האמת, אני לומד על סוזוקי אינזומה 250 ושכשעולים איתו לכביש מהיר הוא נותן תחושה שתכף הוא מתפרק לחתיכות,
    וקיוותי לחוויה קצת אחרת עם כלים של ~300 (שאולי עכשיו פחות אסתכל עליהם בגלל מחיר הביטוח)


    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    רק דבר את להוסיף לתשובה המפורטת של כרובי: הוותק הביטוחי נקבע בהתאם לשנות הרישיון לדו גלגלי. ז''א שכדי שתוכל לעדכן וותק ביטוחי אתה צריך רישיון כלשהו לדו''ג, לא משנה באיזו דרגה. וותק ביטוחי על כלי עם 4 גלגלים (או 6 או 8) לא תופס כאן.
    תודה על ההבהרה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fufi צפיה בהודעה
    תודה רבה על התשובות המפורטות

    כותב מחירי ביטוח חובה אם מישהו יתעניין בעתיד:
    250 סמק, ללא השתתפות עצמית - 4,278 ש"ח
    300 סמ"ק, ללא השתתפות עצמית - 5,990 ש"ח
    (לא הצלחתי למצוא מחשבון לביטוח מקיף וצד ג')
    ההפרש מצטמצם טיפה עם וותק ביטוחי גדול יותר.
    לא מצאת מחשבון לביטוחי ג' ומקיף כי הם נקבעים ע"י חברות הביטוח. צד ג' הוא די קבוע ובסביבות ה 800₪. מקיף מאוד תלוי בכלי, בחברת הביטוח, בוותק ובהיסטוריה הביטוחית, בהיקף הכיסוי (גניבה, שריפה, תאונה וכו') ובמקום המגורים.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    וכשאני מנסה להאבק ולפנות למבקר על הביטוח, ולהסביר כמה שודדים אותנו במדינה המושחתת הזאת... אנשים פה בפורום רבים איתי ומנסים להכניס לי מקלות לגלגלים...
    ברוך הבא למאבק.

    יש אנשים שעושים ביטוח תאונות אישיות ולא רוכבים עם ביטוח חובה אבל זה לא מכסה במקרה של תאונה כשאתה מרכיב אדם נוסף, וזה לא מכסה במקרה שאתה פוגע בהולך רגל/רוכב אופניים, כן יש גם מקרים כאלה...
    זה לא חוקי לרכוב בלי ביטוח חובה, אבל שוטרים לא בודקים את זה ואין על זה אכיפה בתכלס.
    אני לא ממליץ לרכוב בלי, אני אישית עושה ביטוח מוזל עם השתתפות עצמית, אני עובד כשליח על קטנוע של שהעבודה שם אני עם ביטוח מלא.


    כן... זה עסק יקר לרכוב בישראל.
    נערך לאחרונה על ידי Mortar; 20-11-2018 בשעה 15:46.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    וכשאני מנסה להאבק ולפנות למבקר על הביטוח, ולהסביר כמה שודדים אותנו במדינה המושחתת הזאת... אנשים פה בפורום רבים איתי ומנסים להכניס לי מקלות לגלגלים...
    ברוך הבא למאבק.

    יש אנשים שעושים ביטוח תאונות אישיות ולא רוכבים עם ביטוח חובה אבל זה לא מכסה במקרה של תאונה כשאתה מרכיב אדם נוסף, וזה לא מכסה במקרה שאתה פוגע בהולך רגל/רוכב אופניים, כן יש גם מקרים כאלה...
    זה לא חוקי לרכוב בלי ביטוח חובה, אבל שוטרים לא בודקים את זה ואין על זה אכיפה בתכלס.
    אני לא ממליץ לרכוב בלי, אני אישית עושה ביטוח מוזל עם השתתפות עצמית, אני עובד כשליח על קטנוע של שהעבודה שם אני עם ביטוח מלא.


    כן... זה עסק יקר לרכוב בישראל.
    יקר זה קצת UNDERSTATEMENT, מי שמחפש להכנס לתחום לראשונה ידבר על סוכמים כאלה:
    כלי קטן יד 2 זה איזור ה 15-30
    ביטוחים משער שבאיזור ה 8
    מיגון 4-6

    אתה מגיע ל 27-44 א' שקל.. חצי מעלות של רכב דנדש מיבואן

    אני לא מתכוון לעלות על הכביש בלי חובה..
    לא לעשות צד ג' יהיה אידיוטי..
    ומקיף? לא יודע.. לא רוצה לסכן 20 אלף בשביל עשירית מהסכום

    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    ההפרש מצטמצם טיפה עם וותק ביטוחי גדול יותר.
    לא מצאת מחשבון לביטוחי ג' ומקיף כי הם נקבעים ע"י חברות הביטוח. צד ג' הוא די קבוע ובסביבות ה 800₪. מקיף מאוד תלוי בכלי, בחברת הביטוח, בוותק ובהיסטוריה הביטוחית, בהיקף הכיסוי (גניבה, שריפה, תאונה וכו') ובמקום המגורים.
    מצטמצם זה מגניב אבל הרעיון זה לעבור טסט ולהביא כלי.. זה ששנה הבאה יתנו לי הנחה של 150 שקל זה לא מה שיעשה את ההבדל




    בקיצור, מקבל וויב שבתכליתו המדינה לוקחת את מי שמקל על המערכת והפקקים בכביש ואומרת להם "כנסו לפחית, תשלמו המון דלק, קנסות חניה, מיסי יבוא חסרי הצדקה, תשבו קצת בפקקים, ואל תאכלו לנו את הראס". חבל.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fufi צפיה בהודעה
    בקיצור, מקבל וויב שבתכליתו המדינה לוקחת את מי שמקל על המערכת והפקקים בכביש ואומרת להם "כנסו לפחית, תשלמו המון דלק, קנסות חניה, מיסי יבוא חסרי הצדקה, תשבו קצת בפקקים, ואל תאכלו לנו את הראס". חבל.
    זה הרבה יותר מוויב, זאת בדיוק כוונת המשורר.
    המדינה מרוויחה המון מכל הפקקים והפחיות, פחות מהדו''ג והרבה פחות מהתח''צ.
    עכשיו קצת יותר ברור לך מצב הכבישים בימנו?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fufi צפיה בהודעה
    יקר זה קצת UNDERSTATEMENT, מי שמחפש להכנס לתחום לראשונה ידבר על סוכמים כאלה:
    כלי קטן יד 2 זה איזור ה 15-30
    ביטוחים משער שבאיזור ה 8
    מיגון 4-6
    .
    מאיפה הבאת מספרים כאלה??
    ביטוח חובה זה בערך 4000 צד ג 400 קסדה 1000 ושאר המיגון עד 2000 תלוי מה אתה קונה

    ב 30000 אתה קונה cbr500. זה קטן?


    Sent from my iPad using Tapatalk

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מאיפה הבאת מספרים כאלה??
    ביטוח חובה זה בערך 4000 צד ג 400 קסדה 1000 ושאר המיגון עד 2000 תלוי מה אתה קונה

    ב 30000 אתה קונה cbr500. זה קטן?
    ממה שבדקתי:
    ביטוח חובה מהאתר של הפול לכלי
    300 סמ"ק, ללא השתתפות עצמית - 5,990 ש"ח
    ביטוח צג ג' מונשילד כתב כ-800 אז לקחתי את המספר הזה
    ביטוח מקיף אני לא יודע כי אף אחד לא נותן באינטרנט, זורק סתם מספר.. נגיד 1,000
    ביטוחים: 7,800

    קסדה.. יש לי של LS2 ב 200 שקל אחרי הנחה, לא יודע כמה היא רעה או טובה

    שאר המיגון זרקתי מחיר גבוהה בגלל שמתכוון לבדוק אפשרות של מעיל מתנפח
    (וגם כי אני לא מכיר ממש את המחירים, רק מהסתכלות בכמה אתרי אינטרנט)
    בנוגע לכלי, הייתי מאוד מכוון עד לא מזמן לכיוון של R3, אבל מחיר הביטוח חובה קצת ערער אותי, התחלתי קצת להתסכל על CBR250

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fufi צפיה בהודעה
    ממה שבדקתי:
    ביטוח חובה מהאתר של הפול לכלי
    300 סמ"ק, ללא השתתפות עצמית - 5,990 ש"ח
    תמונה שווה יותר מאלף מילים?

    IMG_1756.jpg

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני רוכב עשר שנים, מעולם לא עשיתי צד ג' או מקיף...
    להגיד שזה אידיוטי לא לעשות ? וואלה לא חושב שזה אידיוטי לא לעשות.

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני רוכב עשר שנים, מעולם לא עשיתי צד ג' או מקיף...
    להגיד שזה אידיוטי לא לעשות ? וואלה לא חושב שזה אידיוטי לא לעשות.
    מסכים לגבי הצד ג', ומקיף זה בכלל לא אופציה מבחינתי. אם הכלי יקר ויש חשש שיגנב יש פתרונות כמו הזעקה אחרונה שמחזירים את הכסף ועולים הרבה פחות מביטוח מקיף.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ecliptica צפיה בהודעה
    מסכים לגבי הצד ג', ומקיף זה בכלל לא אופציה מבחינתי. אם הכלי יקר ויש חשש שיגנב יש פתרונות כמו הזעקה אחרונה שמחזירים את הכסף ועולים הרבה פחות מביטוח מקיף.
    במצב הכלכלי שלי מעדיף לשלם 800 ש"ח בתשלומים מאשר להכיל את הפוטנציאל שיפול עליי ביום סגריר הוצאה של מי יודע כמה אלפי שקלים..

    זעקה אחרונה להבנתי מזכה אותך רק במקרה של גניבה ללא יכולת השבה, או השבה כשמצב הכלי ממש בקאנטים (איבוד 50% מערכו? משהו כזה? לא בטוח)
    ולא מפצה אותך במקרה של.. אנא ערף.. תאונות נפילות שריפות ועוד מרעין בישין

    נכון לימים אלו הכלי הכי יקר וגניב שאדמיין להביא יהיה NINJA300\R3
    להבנתי אם קושרים ושמים מנעול דיסק, ביטוח מקיף יזכה אותך במקרה גניבה, לא?

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני רוכב עשר שנים, מעולם לא עשיתי צד ג' או מקיף...
    להגיד שזה אידיוטי לא לעשות ? וואלה לא חושב שזה אידיוטי לא לעשות.
    תלי מי אתה. אם אין לך שום רכוש או כסף, אתה גר בדירה עם שוטף ועובד בשליחויות תמורת שכר מינימום - אפשר בלי צד ג כי גם אם גרמת נזק אי אפשר לקחת ממך כלום.

    אבל אם זה לא המצב, ויש מה לתבוע ממך - תדע שפגיע בדלת יכולה לעלות אלפים.

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי ביטוח ביטוח חובה
    על ידי עמיר בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-07-2018, 11:56
  2. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 20:17
  3. ביטוח מקיף
    על ידי roi2314 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-01-2016, 12:56
  4. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 10:47
  5. אותיות גדולות באנגלית
    על ידי כRובי בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-05-2015, 09:51

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO