ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
משתף בניסיון טרי שלי (מזה שבועיים) הזמנתי קסדה מאנגליה (דגם שלא מיובא לארץ. יש לו את כל התקנים הנדרשים), דרך ה- Global Shipping Program של איביי, כך שאתה משלם את המשלוח והמכס מראש ולא אמור להתעסק בשטויות. אך במהרה הבנתי את גודל הטעות!
הקסדה נתקעה כחודש במכס, וסוף סוף לאחר אלף מיילים/טלפונים ומה לא, יצרתי קשר עם מעבדת הטכניון שהייתה אמורה לקבל אותה לבדיקה. שילמתי 322 ש"ח לבדיקה, ושעות ספורות לאחר מכן, אני מקבל מייל מחברת השילוח שהקסדה נשלחה חזרה למוכר, ללא כל פירוט. ויצאו מהתמונה. פניתי לאייבי שהתנערו מהאחריות, המוכר לא בקטע ואפילו הטכניון לא מחזיר לי את הכסף ששילמתי על בדיקה שלא בוצעה.
אז לסיכום: חודשיים של מריחות, אני ללא קסדה, נפרדתי מ- 1100 + 322 ש"ח ללא כל תמורה, ואף אחד לא לוקח אחריות על כך.
בהנחה ושילמת דרך פייפאל אתה מכוסה (בדיוק כמו שרשמו מעליי).
תפתח דיספיוט תקבל את הכסף חזרה.
לגבי הטכניון-הם מבחינתם עשו את העבודה שלהם (אישרו את הקסדה) אז אין סיבה שיחזירו לך את הכסף.