האמת שחוץ משוק גרוע באמת אחלה כלים ראיתי לא מעט 250 מבית דיאלים שהגיעו ל75 אלף ק"מ
Sent from my Mi A2 using Tapatalk
אהלן חברים, יש משהו שאני רוצה לדבר איתכם עליו, אם לא איכפת לכם.
תראו, הקטע הוא כזה. מצד אחד, אני מקשיב למומחים מה שנקרא, ואם אומרים הרבה שדיאלים זה "חרא" - אני מאמין למה שאני שומע, ומנסה לא להתקרב. מצד שני, בפועל, לא ראיתי בעיניים עדיין שום דבר חריג בקטנועים או אופנועים של דיאלים, לפחות לא מבחינה מכנית או מבחינת הנסיעה עצמה על כלי של דיאלים. כלומר, הם בפועל סבבה לגמרי - נתונים טובים, איכות סבירה למדיי, אפילו קרובה מאוד לכלים של סאן יאנג או קימקו. אז השאלה היא אם כל הדברים הרעים שאומרים עליהם, הם רק דיבורים או שבאמת יש בזה משהו? זה מה שרציתי לשאול אותכם.
האמת שחוץ משוק גרוע באמת אחלה כלים ראיתי לא מעט 250 מבית דיאלים שהגיעו ל75 אלף ק"מ
Sent from my Mi A2 using Tapatalk
עיקר השם נובע מ"דם רע", שיש לשאר היבואנים כנגד אלבר יבואן דיאלים.
לפני כמה שנים כדי לחדור לשוק, אלבר (כחברה גדולה וחזקה) עשץה מהלך היצף שוק (בוא עם כל כלי, בכל מצב, וצא עם דיאלים חדש), הרבה כאב ראש ופגיעה ברווחים לשאר היבואנים, בעיקר בסמגנט הקטנועים.
לכן, הלכלוך, הוא הכלי היחידי שנותר להם על מנת להרחיק קונים.
כשאני חיפשתי אופנוע ראשון, ועשיתי סבב סוכנויות, כשהזכרתי שבדקתי גם דיאלים, קיבלתי המלצה מאחד היבואנים המתחרים
"תרשום אותו בתור ילד בת. ז. כי לא תצליח להיפתר ממנו"
באותו הרגע בחרתי לא להמשיך עם מי שמפעיל טקטיקה שכזו (בוא ספר לי במה הכלי שלך טוב יותר, אל תלכלך על מתחרה).
מבחינת VFM, הכלים שלהם עושים את העבודה, מבחינת שוק מכירה, הם לא נמכרים בקלות לא בגלל האיכות שלהם, אלא בגלל ההצפה בשוק שגרם היבואן שלהם.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
היה לי דיאלים s3 125cc למשך שנה וחצי (פלוס) ולמעט ריליי תאורה (שהוחלף בחינם אצל היבואן) ונורת מספר (שהוחלפה בחינם במוסך אחר) לא היו לי איתו שום בעיות מיוחדות. את 2 הטיפולים הראשונים עשיתי במוסך המרכזי ומטעמי נוחות עברתי לטפל בנוסך ליד הבית. כשרציתי למכור לקח לי בהתחלה קצת זמן, אבל ברגע שפירסמתי בפייסבוק תוך כמה ימים עשיתי העברת בעלות. ה'טענה' היחידה היא שמחיר הקניה המעט גבוה מידי ששילמתי על הקטנוע לאלבר (יד שניה), בטח לעומת מחיר המכירה או שווי השוק, אבל בזה אני יכול לבוא בטענות רק לעצמי.
היה לי דיאלים S3 125cc במשך כמעט 4 שנים. הכלי לא נסע הרבה (נסיעות עירוניות בלבד). טופל במוסך המרכזי עד תום האחריות ואז במוסך אחר.
לא היו בעיות מיוחדות או חריגות. טיפולים זולים, חלפים זולים ותמורה מעולה למחיר לדעתי.
איכות החלקים וההרכבה היא סבירה בהחלט ומתאימה לסגמנט של כלי עממי ולא כלי פרימיום ומבחינתי הכלי היה תמורה מעולה למחיר ולשימוש.
מכר מאחת הסוכנויות של מותג נפוץ אחר גילה לי שהכלי רכב היומיומי של הסוכנות הוא S3 250cc ושזה הקטנוע שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף לדעתו.
שוק יד שניה בעייתי הוא אכן גורם מרתיע בכלי יד ראשונה, אבל יש בו יתרון כי אפשר למצוא מציאות עד שניה בהשוואה ליצרנים אחרים.
שורה תחתונה, אם מצאת אחד טוב שמתאים לך לך עליו
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
אני בעליו של S1. נרכש בסכום נמוך מאוד, ועד כה (כשנה) נוסע על בסיס יומי ללא שום תקלה.
לגבי איכות הפלסטיקה יש מקום להתלונן.
סך הכל במחירים שהם נמכרים כמשומשים, לא הייתי מהסס לרכוש כל אחד מהכלים שלהם, כל עוד הכלי שמור ומטופל.
כחדש הייתי מפנה אותך למקום אחר.
הערה קטנה: חלק מאנשים שמתרעמים על "שוק חרא" הם אנשים שקנו בזול ואז מנסים למכור במחירון מינוס שקל תשעים...
אין שום בעיה לקנות בזול, להפך, אם הכלי טוב (כל כלי - לא רק דיאלים) זו אחלה עיסקה - רק שאף אחד לא יחיה בפנטזיה שבמכירה תמכור במחיר קרוב למחירון, מי שקונה זול שיחק בחשבון שב- 99.99% מהמקרים הוא יצטרך למכור בזול, זה חלק מהמשוואה של לקנות זול![]()
מסכים לגמרי. אגב, אני קניתי חדש, אבל במבצע "טרייד אין במחיר מחירון". אחרי הזדכויות מע''מ וכו' יצא לי לשלם בפועל 8500 שח על קטנוע חדש. מכיוון שהוא שירת אותי נאמנה במשך 4 שנים, הוא החזיר מבחינתי את ההוצאה ולא היתה לי בעיה לספוג את השווי הריאלי שלו במכירה. הצלחתי למכור ב 4500 וזה היה בסדר גמור מבחינתי.
גם על כלי נישה למיניהם יש שווי ריאלי שהוא פחות ממחיר מחירון, פשוט צריך לקחת את זה בחשבון במעמד הקנייה, במקום להתלונן במעמד המכירה.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
יש לי אחד S3250 עומד כבר על 54 אלף ק"מ,
אחלה כלי במחיר מצחיק (מדבר על משומשים כמובן)
אני אישית מטפל בו לבד ,בעיות היו לי ממש מעט ולא דברים רציניים ,ריליי מאותתים,צלחת וריאטור קדמית שהיתה שחוקה,שטויות .
מה גם שאני לא עושה לו חיים קלים נוסע כל יום לירושלים ממעלה אדומים.
בהלוך בהרכבה ובחזור לבד ובאמת שאני משתמת בכל סוס מ 24 הסוסים שיש לו להציע.
חיסרונות:מחיר יד שניה (שזה יתרון אם אתה קונה) מתלים קדמיים רכים מדי,צת גדול ומגושם,והחיסרון הכי גדול במחינתי זה העדר abs.
אהלן חברים, תודה על התגובות.
האמת, שאני מסכים איתכם. בגדול, הכלים של דיאלים באופן כללי נוסעים טוב ואין איתם בעיות רציניות.
הייתי אומר שבמידה מסוימת איכות החלקים וההרכבה אולי קצת פחות טובה מסאן יאנג, אבל עדיין טובה מספיק בשביל שהכל יהיה בסדר.
חלק מהכלים שלהם, מניסיון, הם בעלי פתיחות ותאוצה לא משהו - בעיקר בכלים של 125, שעליהם אני רוכב כי אני עם רישיון מוגבל וכאלה. אבל היה לי פעם S1 והוא היה סבבה. אז כן, זה נראה בפועל שהכלים שלהם טובים באופן כללי עם כמה חסרונות קטנים מאוד שבקושי מרגישים אותם.
הבעיה היחידה איתם זה עניין של שוק וביקוש - תפרסם אותו גם שנה שלמה ביד 2 ולדעתי לא תצליח למכור אלא אם כן, תתגמש במחיר באופן קיצוני.
אני זוכר שבזמן שחבר שלי פירסם את הS1 ביד 2 - ואחרי חודש שלא נמכר, הוא הוריד את המחיר ב 1000 פחות ונמכר אחרי כמה ימים. אבל הוא הפסיד עליו, והמון.
לדעתי, אם קונים דיאלים זה רק בשביל לנסוע עליו וזהו. בלי לנסות למכור אחרי תקופה מסוימית. דיאלים זה בשביל לנסוע, לא בשביל למכור.
אבל השאלה שצריכה להישאל - למה לקנות דיאלים אם אפשר לקנות סאן יאנג?
התשובה כנראה היא, שדיאלים יותר זול ואפשר למצוא כלים עם נתונים טובים בכמעט חצי מהמחיר של אותו כלי של סאן יאנג.
בקיצור דיאלים מתאים למי שמתכוון לנסוע על הכלי שנה + בלי לנסות למכור, ולא מפריע לו שיש להם שם "רע" אבל בפועל נוסעים בסדר.
שאלת,ענית, סיכמת...
אתה בחור נבון.
השם יקום דמו של הטרול