עיקר השם נובע מ"דם רע", שיש לשאר היבואנים כנגד אלבר יבואן דיאלים.
לפני כמה שנים כדי לחדור לשוק, אלבר (כחברה גדולה וחזקה) עשץה מהלך היצף שוק (בוא עם כל כלי, בכל מצב, וצא עם דיאלים חדש), הרבה כאב ראש ופגיעה ברווחים לשאר היבואנים, בעיקר בסמגנט הקטנועים.
לכן, הלכלוך, הוא הכלי היחידי שנותר להם על מנת להרחיק קונים.
כשאני חיפשתי אופנוע ראשון, ועשיתי סבב סוכנויות, כשהזכרתי שבדקתי גם דיאלים, קיבלתי המלצה מאחד היבואנים המתחרים
"תרשום אותו בתור ילד בת. ז. כי לא תצליח להיפתר ממנו"
באותו הרגע בחרתי לא להמשיך עם מי שמפעיל טקטיקה שכזו (בוא ספר לי במה הכלי שלך טוב יותר, אל תלכלך על מתחרה).

מבחינת VFM, הכלים שלהם עושים את העבודה, מבחינת שוק מכירה, הם לא נמכרים בקלות לא בגלל האיכות שלהם, אלא בגלל ההצפה בשוק שגרם היבואן שלהם.

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk