ממה שהבנתי, בעיצוב הישן של הדיוק, הם שמו את האגזוז מתחת למנוע מה שגרם למנוע להתחמם יותר מדי ואפילו המאוורר על הרדיאטור לא היה עוזר.
בעיצוב החדש (2017) העבירו את האגזוז אחורה ולא שמעתי יותר מדי על בעיות התחממות.
אני לא יודע אם זה בגלל הפופולריות של הכלי, אבל יש הרבה מאד דיווחים על תקלות עליו, בכל הפורומים.
אתה יכול לנסות לחפש ולראות מה חוזר על עצמו, אבל אם זה ממשיך להדאיג אותך, הייתי לוקח את האופנוע לבדיקה מקיפה במוסך שאתה סומך עליו.
אני אישית לא סובל לרכב בפחד שבכל רגע הכלי שלך עלול למות לך.


ציטוט ההודעה בתגובה