הודעה אחרונה ואנסה להפסיק לחפור-
כשאתה, בתור בעל עסק, לוקח עבודה כזאת, אתה דואג שבסיום העבודה תכוון שסתומים (כי אין בזה חלקים, רק עבודה פשוטה שתוודא שלמות בעבודה) ואתה גם דואג שהמכונאי יסגור ויפתח את ברגי הכיוון על הקרבורטור כדי להגיע לתוצאה הכי עגולה שניתן.
נכון, ישירות אין קשר בין שני הדברים אבל אתה יכול לקחת פחות כסף ולשלוף את הקראנק הישן, לשים חדש לסגור ולהרים טלפון ללקוח.
ואתה יכול מראש להודיע ללקוח שהוא הולך לשלם אבל כשהוא ייצא מהמוסך הוא ירכב על משהו שעובד תקין ועגול, מנוע שנקי מבפנים כמו חדש (כי כבר פתחת, אז למה לא להשקיע עוד טיפה) ואתה תוכל לקחת את שכרך בגאווה וביושרה. ויודע מה? אחרי חודש, כשיעבור ללקוח הכאב מההוצאה הכספית הוא יזכור אותך ויזכיר אותך רק לטובה כי הוא עדיין מבסוט מהכלי.
מנסיוני ודעתי- כשעובדים במוסך שיש בו גישה לכל הציוד הנחוץ, עושים עוד קצת מאמץ בעבודות כאלו כדי לא 'לנחש' שהקטנוע בסדר עכשיו. אלא כדי 'לדעת'.
בגדול אתה צודק- אם רוצים, רק בכדי להוכיח את הנקודה, אפשר לעשות את זה ב3 שעות ואפילו פחות.
אני לא בעד הגישת עבודה הזו. בסכומים כאלו מעדיף לשלם עוד טיפה ולדעת שנעשה מה שצריך להיעשות על הצד הטוב ביותר.
סיום חפירה
