תבדוק מתיחת שרשרת
אהלן, יש לי cbr250r כשאני מניע והוא בניוטרל אז הכל עובד מצוין והמנוע נשמע בסדר גמור.
אבל כשאני מכניס להילוך ראשון ומתחיל נסיעה, אחרי דקה מתחיל רעש של נקישות מהמנוע לסירוגין, אני ממש מרגיש את הנקישה ביד שמאל על הקלאצ, בהתחלה חשבתי שזה הכבל שנמתח אבל אני ממש שומע את זה מלמטה בצד ימין, הוספתי סרטון ומקווה שתצליחו לשמוע את זה מאחורי הרעש של המנוע.
כמובן שאלך למוסך אבל כרגע אני קצת קצר והייתי רוצה לפחות הערכה של עד כמה זה דחוף ומה זה פחות או יותר על מנת שאני לא יושחל במוסך.
אגב, זה התחיל אחרי שנסעתי במבול באחד הגשמים שהיו, כמובן ששימנתי את כל מה שאפשר עם wd40 ושמנתי שרשרת.
תודה.
https://youtu.be/Kul4dgRpBUw
תבדוק מתיחת שרשרת
בניוטרל אין רעשים, אבל בהילוך גם כשהקלץ' לא לגמרי לחוץ, באיזור הסוויט ספוט, יש את הרעש. לא יודע להגיד אם זה קורה גם כשהוא משוחרר לגמרי באמצע נסיעה, לזה לא שמתי לב, כשאני עוצר ברמזורים ומתחיל תאוצה הרעש מאוד מורגש, מה שמעלה לי את החשד שזה קשור לקלצ'.
אני לא מצליח להבין את התשובה שלך.
אם כשאתה לוחץ את הקלאץ', גם בעמידה, בהילוך, יש רעשים, זה יכול להיות מיסב לחץ.
זה משהו שאני יכול לבדוק בעצמי? אם המיסבי לחץ תקינים? חלק אמרו לי שזה יכול להיות סלסלת קלאץ', זה קשור למיסבי לחץ באיזהשהיא צורה?
אותו אזור וקשור לאותו מכלול (הקלאץ').
אבל לא אותה בעיה.