מה נעשה בטיפול ובאיזה אופנוע מדובר?
לפי התיאור יש כנראה בעיה בקרבורטור (כנראה כי גם בעיה בהצתה יכולה ליצור בעיות דומות),הייתי מתחיל בבדיקה של תקינות וגובה המצוף.
היי ,
בוצע טיפול כללי למנוע אופנוע בעלות של אלפי שקלים.
לאחר הטיפול המנוע נדלק ונכבה אחרי כמה שניות בלי פעילות אינטנסיבית מהמצערת .
בהמשך , בנסיעה התחיל לצאת עשן שחור ופיצוצים מהאגזוז בהאטה באמצע נסיעה ואחר כך המצערת הפסיקה להגיב בכלל בנסיעה והמנוע לא מספק כוח להמשך נסיעה תקין ומתחיל בהאטה באמצע הנסיעה . מפעם לפעם המצערת חזרה להגיב והאופנוע המשיך לנסוע .
הגעתי לטיפול במוסך שניקה את הקרבורטור ובנוסף ביטל את כפתור הצוק שכעת בכל משיכה מכבה את המנוע .
אחרי כמה ימי רכיבה האופנוע הפסיק להתניע בכלל . לא ברור מה נדפק שם המצערת , הקרבורטור או המנוע עצמו אבל המוסך דורש עוד כסף לבדיקות ותיקונים שהוא לא יקבל .
עצות לעסק ביש כזה ? 😂
מה נעשה בטיפול ובאיזה אופנוע מדובר?
לפי התיאור יש כנראה בעיה בקרבורטור (כנראה כי גם בעיה בהצתה יכולה ליצור בעיות דומות),הייתי מתחיל בבדיקה של תקינות וגובה המצוף.
Drz sm 400
פירוק והרכבת ראש מנוע
החלפת מניפול לקרבורטור
תושבת מנוע
חלקי מנוע , ראש מנוע , מיסבים , קראנק , צלינדר
ולבסוף ניקוי קרבורטור , דיזות חדשות ונטרול מתג הצוק כך שבמשיכה הוא פשוט מכבה את המנוע
בפעם האחרונה הטענתי את המצבר וניסיתי להתניע. לא מניע .
לא מבין בזה הרבה , אבל יש רעש ריק כאילו כלום לא זז בפנים . ניסתי להתניע גם בדחיפה בירידה ושומעים בפנים את ההילוכים או משהו כזה אבל לא מתניע
אף אחד לא ישב כאן וילמד אותך לעבוד מ 0 (לא בקטע רע).
בשביל שתוכל להתקדם אתה צריך להבין מה עושים.
הבעיה יכולה להיות בקרבורטור,בטיימינג או בהצתה.
אם נפתח המנוע הייתי עובר על הטיימינג ומתקדם לקרבורטור לפי הצורך.
לחליפין נראה שעדיף לך לגשת למוסכניק ישר (לא רמאי),לשלם עוד אבל ללכת על בטוח.
במקביל אם יש חבר עם DRZ שנוסע נסה להלוות את הקרבורטור שלו בשביל לבדוק אם זה פותר לך את הבעיה.
הדבר הנכון לעשות זה לתת למוסך שעשה את העבודה אופציה לסדר את האופנוע ואם הוא לא תעבור למוסך אחר ועם הקבלה תלך לטביעות קטנות, זה ממש לא טרחה כמו שאנשים חושבים
הבנתי ,
מהיום הראשון היה צריך ללחוץ שעה על הסויץ עד שהוא התניע ואז נכבה . המשכתי בזה עד שהגיע למצב של עשן שחור בנסיעה פיצוצים ומצערת שמפסיקה להגיב באמצע נסיעה . נתקעתי באמצע איילון ליד הפס הפרדה הצהוב .
חיי אדם לא מענינים אף אחד אבל השאלה אם רוב הסיכויים שצריך לבנות את כל המנוע מחדש , לקבל אולי חתול בשק ולחזור במקרה הטוב לפורום הזה
נערך לאחרונה על ידי Manoa; 23-12-2018 בשעה 09:40.
טעות בעריכה פוסט כפול
לא. רוב הסיכויים שלא.
אבל כן רוב הסיכויים שאף אחד פה לא נביא רואה נסתרות ויכול להגיד לך מה מצב האופנוע.
הכיוון הכי טוב שתקבל כרגע, לפי המידע שאתה מספק, זה מה שטרייבל כתב לך.
תמצא מישהו שמבין או מוסך שמבין מה הוא עושה. אחרי שתהיה דיאגנוזה (אפילו חלקית) אז בהחלט יש מקום להתייעץ בפורום. בינתיים, אני מבטיח לך שאף אחד לא יכול לתת לך תשובות. ולא כתבת גם מה הייתה השתלשלות העניינים- מה היה מצבו לפני? למה הוחלף חצי מנוע? מי עשה את העבודה? מה כן בדקו/לא בדקו לפני שהחליטו לנקות לך קרבורטור ולשחרר אותך?
...
ובנוסף למה שכתבו כבר...אם האופנוע לא מניע, או מתקשה להניע ופעולתו אינה תקינה, במיוחד אחרי שיפוץ שכזה, הדבר הראשון הוא לעצור ולהתחיל לבצע בדיקות מקיפות.
כי לפי התיאור שלך הניסיון היה לנסוע עם האופנוע למרות כל הסימפטומים, וזה קל מאוד לעשות נזק במצב שכזה, בתקווה שבאמת אין צורך לעשות אוברול מחדש.
אדיר אופנועים אבן יהודה , שדד 13 אלף על שיפוץ מנוע הכלי לא נוסע . אם יש עו ד להגשת תביעה אשמח לעזרה .
שנה טובה
נערך לאחרונה על ידי Manoa; 30-12-2018 בשעה 02:08.
טופל אופנוע ב 13 אלף . לא נוסע . מבקש פיצויים על כך .
מבקש 40 אלף על כך . דרוש עזרת עורך דין .
תודה ,
ויקטור סטשנקו
נערך לאחרונה על ידי Manoa; 31-12-2018 בשעה 01:28.
כפי שאמרו מעליי, אתה מטפס על עץ גבוה מדי.קבל הצעת מחיר לתיקון ממוסך מרכזי, תן אפשרות בכתב למוסך המקורי לתקן ללא עלות. ואם לא יסכים (כנראה שלא לפי דבריך) תוכל להגיש תביעה על התיקון מהמוסך. אם תהיה פחות מ 32 אלף, תביעות קטנות ללא עזרת עורך דין.
לחלופין אתה יכול לתקן במוסך אחר ולתבוע את עלות התיקון בפועל מהמוסך המקורי.
המחיר שאתה דורש כבר מגיע כמעט לעלות של חדש. אף שופט לא יאשר לך דבר כזה.
Sent from...
האופנוע הגיע בגרר מפורק עם ראש מנוע בחלקים , ממוסך פח אחר שהאשים אותי שלא החלפתי שמן אז הוא זרק תאחריות על העבודה לפח .
תיקון ממוסך מרכזי מתחיל מ 1,500 בערך רק לפתיחת מנוע .
אחרי פתיחת המנוע אפשר לקוות לתיקון בעוד אלפי שקלים ולהיות בידע שיאשימו אותי בשמן לא נכון , בדיקת נוזל קירור , נסיעה על אופנוע פגום או כל דבר אחר כדי לצאת ידי חובה .
אז נגיד אשלם בכיף עוד אלפים , האופנוע ישאר חסר תועלת ומה אז ? נסע לבית המשפט לבדוק מי שפך לדני את הגלידה ?
סליחה על הביטוי אבל כל הסיפור הזה מסריח מהתחת
אני שוקל להתחיל לעבוד עליו לבד , יש לי ספר הבעיה שהידע שלי מוגבל ואין לי יותר מכלים בסיסיים ואולי כמה שאשיג בתשלום . מה הסיכוי לשפץ תדבר הזה לבד ?
החלפתי שמן ופילטר ופנצ ' ר , בצמיג בתנאים בייתים בזמנים טובים יותר
נערך לאחרונה על ידי Manoa; 01-01-2019 בשעה 22:23.