ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
לגבי ה-GS ,תגיד את זה לשלי - קצת פחות מ-109 אלף ק"מ, מנוע מקורי, קומפרסיה טובה וצריכת שמן זניחה. הכל תלוי באחזקה, אצלי כבר מעל שנתיים וחצי ו-42 אלף ק"מ.
ה-KLR בהחלט היה נשקל אבל אין אותם בארץ. חברו מבית סוזוקי, ה-DR, לא נראה הדבר הכי נוח לטיול שכזה (למרות שהם מאוד, מאוד פשוטים ונמכרים כבר עשרות שנים), אבל זו אופציה. עם דו-שימושי יש לי זכרון לא נעים משיעורי הרכיבה שהייתי חוזר מווברץ ברגליים, אך זה היה על 250 סמ"ק. סינגל גדול יותר עוד לא יצא לי לנסות.
ואגב 250 - זה לא הכיוון, אבל יש בחורה שמטיילת בעולם כרגע בשם סטפני, רכובה על CRF250L, שהגיעה גם לאנטרקטיקה בלי בעיה.
סביר להניח שאיזה יד קודמת עשתה מנוע כי מנוע מקורי שותה שמן מהמפעל, מנסיון.

לגבי הCRF יש ים משוגעים שעושים את העולם בכלים שלא מתאימים לזה, כל אחד והשריטה שלו
http://www.motorcycle.com/features/e...honda-c90.html