הכלי הזה מעולה!
הוא תוכנן בצורה מושלמת ליעודו.
החיסרון היחיד בסיפור שלו, אפריליה אמרו שהוא כלי גם ליום יום.

כיום ניתן למצוא מפות הצתה אשר גורמות לו לנסוע ביום יום בכיף אבל...
הוא עדיין מצריך טיפול כל 3 וכל 12 טיפול כולל.

בכלי הזה לא מחליפים כל 12 את הבכונות, זה מיתוס. מי שלא תחזק את הכלי נכון (וזה כל מיש שיש לו את הכלי בארץ) פשוט לא עשה חיזוקים וכיוונים כל 3 אלף ולכן הכלי שבק לו.

אני בעצמי מחפש כלי כזה ואני יכול להגיד כמה דברים בסיסיים:
1. אנשים קונים אותו וחושבים שימכרו אותו ביותר. אין שום מוכר בארץ שרוצה מחירון - חיים בסרט.
2. כל כלי כזה מעל 20 אלף שבר פעמיים מנוע.
3. אל תהיה פראייר - הרבה אנשים נוטים לקנות את הכלי הזה במחירים מטורפים. לדוגמה: מחירון 2010 עולה 20 אלף ש"ח במצב תקין (ללא תאונות ופתיחות מנוע). אופנוע כזה באזור ה 40.אלף קילומטר פתח לפחות פעמיים מנוע כי היו לו לפחות 3 בעלים שחשבו שהם יודעים להתעסק איתו (הישראלי הממוצע). מחירון של אופנוע כזה צריך להיות 10 אם הוא נוסע וטופל כמו שצריך.


עוד עצה:
הייתי ממליץ על אנדורו של הסקווארנה ומחליף גלגלים.
אני עד היום לא מבין למה 401 לא מגיע לארץ ולכן אני שוקל לקנות 250 2 פעימות ולשים עליו גלגלי כביש.


תעשה את החושבים שלך. אשמח לעדכון, בהצלחה (:

Sent from my MI 5X using Tapatalk