יש חוט (+) חשוף שנוגע בכבל.
התקלה:
היום בבוקר אחרי כשבוע שלא נסעתי עליו, מכניס מפתח ל on לפני שאני בא להניע אני מרגיש שקבל קלאצ' הולך קשה וגם כשהכנסתי לנוטרל לא יכולתי להזיז את האופנוע כאילו הוא בהילוך.
אני נוגע בכבל קלאצ' והוא חם! ח ם מאוד.
פירקתי את המכסה של הרגלית (כבל הקלאצ' עדיין מחובר עליו) ושמתי לב ברגע שאני נוגע בציר של הרגלית או ציר הגגש עם המכסה יש לי קצר ואני מקבל ניצוץ.
בכל איזור אחר בגוף המנוע אין ניצוץ אבל בציר הרגלית או ציר הגגש אני מקבל ניצוץ
שאני מנתק את הסוויצ' לoff אין יותר ניצוץ, אין סגירת מעגל.
ניתקתי את המצבר ליתר בטחון.
למשהו יכול לתת לי כיוון (ולא בנוסך פרק את כל צמת החשמל....)
פרלוג:
Gs500 2004
לפני מספר חודשים התקלקל לי מיקרו-סוויצ' של ידית קלאצ' קיצרתי אותו כדי לאפשר הנעה.
החלפתי בשבוע שעבר מחזירי שמן לגגש קידמי כתוצאה מרטיבות מוגזמת. וכיוונתי לו מצופים בקרבורטורים (+כיוון).
נסעתי עליו יומיים כרגיל (רביעי חמישי) ביום חמישי העמדתי אותו (ובידיעה שלא אסע עליו עד אחרי החג ובגלל מזג האוויר הטרופי שהיה.. כיסיתי אותו)
תודה לכל מי ומי
חיישן ניוטרל איפה נמצא? תגיד לו שלום שלא יעלב.
בדקתי היום ומצאתי את הבעיה מדוע נתפס/נתקע הכבל קלאצ' הבידוד של הכבל - המוביל של הכבל פשוט נמס.....
הבידוד נמס על המוביל הגמיש והדביק את הכבל.
:/
משהוא יכול להסביר את התופעה של התחממות הכבל?
צריך שיהיה משהוא שיגרום להתחממות של הכבל.
בדקתי + למנוע ואין רציפות - כלומר שה + לא נוגע במנוע או באיזו שהוא רכיב (ה (-) כן) גם (-) לידידת קלאצ' נתן רציפות (ידית קלאצ' יושבת על הכידון... שיושב על... שיושב על..) אבל לא מה גרם להתחממות הכבל.
זרם שעובר בכבל יכול לגרום להתחממות - כמו סליל (נורת להט)
רציתי רק לעדכן.
נמצא חשוד כגורום לבעיה: חיבורי פאסט-און של מיקרו סוויצ' בלם יד נגעו שניהם בכידון כנראה קצרו שניהם.
עדיין לא בטוח אבל זה הדבר היחידי שמצאתי - מה גם שהמעגל הזה נדלק רק אחרי הפעלת הסוויצ' (המצב בו הייתה מופיעה התקלה).
החלפתי אותם וכמובן את כבל הקלאטצ' (הישן פשוט נדבק, מהחום הבידוד נזל והדביק את הכבל לצינור מוביל).
בדקתי שוב לא ראיתי עוד את התקלה.
כנראה בעיה של חיבורי פאסט-און היו מקצרים לגוף ומשום מה הכבל ספג הכל.
תודה לכל מי שעזר
תודה