מדהים!!! תודה על השיתוף.
נראה שהוא סובל מהיגוי זריז במיוחד והוא לא מאוד יציב... אבל מגניב לאללה.
https://www.new-techonline.com/2018/...3%D7%A9%D7%95/
אחד הפרוייקטים הראשונים שבחנו את היכולת של המדפסות החדשות הוא פרוייקט Nera e-bike – אופנוע מירוץ שהודפס כולו במעבדת החדשנות של החברה באמצעות המדפסות של BigRep – כולל הצמיגים המיוחדים נטולי האוויר, מערכת ההיגוי, השלדה ומערכת המתלים הייחודית.
מדהים!!! תודה על השיתוף.
נראה שהוא סובל מהיגוי זריז במיוחד והוא לא מאוד יציב... אבל מגניב לאללה.
עושה רושם שזה תרגיל מרשים מאוד בעיצוב,של מישהו שלא מבין יותר מדי באופנועים.
גובה מושב מוגזם לאופנוע כביש, ואיתו גם מרכז כובד. צמיגים שטוחים כמו של מכונית, זנב גמיש? מה, לתאונות?
זה לא נועד למטרות פרקטיות. זה נועד להדגים את היכולת המטורפת של המדפסות היום. וכן זה די מגניב. ברור שזה לא אופנוע לרכיבה יומיומית![]()
אפשר להגיד היום שמדפסות ה3D תפסו נישה ונראה ששם הם ישארו בה.
בשוק הפרטי ציפו למדפסת בכל בית וזה לא קרה גם שהמחירים היו סבירים למעמד הביניים.
האופנוע המדובר הוא פסל קינטי כדי לזכות את החברה ב5 שניות של עניין ולא יותר.
זאת מהפיכה בעיצומה, במיוחד בתחום מדפסות 3D במתכת,
אולי המחיר לא יהיה ביתי אבל בהחלט מתאים עבור סדנאות , מוסכים בתי מלאכה קטנים ומעלה.
היתרון העצום של תהליך ייצור אדטיבי הוא אי התלות במורכבות החלק שזה המרכיב העיקרי בעיבוד שבבי גורע.