תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: cbr250r vs gt250r

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,696
    ציטוט נכתב במקור על ידי אופנועןמתחיל צפיה בהודעה
    אבל יוסאנג אמינים?
    אני מתכנן להביא אותו לשנתיים לפחות.
    אף אחד מהכלים האלה לא באמת "אמין". שניהם אופנועים קטנים וזולים מהמזרח. ההונדה בנוי טוב יותר ונוסע טוב יותר.
    היוסאנגים סובלים מבעיית התחממות תחת עומס, שמובילה לבלאי מואץ בצילינדר האחורי. בגיל מתקדם הם סובלים מתקלות חשמל קטנות ומעצבנות, נזילות שמן, חלודה שבין היתר מובילה להיתפסות של הקאליפרים.
    ההונדות סבלו בזמו מסדרה של בוכנות פגומות, שגרמו לחופש עודף בין הבוכנה לצילינדר עם פוטנציאל של נזק הרסני למנוע. אני מאמין שכעת לא נשארו כלים שבהם הבעיה לא טופלה.
    מניסיון של חבר פורום שפעם החזיק כלי כזה במשך 90 אלף ק"מ - עד כמה שזכור לי, המנוע נפתח פעמיים במהלך התקופה עקב בעיות בגיר. אל תתפוס אותי במילה, אני לא זוכר מה בדיוק היה שם.
    ההימור הכי בטוח הוא לרכוש אופנוע 250 חדש או בן חודשים ספורים, עם אחריות. היום המחירים שלהם נמוכים מאוד יחסית למה שהיה פעם, ותוכל לרכוש אופנוע מיבואן מוכר בפחות מ-30 אלף שקל. דוגמאות לכלים כאלה - ויסטרום 250, דיוק 250.
    אם התקציב שלך בכ"ז לא מאפשר להשקיע את הסכום, חפש את ה-250 הישן הכי שמור ומטופל שתמצא, תקפיד לטפל בו לפני הזמן ולרכב בצורה חלקה, עדינה ואיטית. לא "פתיחות", לא "כמה סוגרת", לשייט עד 110-120 קמ"ש. ככה יהיה לך סיכוי טוב שהאופנוע ישרוד את השנתיים ללא בעיות מיוחדות פרט לטיפולים שוטפים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אף אחד מהכלים האלה לא באמת "אמין". שניהם אופנועים קטנים וזולים מהמזרח. ההונדה בנוי טוב יותר ונוסע טוב יותר.
    היוסאנגים סובלים מבעיית התחממות תחת עומס, שמובילה לבלאי מואץ בצילינדר האחורי. בגיל מתקדם הם סובלים מתקלות חשמל קטנות ומעצבנות, נזילות שמן, חלודה שבין היתר מובילה להיתפסות של הקאליפרים.
    ההונדות סבלו בזמו מסדרה של בוכנות פגומות, שגרמו לחופש עודף בין הבוכנה לצילינדר עם פוטנציאל של נזק הרסני למנוע. אני מאמין שכעת לא נשארו כלים שבהם הבעיה לא טופלה.
    מניסיון של חבר פורום שפעם החזיק כלי כזה במשך 90 אלף ק"מ - עד כמה שזכור לי, המנוע נפתח פעמיים במהלך התקופה עקב בעיות בגיר. אל תתפוס אותי במילה, אני לא זוכר מה בדיוק היה שם.
    ההימור הכי בטוח הוא לרכוש אופנוע 250 חדש או בן חודשים ספורים, עם אחריות. היום המחירים שלהם נמוכים מאוד יחסית למה שהיה פעם, ותוכל לרכוש אופנוע מיבואן מוכר בפחות מ-30 אלף שקל. דוגמאות לכלים כאלה - ויסטרום 250, דיוק 250.
    אם התקציב שלך בכ"ז לא מאפשר להשקיע את הסכום, חפש את ה-250 הישן הכי שמור ומטופל שתמצא, תקפיד לטפל בו לפני הזמן ולרכב בצורה חלקה, עדינה ואיטית. לא "פתיחות", לא "כמה סוגרת", לשייט עד 110-120 קמ"ש. ככה יהיה לך סיכוי טוב שהאופנוע ישרוד את השנתיים ללא בעיות מיוחדות פרט לטיפולים שוטפים.
    לקנות מסוכנות זה בעייתי?
    ראיתי את היוסנג מסוכנות. ואופנוע שמור אני צריך לחפש אבל אני בקושי מוצא cbr אם gt250 ביד2.
    ואין לי פייסבוק לפשפשוק..

אשכולות דומים

  1. cbr250r vs gt250r
    על ידי אופנועןמתחיל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-12-2018, 21:48
  2. למכירה hyosung gt250r
    על ידי aLekz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-11-2018, 14:44
  3. חוות דעת אישית - Hyosung GT250R
    על ידי MrBuba בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 30-03-2017, 19:27
  4. יוסאנג GT250R , 30KM , למכירה.
    על ידי Gamer בפורום פורום מכירה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-01-2017, 16:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO