
נכתב במקור על ידי
KKatkov
אף אחד מהכלים האלה לא באמת "אמין". שניהם אופנועים קטנים וזולים מהמזרח. ההונדה בנוי טוב יותר ונוסע טוב יותר.
היוסאנגים סובלים מבעיית התחממות תחת עומס, שמובילה לבלאי מואץ בצילינדר האחורי. בגיל מתקדם הם סובלים מתקלות חשמל קטנות ומעצבנות, נזילות שמן, חלודה שבין היתר מובילה להיתפסות של הקאליפרים.
ההונדות סבלו בזמו מסדרה של בוכנות פגומות, שגרמו לחופש עודף בין הבוכנה לצילינדר עם פוטנציאל של נזק הרסני למנוע. אני מאמין שכעת לא נשארו כלים שבהם הבעיה לא טופלה.
מניסיון של חבר פורום שפעם החזיק כלי כזה במשך 90 אלף ק"מ - עד כמה שזכור לי, המנוע נפתח פעמיים במהלך התקופה עקב בעיות בגיר. אל תתפוס אותי במילה, אני לא זוכר מה בדיוק היה שם.
ההימור הכי בטוח הוא לרכוש אופנוע 250 חדש או בן חודשים ספורים, עם אחריות. היום המחירים שלהם נמוכים מאוד יחסית למה שהיה פעם, ותוכל לרכוש אופנוע מיבואן מוכר בפחות מ-30 אלף שקל. דוגמאות לכלים כאלה - ויסטרום 250, דיוק 250.
אם התקציב שלך בכ"ז לא מאפשר להשקיע את הסכום, חפש את ה-250 הישן הכי שמור ומטופל שתמצא, תקפיד לטפל בו לפני הזמן ולרכב בצורה חלקה, עדינה ואיטית. לא "פתיחות", לא "כמה סוגרת", לשייט עד 110-120 קמ"ש. ככה יהיה לך סיכוי טוב שהאופנוע ישרוד את השנתיים ללא בעיות מיוחדות פרט לטיפולים שוטפים.