הסוכנות יכולה להתחייב על מה שבא לה, יש פה שרשור בפורום של בחור שחבר שלו קנה אופנוע מסוכנות ואחרי מעט זמן צצו בעיות במנוע. מי שמוכר לסוכנות בד"כ אלו או אנשים שמחפשים להיפטר מהר מהכלי שלהם, או כאלה שעושים טרייד אין, או כאלה שלא יכולים למכור את האופנוע שלהם והתייאשו.
לאופנועים קטני נפח יש שוק די גדול, אז הייתי מציע בכל זאת לחפש מיד פרטית. ראיתי מספיק "מאחורי הקלעים" של עולם הסוכנויות כדי לדעת שתיקונים זמניים הן עניין של שגרה, רק כדי להפטר מכלי ושלרגע נתון יעבור בדיקה.
לשאלה שלך - מבין השניים, חד משמעית ההונדה. יוסאנג הם אופנועים לא רעים אבל עוד לא יצא לי לרכב על אחד או להכיר בעלים שאין בעיה כלשהי באופנוע - בין אם גיר שמצריך המון כח כדי להחליף בהילוכים הראשונים, בעיות חלודה, בעיות בהנעה, הזרקת דלק שמחליטה להפסיק לעבוד באמצע כביש מהיר. ההונדה לעומת זאת אני מכיר לא מעט אנשים שרוכבים עליו משיקולי תקציב, ומאוד נהנים מהכלי, וראיתי שרשור בפורום הודי של בעלים שמתגאה באופנוע שעשה 150 אלף ק"מ (וכן, יש תיעוד). אחלה אופנוע ליומיום למי שלא מחפש לרכב מהר.