לא מכיר את הדגמים הספציפיים.
אם שניהם באותו טווח מחירים, כנראה שההונדה ישמור על ערכו טוב יותר.. כנל מבחינת השוק ליד 2.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
איזה מהאופנועים יותר מומלץ?
שניהם מאוד יפים לדעתי. והונדה אמינות ברזל זה ידוע.
אבל הgt250r מאוד יפה לדעתי, מזכיר לי בפנס הקידמי את הf3 של אמ-וי.
איך היוסנג?
שניהם אותו טווח מחירים.
ראיתי גם שהיוסנג איזה 3 כ"ס יותר, לא שזה קריטי,
תיבת הילוכים 5 מהירויות ליוסנג..
מדבר מבחינת הכל, עלות טיפולים, כמות טיפולים וכו.
האם זה בעיה לקנות מסוכנות?
לא מכיר את הדגמים הספציפיים.
אם שניהם באותו טווח מחירים, כנראה שההונדה ישמור על ערכו טוב יותר.. כנל מבחינת השוק ליד 2.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
אף אחד מהכלים האלה לא באמת "אמין". שניהם אופנועים קטנים וזולים מהמזרח. ההונדה בנוי טוב יותר ונוסע טוב יותר.
היוסאנגים סובלים מבעיית התחממות תחת עומס, שמובילה לבלאי מואץ בצילינדר האחורי. בגיל מתקדם הם סובלים מתקלות חשמל קטנות ומעצבנות, נזילות שמן, חלודה שבין היתר מובילה להיתפסות של הקאליפרים.
ההונדות סבלו בזמו מסדרה של בוכנות פגומות, שגרמו לחופש עודף בין הבוכנה לצילינדר עם פוטנציאל של נזק הרסני למנוע. אני מאמין שכעת לא נשארו כלים שבהם הבעיה לא טופלה.
מניסיון של חבר פורום שפעם החזיק כלי כזה במשך 90 אלף ק"מ - עד כמה שזכור לי, המנוע נפתח פעמיים במהלך התקופה עקב בעיות בגיר. אל תתפוס אותי במילה, אני לא זוכר מה בדיוק היה שם.
ההימור הכי בטוח הוא לרכוש אופנוע 250 חדש או בן חודשים ספורים, עם אחריות. היום המחירים שלהם נמוכים מאוד יחסית למה שהיה פעם, ותוכל לרכוש אופנוע מיבואן מוכר בפחות מ-30 אלף שקל. דוגמאות לכלים כאלה - ויסטרום 250, דיוק 250.
אם התקציב שלך בכ"ז לא מאפשר להשקיע את הסכום, חפש את ה-250 הישן הכי שמור ומטופל שתמצא, תקפיד לטפל בו לפני הזמן ולרכב בצורה חלקה, עדינה ואיטית. לא "פתיחות", לא "כמה סוגרת", לשייט עד 110-120 קמ"ש. ככה יהיה לך סיכוי טוב שהאופנוע ישרוד את השנתיים ללא בעיות מיוחדות פרט לטיפולים שוטפים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
החיסרון בסוכנות זה שאין לך היסטוריית טיפולים מלאה ואתה לא יודע מאיזה טיפוס הם קנו את האופנוע ובאיזה מחיר.
בכל מקרה אם תיקח את האופנוע לבדיקה אצל מישהו יסודי ואמין תוכל לדעת מה מצבו והאם עבר טראומות בעבר,ואם לא תיקח את האופנוע לבדיקה יכול מאוד להיות שתיפול על כלי שעבר תאונה או לא מטופל ומוזנח
הסוכנות יכולה להתחייב על מה שבא לה, יש פה שרשור בפורום של בחור שחבר שלו קנה אופנוע מסוכנות ואחרי מעט זמן צצו בעיות במנוע. מי שמוכר לסוכנות בד"כ אלו או אנשים שמחפשים להיפטר מהר מהכלי שלהם, או כאלה שעושים טרייד אין, או כאלה שלא יכולים למכור את האופנוע שלהם והתייאשו.
לאופנועים קטני נפח יש שוק די גדול, אז הייתי מציע בכל זאת לחפש מיד פרטית. ראיתי מספיק "מאחורי הקלעים" של עולם הסוכנויות כדי לדעת שתיקונים זמניים הן עניין של שגרה, רק כדי להפטר מכלי ושלרגע נתון יעבור בדיקה.
לשאלה שלך - מבין השניים, חד משמעית ההונדה. יוסאנג הם אופנועים לא רעים אבל עוד לא יצא לי לרכב על אחד או להכיר בעלים שאין בעיה כלשהי באופנוע - בין אם גיר שמצריך המון כח כדי להחליף בהילוכים הראשונים, בעיות חלודה, בעיות בהנעה, הזרקת דלק שמחליטה להפסיק לעבוד באמצע כביש מהיר. ההונדה לעומת זאת אני מכיר לא מעט אנשים שרוכבים עליו משיקולי תקציב, ומאוד נהנים מהכלי, וראיתי שרשור בפורום הודי של בעלים שמתגאה באופנוע שעשה 150 אלף ק"מ (וכן, יש תיעוד). אחלה אופנוע ליומיום למי שלא מחפש לרכב מהר.
נראה שאתה יחסית נעול על היוסאנג.
אם אתה שואל אמינות... ההונדה עדיף. כנל סחירות אח"כ. מבחינת יופי ולמה אתה מתחבר יותר, זה כבר עניין אישי.
לקנות מסוכנות? לא חושב שיש בעיה כל עוד אתה לוקח לבדיקה אצל מישהו לא תלוי. ליפול על נבלה אפשר גם מידיים פרטיות.
אם אתה כל כך נעול על היוסאנג - בהצלחה. תחפש אחד כמה שיותר חדש, מעל 2013 ועם כמה שפחות ידיים וק"מ (באידיאל - מתחת ל-30 אלף ק"מ), ממה שזכור לי בדגמים היותר-חדשים הם סידרו את המחלות שהיו לדגמים הישנים, לפחות בחלקן.
ממש לא בהכרח! האמינות של הייצרן והסטטיסטיקה היא לרעת יוסאנג... בכלל לא מופרך שתקנה יוסאנג והוא יהיה אמין לחלוטין.
פשוט לדעת רוב המגיבים פה, בהונדה יש פחות סיכוי לתקלות.
זאת כמובן דעה ולא עובדה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לקנות אופנוע זה הימור, יד שנייה הימור כפול.
אף אחד לא יכול לומר לך משהו "בהכרח". גם בדיקה לפני הקנייה לא מבטיחה יותר מידי, האמת היא שגם מוסכניק אומן לא יכול לנבא את העתיד והכלים שלו לאבחן די מוגבלים.
אפילו סטטיסטיקה שתכוון אותך אין, רק התרשמויות אקראיות של אנשים מהאינטרנט וחוויות של מכרים במקרה הטוב.
בקיצור הימור, אבל תתנחם בזה שאתה מהמר בסך הכל על 10-15 אלף שקל בינתיים, לא סכום משנה חיים.
על היוסאנג אני לא יודע כלום, אבל לי יש את ההונדה, לא אופנוע חלומותיי אבל בסך הכל עושה את העבודה. בטח בהיבט האמינות (טפו טפו)